Leko maakt selectie zonder vaste rechterkant bekend, Rezaei is fit

    Leko maakt selectie zonder vaste rechterkant bekend, Rezaei is fit

    donderdag 13 september 2018 om 13:52

    Club Brugge neemt het vrijdag op tegen Sporting Lokeren. Op donderdag maakte Ivan Leko zijn selectie voor het thuisduel belend. Bij de twintig namen zien we geen Dion Cools of Emmanuel Dennis terug. 

    Op rechts moet Leko dus iets anders proberen. Vlietinck en Diatta komen in aanmerking voor een basisplaats. Ook Rezaie kan starten. De aanvaller liet een interland van Iran nog passeren vanwege een lichte blessure, maar is nu wel fit genoeg om in de Jupiler Pro League in actie te komen. 

    Marvelous Nakamba gaan we vrijdag dan weer niet zien. De middenvelder is nog altijd geblesseerd. Rits lijkt dus in de ploeg te blijven staan. 

    De selectie van Club Brugge: Horvath, Letica, Hubert, Denswil, Decarli, Poulain, Mitrovic, Mechele, Vormer, Vanaken, Rits, Amrabat, Schrijvers, Vlietinck, Diatta, Danjuma, Rezaie, Openda, Wesley en Vossen

    Lees ook: Club Brugge levert Belgische top drie in FIFA 19, Anderlecht op 4 en Standard op 5

    Poll

    Wat verwacht je van de wedstrijd?

    (372 stemmen)

    Plaats een reactie

    Stefken +187
    donderdag 13 september 2018 om 14:04
    Geen rechterflank??En Vlietinck en Diatta dan
    Vind ik leuk
    Gregn +137
    donderdag 13 september 2018 om 14:06
    Openda en amrabat kunnen Dat ook
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    donderdag 13 september 2018 om 14:55
    Amrabat is een mid en openda een spits. Tegen Lokeren Amrabat ipv rits.
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    donderdag 13 september 2018 om 16:30
    Rare gedachtenkronkel. Rits speelde heel degelijke wedstrijden tot nu toe. De invalbeurt van Amrabat was dramatisch. Veel te traag, geen gewonnen duels en slechte passes. Dikke onvoldoende dus. Laat Rits maar staan.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    donderdag 13 september 2018 om 18:45
    Wat ik bedoel is dat deze wissel perfect kan tegen Lokeren. Over de slechte pass kan ik je bijtreden,over de rest niet echt. Oordelen na een hele of bijna hele wedstrijd. Trouwens rits kan rust gebruiken.
    Vind ik leuk
    Gregn +137
    vrijdag 14 september 2018 om 11:25
    Dude bij marokko speel tie soms op rechts net zoals openda bij de jeugd volgen Jullie geen jeugdspelers voor het Grote werk handig voor fifa te spelen ze haha
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:06
    denk toch wel echt ze eens betere titels mogen maken hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 15:08
    Weinig raadsel hoor : Diatta weer op rechts zoals af en toe vorig seizoen.
    Toont wel onze sterke kern aan : Geen Mata of Cools of Dennis ? Dan plaatsen we Diatta daar.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3030
    donderdag 13 september 2018 om 15:20
    Mag Rezaei spelen op één speeldag na een geweigerde interland? Is die regel herroepen?
    Vind ik leuk
    Stefken +187
    donderdag 13 september 2018 om 18:46
    Was door een blessure dus da mag
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3030
    vrijdag 14 september 2018 om 13:12
    Die regel maakt(e) daar geen onderscheid in, net om te vermeiden dat een speler een blessure zou veinzen om niet te moeten spelen voor de nationale ploeg...
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    donderdag 13 september 2018 om 18:47
    Heeft niet geweigerd. Was geblesseerd. Is vastgesteld door beide partijen en goedgekeurd.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3030
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Aha, is dat misschien dan de toegestane uitzondering, wanneer het land zelf akkoord gaat. Zou wel eens kunnen, thx!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:49
    Diatta is the man
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws