Zware tegenvaller: Musonda moet dan toch lange tijd langs de kant blijven

    Zware tegenvaller: Musonda moet dan toch lange tijd langs de kant blijven

    vrijdag 14 september 2018 om 11:15

    Een zware tegenvaller voor Vitesse: Charly Musonda heeft een zware knieblessure opgelopen. Musonda, die op de slotdag van de transferperiode overkwam van Chelsea, is maanden uit de roulatie.

    Dat meldt de Gelderlander. Musonda kwam afgelopen zaterdag voor het eerst in actie voor Vitesse, dat oefende tegen Antwerp Dat pakte slecht uit: de 21-jarige aanvaller viel uit, waarna de blessure ernstiger bleek dan aanvankelijk gedacht. Onderzoek in Londen heeft uitgewezen dat de huurling een zware knieblessure heeft opgelopen.

    Musonda leek in eerste instantie een scheenbeenblessure te hebben, maar het probleem blijkt in de knieholte te zitten. Hij meldt zich de komende periode niet bij Vitesse, omdat hij gaat revalideren op het complex van Chelsea. De medische staf van Chelsea spreekt van herstelperiode van 'enkele maanden'.

    Vitesse-trainer Leonid Slutsky baalt van tegenvaller. "We hadden er een echte versterking bij. Dit is voor Charly en Vitesse zeer teleurstellend", aldus Slutsky.

    Plaats een reactie

    ElPimpi +1373
    vrijdag 14 september 2018 om 12:06
    ochottekes toch
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +732
    vrijdag 14 september 2018 om 12:42
    Onnozelaar. Het fijn vinden dat iemand een kwetsure heeft opgelopen... gij zijt een topper 🤮
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1373
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    Dat bedoel ik zo toch niet man?
    Ironisch bedoeld, da is al.
    Punt 1: Er zijn ergere dingen in het leven dan dat ...
    Punt 2: Nu loopt zijn oh zo verhoopte megacarrière wederom vertraging op... spijtig toch wel
    Da is al dus, soit....
    Vind ik leuk
    Rimka96 +1049
    vrijdag 14 september 2018 om 12:07
    Echt jammer, we weten wat iedereen van Charly denkt, maar niemand wenste hem dat toe. We wensen hem wel een spoedig herstel toe!
    Vind ik leuk
    Mario_ +1642
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Nu hij een team vond dat in hem gelooft en ook effectief hem ging opstellen...
    Hopelijk komt hij snel terug in actie, ik kijk er reeds naar uit.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1859
    vrijdag 14 september 2018 om 13:22
    Hij heeft al eerder teams gevonden die in hem geloven maar heeft zelf nooit veel geduld getoond...
    Vind ik leuk
    Mario_ +1642
    vrijdag 14 september 2018 om 13:53
    voor schotland heeft hij te weinig power, voor Spanje, waar hij het met vlagen absoluut niet slecht deed, nog te onervaren.
    Vitesse is een heel ander niveau waar hij hopelijk kan groeien in alle aspecten. zowel lichamelijk als geestelijk.
    Ondertussen ook gehoord dat de blessure nog meevalt en we hem in oktober terug in actie zouden zien
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zware tegenvaller: Musonda moet dan toch lange tijd langs de kant blijven