OFFICIEEL: Ervaren rot kondigt zelf zijn vertrek aan bij Club Brugge

    OFFICIEEL: Ervaren rot kondigt zelf zijn vertrek aan bij Club Brugge

    vrijdag 14 september 2018 om 10:15

    Club Brugge heeft definitief afscheid genomen van de Russische keeper Vladimir Gabulov. Die kwam vorige winter naar het Jan Breydelstadion, maar kon niet overtuigen.

    De 34-jarige Gabulov had nochtans mooie adelbrieven. Als Russisch international ging hij zelfs mee naar het WK. Bij Club maakte hij echter minder indruk. Na een aantal blunders werd besloten om niet meer met hem verder te gaan.

    Gabulov slaagde er in de zomer niet in om een nieuwe club te vinden en bleef zo onder contract liggen bij Club Brugge. Via Instagram kondigt hij nu evenwel aan dat zijn Belgische periode voorbij is.

    "Gisteren heb ik mijn contract bij Club officieel verbroken. Ik wil mijn teammaats, de staf en de fans bedanken voor alles. Het was een prachtige ervaring voor mij. De Belgische titel met een goed team, een mooie stad en een schitterende sfeer in het stadion: ik heb goede herinneringen van mijn tijd bij Club", schrijft de Rus.

     
     
     
     
     
    Dit bericht bekijken op Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Вчера я официально расторг контракт с «Брюгге». Хочу сказать спасибо футболистам, клубу, болельщикам. Это был для меня неоценимый опыт. Чемпионство с хорошей командой, красивый город, сумасшедшая атмосфера на стадионе – о времени в «Брюгге» у меня останутся только приятные воспоминания. ⠀ Yesterday I officially terminated my contract with Club Brugge @clubbrugge. I want to thank my teammates, club staff and the fans for everything. It was an invaluable experience for me. The Belgian league title with a good team, beautiful city, incredible atmosphere at the stadium – I have got only good memories of my time at Club Brugge. #wearebruges 🔵⚫️🤝

    Een bericht dat is gedeeld door @ vladimir_gabulov op

    Plaats een reactie

    BS90 +4582
    vrijdag 14 september 2018 om 10:25
    Wist zelfs niet dat ze die nog hadden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:51
    Het beste Vladimir : je was een minzame man. Jammer genoeg lukte het niet maar je droeg toch je steentje bij aan ons succes.
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    vrijdag 14 september 2018 om 10:56
    Ik denk dat je bedoelt, we waren succesvol ondanks dat je keeperde als een baksteen... ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:59
    Bwa een Baksteen is nog veel te rap tege de grond in vergelijking met deze man.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    vrijdag 14 september 2018 om 13:39
    Nope, Stefaan heeft het volledig correct verwoord. Laat anderen maar voor de uitlachtv zorgen.
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    vrijdag 14 september 2018 om 15:46
    Ah, ik begin het te snappen, hij heeft bijgedragen door op training geen bal te pakken waardoor de spitsen vol vetrouwen zaten...geniaal! :)
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    vrijdag 14 september 2018 om 19:42
    Bwah, alles is vorig seizoen een beetje uitvergroot wanneer over Brugse keepers ging hé. Iedereen is precies vergeten dat hij in een eerste of tweede wedstrijd (weet het niet meer precies) een penalty stopte, en hij heeft wel meer zaken goed gedaan. Ook een flaterke, ja, maar stellen dat hij geen bal kon pakken is toch ook niet helemaal juist hoor.
    Wat ik wél geniaal vind is je reactie 😉
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    vrijdag 14 september 2018 om 21:14
    Ja mss heb je gelijk, ik herinner mij alleen de flaters, maar dat is vaak zo bij keepers ntrlk dat de flaters het meest blijven hangen...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    vrijdag 14 september 2018 om 15:15
    vooral die laatste zinnen zijn een mooie daad van respekt tegenover een club waar ge de kans gekregen hebt maar niet geslaagd was verdiend repekt voor de woorden waarmee u afscheid genomen hebt het ga je goed
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:39
    had niks meer te zoeken in Brugge alleen maar een plaats warm houden in de tribune
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Weer een Last van hun schouders he ole ole wie heeft dat eindelijk daar een goede doelman in gezien he slechte ogen Sorry De Ref.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:58
    als basiskeeper in rusland was hij echt goed tot hij op de bank zat.Ikdenk dat hij fysiek gewoon op wasen hij is zo stijf als een hark