OPSTELLING: Martinez kiest voor deze Rode Duivels tegen IJsland

    OPSTELLING: Martinez kiest voor deze Rode Duivels tegen IJsland

    dinsdag 11 september 2018 om 19:31

    Onze Rode Duivels beginnen dinsdagavond aan hun avontuur in de Nations League. Tegen tegenstander IJsland kiest Roberto Martinez voor deze elf namen.

    Na de winst tegen Schotland verdwijnen Thorgan Hazard, Mousa Dembélé, Dedryck Boyata en Timothy Castagne naar de bank. Axel Witsel, Thomas Meunier, Yannick Carrasco en Toby Alderweireld krijgen opnieuw een basisplek. Dardoor krijgt ook Youri Tielemans opnieuw een basisplek. Hij lijkt bij de Rode Duivels nu de voorkeur te krijgen op Dembélé.

    Plaats een reactie

    Toca +36727
    dinsdag 11 september 2018 om 19:38
    Toch terug Carrasco :-(
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 19:39
    idd :(
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    dinsdag 11 september 2018 om 19:40
    Ongelooflijk he
    Vind ik leuk
    Kettos +2184
    dinsdag 11 september 2018 om 20:35
    Idd, onbegrijpelijk, tenzij het zijn laatste kans is want als hij nu weer zo sucked wordt het toch onhoudbaar om diene nog op te stellen zou ik denken...
    Vind ik leuk
    Toca +36727
    dinsdag 11 september 2018 om 20:42
    Tja voor mij had hij zijn laatste kans al gehad zene.
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    dinsdag 11 september 2018 om 19:39
    Benieuwd naar Carasco
    Vind ik leuk
    SD +9384
    dinsdag 11 september 2018 om 19:44
    Het orakel van Het Laatste Nieuws en zijn volgers zaten dus mis. Martinez laat noch Carasco noch Mertens vallen. Bravo coach, zo moet het !
    Vind ik leuk
    SD +9384
    dinsdag 11 september 2018 om 19:46
    Mensen, mensen, mensen aub. Het is niet omdat iets geschreven wordt in HLN dat het moet als waarheid aanvaard worden. Integendeel !
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 19:57
    "Thielemans" wa staat die erop te doen!?? pfff, prutser!! Die Martinez is die blind , Thorgan Hazard, of Boyata zijn MUCH BETTER!! EN Carrasco ik hoop da hij wa meer voetbalt en loopt dan op de grasmat ligt!!Ik wil niet negatief doen ,maar voor de rest , 8 prachtige goeie spelers! Chapeau!!!
    Vind ik leuk
    usaboy +759
    dinsdag 11 september 2018 om 20:04
    Brugge supporter zeker? Tielemans is de grote belofte van ons land of men dat nu graag wil of niet. Th. Hazard is een buitenspeler zodus ligt hij niet in balans met Tielemans. Eerst een beetje nadenken voor je dergelijke onzin schrijft.
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    dinsdag 11 september 2018 om 21:47
    anderlechtsupporter zeker
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:06
    thorgan speelt niet op de plaats van tielemans. Ofwel tielemans ofwel Dembele op die plaats . De enige verrassing voor mij is Carrasco die zit nu niet op zijn niveau . Ik denk dat Martinez gekozen heeft voor zekerheid en automatismen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11715
    dinsdag 11 september 2018 om 20:07
    Thorgan en Dedrick spelen op een andere positie, jij bent misschien niet blind maar hebt er alvast geen kaas van gegeten. Over Tielemans wil ik het zelfs niet met je hebben, daarvoor is uw kennis blijkbaar te beperkt. Je wil niet negatief klinken? Niet gelukt kerel!
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:17
    Ik vind toch dat Praet al een stukje verder staat dan Tielemans , heb niks dan goed gehoord over hem in Italie. Spijtig dat hij gekwetst is , had hem wel graag eens zien spelen bij de RD
    Vind ik leuk
    Knightofh +527
    woensdag 12 september 2018 om 08:05
    Is geblesseerd...
    Vind ik leuk
    FL +161
    dinsdag 11 september 2018 om 21:12
    Ik ben pro Tielemans in het algemeen , maar vandaag staat hij daar maar wat te slapen , altijd maar achteruit ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:16
    Ik ben een fan van Tielemans, maar toch liever Dembele op dit moment.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:27
    hangt af tegen wie ze spelen maar omdat ze tegen sterke beren (kasten van venten) zou ik ook voor Dembele kiezen voo deze match
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    dinsdag 11 september 2018 om 20:48
    Tielemans is sneller in de uitvoering.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 21:03
    Maar niet 100% vorige match. Ik ben echt een fan van hem maar Dembele os tog nog wat niveautjes hoger, ookal laat die ook steken vallen de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    dinsdag 11 september 2018 om 21:17
    Ik was geen voorstander van hem maar ben helemaal overtuigd geraakt van zijn mogelijkheden.
    Hij beweegt goed, is goed en snel in de passing en denkt vooruit. Speelt vaak in 1 tijd.
    Duelkracht kan nog verbeteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:17
    Wat doet carrasco daar zijn de beste spelers bankzitters Martinez
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    dinsdag 11 september 2018 om 20:47
    Helemaal akkoord met de startopstelling.
    Carrasco, Tielemans en al de rest, ik kan er mij helemaal in vinden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws