'City-aanvaller in gesprek over nieuw contract: wil 300.000 per week verdienen'

    'City-aanvaller in gesprek over nieuw contract: wil 300.000 per week verdienen'

    vrijdag 14 september 2018 om 10:11

    Raheem Sterling zal in de komende dagen de gesprekken met Manchester City over een contractverlenging hervatten. Volgens The Times verwacht de Engels international een flinke salarisverhoging.

    Kevin De Bruyne, David Silva, Fernandinho, Gabriel Jesus en Ederson zetten eerder al hun handtekening onder een nieuw contract. Sterling moet de volgende worden, maar de aanvaller verwacht er financieel wel flink op vooruit te gaan. Het huidige salaris van Sterling ligt op 175.000 pond per week (omgerekend 196.000 euro), volgens The Times wil de City-aanvaller nu een salaris van 275.000 pond (omgerekend 308.000 euro).

    De salarisverhoging van ruim een ton lijkt flink, maar met ruim drie ton blijft het salaris van Sterling nog wel flink onder het inkomen van grootverdieners als De Bruyne, die vier ton per week op zijn bankrekening krijgt bijgeschreven.

    Beide partijen hebben de intentie om langer met elkaar door te gaan en gaan dus binnenkort met elkaar in gesprek over een nieuwe verbintenis. Het huidige contract van Sterling loopt tot de zomer van 2020.

    Plaats een reactie

    zapperboy +780
    vrijdag 14 september 2018 om 10:25
    Zo, 2, 3 weken werken( voetballen ) en Kevin zijn huisje is betaald in Heusden-Zolder, het weze hem gegund, de kanjer.
    Vind ik leuk
    Geert1980 +626
    vrijdag 14 september 2018 om 10:46
    Zeg maar op 1 week want 4 ton per week is400.000 € denk niet dat zijn huis in heusden 1,2 miljoen€ kost
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 10:47]
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1894
    vrijdag 14 september 2018 om 10:31
    Leven die allemaal nogwel in de realiteit weten die wel hoeveel geld dat is of is dat ook al een virtueel spelletje geworden ik zoveel en gij????
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:06
    De vraag stellen is de vraag beantwoorden . Tuurlijk beseffen ze de waarde van geld niet meer. Als er al zijn die vertrekken en "vergeten" dat ze nog een Lamborghini op de parking hadden staan...
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    vrijdag 14 september 2018 om 14:30
    Er zijn er wel die aan liefdadigheids werk doen, de Bruyne, Ronaldo en kijk maar naar onze Dries Mertens’.
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1653
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Ik denk dat die gasten daar totaal niet bij stil staan. Het zou me verbazen als de spelers ook effectief weten hoeveel ze eigenlijk bezitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:45
    Heel veel beseffen en weten dat idd niet,zeker gezien hun achtergrond en educatief niveau.
    Vind ik leuk
    SD +9344
    vrijdag 14 september 2018 om 11:27
    Moet die ook een privé kok kunnen onderhouden ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:32
    toch TE onnozel voor woorden hé!!! schameless while people die, because they don't have any food! pfffff
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    Gregn +137
    vrijdag 14 september 2018 om 11:38
    Endan denken datj uw Leven herpakt maar met een boette rondloopt Dat in de eerste 5 jaar niet weggewerkt Kan Worden door elke dag harde arbeid te doen wat moet een Leven met een flinke duit de max zijn tis ze gegund maar 1 week je salaris van sterling of de bruyne Zou me verdomme toch hard vooruit helpen kwil nog hun persoonlijke clown zijn voor een week of butler /kok /gezellige babbel motivatie coach nieuws anker fifa tegenstander noem maar op haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:54
    Er zijn mensen die van 800euro per maand moeten leven ( en huur betalen ) Triestig en dan zeggen politiekers dat mensen boven onze stand leven .
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    vrijdag 14 september 2018 om 14:27
    Sanchez bij united, 540.000 de week, Messi, Ronaldo, Neymar. 900.000 de week.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3030
    vrijdag 14 september 2018 om 13:41
    En altijd zijn er zitten die dit geven. Ach ja..
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    vrijdag 14 september 2018 om 14:24
    Hij zal zoveel niet betaald krijgen, Sterling kan zich niet vergelijken met, de Bruyne , Aguero , David Silva en Fernandinho.
    Proberen gaat nu eenmaal mee, het wil niet zeggen omdat Real verleden jaar interesse toonde, dat je ineens een wereldster bent. Sterling hou je beide voeten op de grond, je scoort wel bij City, omdat je mee kan genieten van een enorm goed elftal.
    Bij de Nationale ploeg waar je meer op jezelf bent aangewezen, zie ik amper iets.
    Met sterren spelen, wil nog niet zeggen dat je een ster bent. De plaats die je bij City op eist, er staan 3 andere klaar om die in te vullen, en ook niet de minste, Bernardo Silva bvb.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:37
    hoe meer dan ze verdienen hoe meer dan ze willen hebben hebzucht niet meer of minder
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws