Martinez geeft meer duiding bij basiself: 'Hij zorgt voor balans in de ploeg'

    Martinez geeft meer duiding bij basiself: 'Hij zorgt voor balans in de ploeg'

    dinsdag 11 september 2018 om 21:09

    Roberto Martinez heeft voor de eerste wedstrijd in de UEFA Nations League tegen IJsland voor zijn sterkste elftal gekozen. De bondscoach gaf voor de wedstrijd meer uitleg bij zijn tactische keuzes.

    "Het draait natuurlijk om de prestaties die de spelers leveren op het veld", vertelde de Spanjaard aan Vtm. "Carrasco is iemand die voor balans zorgt in de ploeg, maar we hebben natuurlijk nog andere opties. Iedereen wil spelen. Er is een gezonde concurrentie binnen de groep."

    Op het middenveld keert Axel Witsel terug op zijn vertrouwde positie. "Witsel staat weer in de basis, maar Dembélé maakte een goede beurt tegen Schotland. Hoe dan ook. We moeten onze focus behouden en we mogen IJsland zeker niet onderschatten", besloot de coach van de Rode Duivels.

    Plaats een reactie

    Riddlin +2268
    dinsdag 11 september 2018 om 21:15
    Carrasco zorgt voor balans?
    Zijn flauwe uitleg heeft hij niet in Rusland achter gelaten
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6145
    dinsdag 11 september 2018 om 21:19
    Klopt toch? Iemand moet het niveau naar beneden trekken om zo de tegenstander ook een kans te geven...
    Vind ik leuk
    Toerevla +91
    dinsdag 11 september 2018 om 21:37
    Carrasco en (Infan)Thielemans passen duidelijk niet in de ploeg. De ene heeft iets te veel geel achter z'n oren en de ander denkt dat hij God is.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4429
    dinsdag 11 september 2018 om 21:41
    Zo mogen IJsland niet onderschatten!? IJsland Godverbetert... Ik vind het een zwakke eerste helft tegen een erg zwakke tegenstander!
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 21:48
    Tielemans eruit aub, vanaken erin, ziet toch iedereen, neen?
    Vind ik leuk
    Patfey +5075
    dinsdag 11 september 2018 om 22:46
    Neen
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1327
    woensdag 12 september 2018 om 03:11
    Pas op.. Ik had Vanaken wel eens willen zien.
    Hij kan ook van die "smerig" passkes geven om de verdediging in ene keer uit te spelen.

    Ik vind het spijtig dat we hem niet gezien hebben.
    Vind ik leuk
    Patfey +5075
    woensdag 12 september 2018 om 05:56
    Hij is nog niet klaar voor dit niveau, en ik vrees te traag. Laat herm om te beginnen eerst nog wat serieuze internationale ervaring opdoen. Laat ons eens zien in de CL.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1327
    woensdag 12 september 2018 om 17:04
    Het was Ijsland hé :)

    Als ge niet klaar zijt om tegen Ijsland te spelen zijt ge ook niet klaar om Champions League te spelen vind ik :)
    Vind ik leuk
    Patfey +5075
    woensdag 12 september 2018 om 17:07
    Daarom zie ik het hem liever eerst in de CL bewijzen 😉
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +546
    woensdag 12 september 2018 om 10:00
    Carasco zorgt voor balans ... ik denk dat hij hiermee bedoelt dat Carasco ervoor zorgt dat Vertonghen minder met zijn duimen moet staan draaien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Martinez geeft meer duiding bij basiself: 'Hij zorgt voor balans in de ploeg'