OPSTELLING: Martinez kiest voor deze Rode Duivels tegen IJsland

OPSTELLING: Martinez kiest voor deze Rode Duivels tegen IJsland

Gepubliceerd: dinsdag 11 september 2018 om 19:31di 11-09-2018 om 19:31

Onze Rode Duivels beginnen dinsdagavond aan hun avontuur in de Nations League. Tegen tegenstander IJsland kiest Roberto Martinez voor deze elf namen.

Na de winst tegen Schotland verdwijnen Thorgan Hazard, Mousa Dembélé, Dedryck Boyata en Timothy Castagne naar de bank. Axel Witsel, Thomas Meunier, Yannick Carrasco en Toby Alderweireld krijgen opnieuw een basisplek. Dardoor krijgt ook Youri Tielemans opnieuw een basisplek. Hij lijkt bij de Rode Duivels nu de voorkeur te krijgen op Dembélé.

Plaats een reactie

Toca +47690
dinsdag 11 september 2018 om 19:38
Toch terug Carrasco :-(
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 19:39
idd :(
Vind ik leuk
Smuuw +1242
dinsdag 11 september 2018 om 19:40
Ongelooflijk he
Vind ik leuk
Kettos +2293
dinsdag 11 september 2018 om 20:35
Idd, onbegrijpelijk, tenzij het zijn laatste kans is want als hij nu weer zo sucked wordt het toch onhoudbaar om diene nog op te stellen zou ik denken...
Vind ik leuk
Toca +47690
dinsdag 11 september 2018 om 20:42
Tja voor mij had hij zijn laatste kans al gehad zene.
Vind ik leuk
Smuuw +1242
dinsdag 11 september 2018 om 19:39
Benieuwd naar Carasco
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 19:57
"Thielemans" wa staat die erop te doen!?? pfff, prutser!! Die Martinez is die blind , Thorgan Hazard, of Boyata zijn MUCH BETTER!! EN Carrasco ik hoop da hij wa meer voetbalt en loopt dan op de grasmat ligt!!Ik wil niet negatief doen ,maar voor de rest , 8 prachtige goeie spelers! Chapeau!!!
Vind ik leuk
usaboy +815
dinsdag 11 september 2018 om 20:04
Brugge supporter zeker? Tielemans is de grote belofte van ons land of men dat nu graag wil of niet. Th. Hazard is een buitenspeler zodus ligt hij niet in balans met Tielemans. Eerst een beetje nadenken voor je dergelijke onzin schrijft.
Vind ik leuk
Vlaming +1644
dinsdag 11 september 2018 om 21:47
anderlechtsupporter zeker
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 20:06
thorgan speelt niet op de plaats van tielemans. Ofwel tielemans ofwel Dembele op die plaats . De enige verrassing voor mij is Carrasco die zit nu niet op zijn niveau . Ik denk dat Martinez gekozen heeft voor zekerheid en automatismen.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14112
dinsdag 11 september 2018 om 20:07
Thorgan en Dedrick spelen op een andere positie, jij bent misschien niet blind maar hebt er alvast geen kaas van gegeten. Over Tielemans wil ik het zelfs niet met je hebben, daarvoor is uw kennis blijkbaar te beperkt. Je wil niet negatief klinken? Niet gelukt kerel!
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 20:17
Ik vind toch dat Praet al een stukje verder staat dan Tielemans , heb niks dan goed gehoord over hem in Italie. Spijtig dat hij gekwetst is , had hem wel graag eens zien spelen bij de RD
Vind ik leuk
Knightofh +751
woensdag 12 september 2018 om 08:05
Is geblesseerd...
Vind ik leuk
FL +259
dinsdag 11 september 2018 om 21:12
Ik ben pro Tielemans in het algemeen , maar vandaag staat hij daar maar wat te slapen , altijd maar achteruit ...
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 20:16
Ik ben een fan van Tielemans, maar toch liever Dembele op dit moment.
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 20:27
hangt af tegen wie ze spelen maar omdat ze tegen sterke beren (kasten van venten) zou ik ook voor Dembele kiezen voo deze match
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
dinsdag 11 september 2018 om 20:48
Tielemans is sneller in de uitvoering.
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 21:03
Maar niet 100% vorige match. Ik ben echt een fan van hem maar Dembele os tog nog wat niveautjes hoger, ookal laat die ook steken vallen de laatste tijd.
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
dinsdag 11 september 2018 om 21:17
Ik was geen voorstander van hem maar ben helemaal overtuigd geraakt van zijn mogelijkheden.
Hij beweegt goed, is goed en snel in de passing en denkt vooruit. Speelt vaak in 1 tijd.
Duelkracht kan nog verbeteren.
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 20:17
Wat doet carrasco daar zijn de beste spelers bankzitters Martinez
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
dinsdag 11 september 2018 om 20:47
Helemaal akkoord met de startopstelling.
Carrasco, Tielemans en al de rest, ik kan er mij helemaal in vinden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws