Tegenvaller voor Anderlecht, nog een verdediger valt uit voor clash tegen Genk

    Tegenvaller voor Anderlecht, nog een verdediger valt uit voor clash tegen Genk

    vrijdag 14 september 2018 om 14:19

    RSC Anderlecht trekt zaterdag naar Limburg. Daar geeft het KRC Genk partij. Paars-wit zal het wel moeten stellen zonder James Lawrence.

    Vrijdag gaf Hein Vanhaezebrouck een persconferentie. De trainer van Anderlecht begon met de spelers op te sommen die dit weekend niet voor Anderlecht kunnen spelen. Op het laatste sprak hij de naam van Lawrence uit.

    "Hij viel geblesseerd uit op training", aldus Vanhaezebrouck over de Engelsman. "Dit weekend kan hij niet spelen. Op training botste hij met zijn hoofd tegen een ploegmaat. Hij heeft een lichte hersenschudding en kan daardoor een paar dagen niet in actie komen."

    Tegen Genk kan Vanhaezebrouck ook geen beroep doen op twee andere centrale verdedigers. Ognjen Vranješ is geschorst en Sebastiaan Bornauw is geblesseerd.

    Plaats een reactie

    Fcb for ever +2767
    vrijdag 14 september 2018 om 14:37
    Oei dat wordt dus spelen met een noodploeg
    Als dat maar goed komt.
    Heintje zal zijn excuses al wel klaar hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:38
    dat is wat er gebeurt als je met een mietjesploeg als anderlecht es wat fysieker gaat spelen...
    Vind ik leuk
    Garland +5360
    vrijdag 14 september 2018 om 14:44
    Hier wat aandacht. Ben je nu blij? Mooi, laten we dan terug inhoudelijk hebben over voetbal op dit forum.

    On topic. Sanneh nu voor de leeuwen, in vergelijking met Antwerp verder weinig veranderingen.
    Vind ik leuk
    Roach +1656
    vrijdag 14 september 2018 om 15:52
    Anthony? Ben jij dat? :-p
    Vind ik leuk
    Toca +36310
    vrijdag 14 september 2018 om 14:42
    Najar als depanneur dan. Sowieso beter dan Lawrence.
    Vind ik leuk
    Bonanza +688
    vrijdag 14 september 2018 om 16:39
    Was nu Faes er nog maar....
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2767
    vrijdag 14 september 2018 om 15:13
    Ben juist madam blance tegen gekomen met haar glazen bol’
    KRC Genk- nekken 3-1 zij ze.
    Ik vind dat zo’n score nog meevalt voor de Mauve
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:43
    Hou u bezig met uw boereploegke.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2767
    vrijdag 14 september 2018 om 18:04
    En de boer hij ploegde voort
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:32
    Probeer eerst correct wat zinnen in elkaar te steken en geef dan commentaar.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2767
    vrijdag 14 september 2018 om 18:42
    Mo vent toch
    Ek zin ek e boer ee
    Kem amper leren schriven
    Mo ik go toch alsom de 3-1
    Van da vrouwmens blanche ontoeden
    Tot noste ke he
    Vind ik leuk
    Diego A M +3583
    vrijdag 14 september 2018 om 19:13
    Bij een paar dingen ben ik het met u eens, namelijk dat je een boer bent en amper kan lezen en schrijven.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    vrijdag 14 september 2018 om 15:23
    opties genoeg, maar natuurlijk geen automatismes.
    Sanneh, Delcroix, Milic
    Trebel er voor, zodat deze kan focussen op het breken van de aanval en bal recuperatie.
    Pijnpunt blijft de centrale aanvallende middenvelder....waardoor druk zetten op de tegenstander moeilijk is, zeker wetende wat voor middenveld Genk heeft rondlopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:35
    James Lawrence
    - Triathlete, Coach, and Motivational Speaker -
    "Chase your highest dreams... there are no limits to life."

    Denk dat hij een triathlon is gaan doen om nadien de A'lechtspelers te motiveren. Op oefenkamp dus geen teambuilding in Pairi Daiza, maar een triathlon op Hawai.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:03
    Dat is de reden dat ANderlecht nog zoveel spelers heeft gekocht op het einde van augustus omdat ze geen wisselmogelijkheden hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:48
    Diejen Danjuma was ook al een wereldspeler!Bende kl*tzakken!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:12
    je hebt uw naam ook niet gestolen jankie
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:34
    Kruip in je asse,Vanassche;anders niks te doen zeker?Typisch!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws