Club Brugge wil geen problemen met fans en lanceert tien 'geboden'

    Club Brugge wil geen problemen met fans en lanceert tien 'geboden'

    vrijdag 14 september 2018 om 12:00

    Dinsdag begint Club Brugge aan de Champions League. Het speelt de eerste match tegen Borussia Dortmund. Club hoopt dat die zonder ongeregeldheden gebeurt.

    De boetes van de UEFA zijn niet mals als de fans zich misdragen in de Champions League. Club speelt de match voor een vol huis en wil dat iedereen zich goed gedraagt. Mede daarom deelt het via de sociale media enkele geboden om na te leven.

    De UEFA heeft overigens een opvallende aanpassing gedaan voor dit Europese seizoen. Het is niet meer verplicht om alcoholvrij bier te serveren aan de fans. Uiteraard verhoogt dat wel het risico op eventueel wangedrag.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 12:21
    Ludiek. Grappig. Maar niet meer dan dat.
    Je mag regels op papier zetten as much as you want. 't zijn wij die 't moeten doen.
    Dus ik ga zelfs geen oproep doen. Ik hoop gewoon dat alle supporters eindelijk es die hersencellen in hun kop op actief zetten en zich gedragen. Omdat ze zélf vinden dat het zo hoort. En niet omdat iemand het hen oplegt.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1582
    vrijdag 14 september 2018 om 13:10
    dat ze dat maar ne keer goed uithangen aan den 314 (onder andere ;-) )
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:25
    Wie gepakt wordt op het misdragen zal het gelag netalen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:03
    lk hoop dat alle Supporters zich goed gedragen. Want de boetes zijn zwaar en als jullie niet kunnen gedragen blijft danThuis ok. Sorry dat ik jullie zo moet op de hoogte moet stellen maar ben voor 80% Zeker dat jullie zich zullen gedragen en groetjes De Ref.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    GBAU +1662
    vrijdag 14 september 2018 om 13:11
    "als jullie niet kunnen gedrzgen blijft Thuis ok Sorry dat ik zo moet op de hoogte moet stellen maar ben voor 80% dat jullie gedragen en groetjes"

    ...

    Wat?

    Jouw reacties ontcijferen is erg vermoeiend René ;)

    edit:
    Ik zie dat je het wat aangepast hebt, waarvoor dank!
    Mijn excuses, was misschien iets te snel met mijn oordeel :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk