Ik had een aanbod van Club Brugge, maar liet me niet gek maken

"Ik had een aanbod van Club Brugge, maar liet me niet gek maken"

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 11:30vr 14-09-2018 om 11:30

Club Brugge heeft afgelopen zomer nog twee nieuwe verdedigers gehaald. Matej Mitrovic en Luan Peres moeten de poort mee op slot houden. Ook de naam van Marcos Senesi werd genoemd, en die bevestigt de geruchten bij Fox Sports.

Senesi is een echte sensatie in de Argentijnse competitie, waar hij speelt bij San Lorenzo. In de lokale pers verscheen verschillende keren dat Club hem een aanbod had gedaan. Toen wilde hij daar niets over kwijt, maar nu de transferperiode afgelopen is geeft hij de interesse toch toe.

"Ik had een aanbieding van Club Brugge op zak, maar ik liet me niet gek maken", wil Senesi daarover kwijt. Kennelijk wil de talentvolle nog even wachten om een internationale transfer te maken. Hij is dan ook amper 21 jaar oud en speelt nog maar een jaar op het hoogste niveau in Argentinië.

Plaats een reactie

BS90 +4578
vrijdag 14 september 2018 om 11:57
Je moet inderdaad al goed gek zijn om daar te tekenen!
Vind ik leuk
Rune1891 +5480
vrijdag 14 september 2018 om 12:44
Inderdaad, wie wil er nu bij de kampioen gaan spelen?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 12:50
Zo een zielig antwoord, ik kan me al inbeelden voor wie jij supportert. Zit zeer zeker in een vak met begeleiding en aangepaste medicatie.
Zielig manneke toch, blijf van dit forum want dit is voor volwassenen
Vind ik leuk
ROBSON +3827
vrijdag 14 september 2018 om 13:01
Een beetje zoals u dus.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 15:22
En in 't zothuis om voor de rozemiekes te tekenen. :)
Vind ik leuk
Wolf1986 +1918
vrijdag 14 september 2018 om 12:06
Als hij nog een seizoen bevestigd, zullen er andere en betere ploegen voor hem klaar staan. Ik denk dat hij daarom nog niet weg wou.
Vind ik leuk
Boerken +7980
vrijdag 14 september 2018 om 12:47
Nog betere ?
Vind ik leuk
Lodecol13 +3106