Het Belang van Limburg waarschuwt Lukaku: ''Hij gaat daar spijt van krijgen''

Het Belang van Limburg waarschuwt Lukaku: ''Hij gaat daar spijt van krijgen''

Gepubliceerd: donderdag 13 september 2018 om 15:15do 13-09-2018 om 15:15

Romelu Lukaku deed na het WK veel wenkbrauwen fronsen door aan te kondigen dat het EK van 2020 zijn laatste kunstje bij de Rode Duivels zal zijn. Kristof Liberloo, chef sport bij Het Belang van Limburg, denkt dat de topschutter aller tijden spijt krijgt als hij zijn woord houdt.

"We geloven nooit dat Romelu Lukaku op zijn 27ste écht afscheid zal nemen van de Rode Duivels. Mocht het toch zo zou zijn, dan zou dat een enorm gemist betekenen. Hij zal daar spijt van krijgen, daar zijn we van overtuigd'', schrijft Liberloo. ''Niemand bij de Rode Duivels toont zoveel zegedrang als de bonkige aanvaller.''

"Lukaku besterft het al dat hij tijdens het WK 2022 thuis in zijn luie zetel zou zitten en een Rode Duivel in Qatar de ene open kans na de andere zou zien missen. Vooral omdat hij tijdens het volgende WK 29 jaar zal zijn. Op de top van zijn kunnen dus. En tegen dan misschien alom geprezen door echt iedereen in België", hoopt Liberloo de spits van Manchester United nog op andere gedachten te brengen.

Lees ook: Het einde voor Lukaku? Ploegmaats in koor: "We hebben eens goed gelachen"

Plaats een reactie

donderdag 13 september 2018 om 15:22
Ik denk dat hij alle journalisten in het ootje wou nemen om de reacties te horen; komaan Romelu
Vind ik leuk
Toca +44455
donderdag 13 september 2018 om 15:44
Nieuws vers van de pers 😂😂😂
Vind ik leuk
mapolean +1012
donderdag 13 september 2018 om 17:22
Zou hij dat niet geroepen hem om een beetje aandacht te krijgen? Bij de kinderen op school heet dat tegenwoordig aanstelleritis...
Vind ik leuk
ScheveStek +1701
donderdag 13 september 2018 om 17:26
Hoe?! Naingolan gaat niet mee naar het WK?!

We moeten in opstand komen!
Betogen in Brussel ofzo!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:07
media geile zak, als Bueno na 1week, ni in the picture staat via media, verzint hij iets, alsof hij de enige is bij de RD! Bats is even goeden Eden scoort ook geregeld zijn goaltje en zijn geen inlopers zoals .....
Vind ik leuk
Freddyploiks +13349
vrijdag 14 september 2018 om 00:03
Komaan, Patrick, zeg, het, hem, eens, goed,
Vind ik leuk
ScheveStek +1701
vrijdag 14 september 2018 om 05:36
Het kan ne mens maar goed doen hé!
Vind ik leuk
freejazz +1747
donderdag 13 september 2018 om 19:19
Vanaf het ogenblik dat hier iets verschijnt i.v.m. Limburg, komen de maffia mannen uit het Luikse uit hun hol gekropen. Respect, Rouches, respect , dat is iets wat jullie nog nooit getoond hebben. En dan bedoel ik vooral jullie, de Nederlandstaligen van de bende.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 20:55
So with? Laat ze toch doen. Dat is toch ironisch en niet persoonlijk te nemen.
Vind ik leuk
THOR4ever +2532
donderdag 13 september 2018 om 21:24
De Nederlandstalige supporters van Standard zijn zelf overwegend Limburgers. Niet zo zwaar aan tillen. We zullen wel zien in het weekend of we echt zo traag zijn of toch een klein beetje meekunnen ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 00:44
gaat hem erover dat er al dagen aan stuk deze aanverwante post steeds terugkomen en het is genoeg geweest de rest is een ludieke reactie
Vind ik leuk
ScheveStek +1701
vrijdag 14 september 2018 om 05:37
Ik ben zelf Limburger.. Zie niet in wat er verkeerd gezegd is?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws