Vormer-bashing gaat gewoon door: “Koeman was naïef”

    Vormer-bashing gaat gewoon door: “Koeman was naïef”

    dinsdag 11 september 2018 om 12:58

    De heren van Veronica Inside zijn duidelijk geen fan van Ruud Vormer. Maandag waren Johan Derksen en René van der Gijp opnieuw kritisch op de middenvelder van Club Brugge.

    Op zondag verloor Nederland met 2-1 van Frankrijk. Vormer kwam in, maar kon het tij niet keren. "Tegen de top van Europa kan je met ons middenveld alleen maar verliezen", aldus Van der Gijp. "Je hebt een type Kanté nodig en wij hebben Vormer."

    Derksen ging nog een stap verder. "Koeman zet weer die Vormer er in. Die kwam tegen Peru al een paar keer vrij voor de keeper en scoorde toen niet. Koeman was nu zo naief om Vormer opnieuw te brengen. Tegen Frankrijk kwam hij weer twee keer voor de keeper en miste. Die Vormer scoort nooit. Zinloos om hem op te stellen."

    Lees ook: Vormer moet het ontgelden in eigen land: “Ruudje is gewoon geen international"

    Poll

    Kan Vormer het niveau van Oranje aan?

    (1089 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 11 september 2018 om 13:06
    Heb er helemaal geen probleem mee dat die domme simpele Hollanders Vormer niet hoeven ...
    zo loopt hij minder risico op blessure en kan hij optimaal renderen bij Club.
    Die domme kazen, eerst hem opstellen op zijn niet-normale positie en hem dan afmaken. Simpel=Hollander
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 14:23
    Misschien moet jij effe normaal doen, gefrustreerde peuter. De Belgische competitie is van een erbarmelijk laag niveau. Dat Vormer er goed in presteert, zegt echt helemaal niets.

    Zoals wel blijkt wanneer je Vormer laat spelen in een wedstrijd die wèl van enig niveau is. Meteen is hij waardeloos en altijd te langzaam.

    Matige flutspeler...
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 11 september 2018 om 15:50
    Gelukkig is de Nederlandse competitie top. Er is hier al jaren geen mens die daar nog interesse voor heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 16:11
    Ook een Mickey Mouse-competitie inderdaad, maar zelfs die is nog van een veel hoger niveau. Topclubs uit de Eredivisie vernietigen die uit de JPL, zoals we laatst wel weer mochten aanschouwen in de CL-kwalificatie.

    De prestaties van Vormer in de JPL zeggen dus nóg minder!
    Vind ik leuk
    Patfey +5080
    dinsdag 11 september 2018 om 16:36
    Daarom staat dr Nederlandse competitie dan ook een stuk boven de Belgische in de UEFA rangschikking, of wacht, toch niet 😀😉😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 17:56
    Onderlinge duels hebben maar weer laten zien hoe weinig dat zegt. De realiteit is anders.

    Als dat ene sterke Europese seizoen straks wegvalt, waarin JPL-clubs met veel geluk ver kwamen (o.a. doordat ze tegen elkaar werden geloot), dan gaat deze superzwakke competitie een vrije val maken.
    Dat komt doordat die lijst gebruik maakt van een onzinnig en dus nietszeggend systeem, net als de ranking voor landen.

    Het feit dat een dergelijke nietszeggende lijst de enige houvast is die je hebt om jezelf wijs te maken dat de JPL nog iets voorstelt, toont juist aan hoe armoedig de competitie werkelijk is.

    Als je een realistische ranking wilt, met algoritmes en systemen die echt ergens op slaan, dan moet je de ELO-ratings eens opzoeken. De JPL staat daar overigens al liefst vijf plekken lager dan de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Patfey +5080
    dinsdag 11 september 2018 om 18:50
    Wat je over ELO schrijft is toch als grap bedoeld hoop ik? Net even hun öre WC ranking bekeken, die was heel voorspellend ja.
    Je moet het niet te ingewikkeld willen maken, het UEFAsysteem lijkt me net heel zinvol, gebaseerd op echte resultaten en niet op herberekeningen door algoritmes. Enkel jammer dat het jouw mening niet ondersteunt😀.
    En als je een onderling duel als maatstaf neemt, tja.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 18:52]
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1400
    dinsdag 11 september 2018 om 20:17
    Jij moet dimmen...pak je biezen en ga met je vriendjes op voetbalprimeur.nl discussiëren...wat is de ranking, quotiënt van de de Nederlandse competitie bij UEFA, maken jullie kans om zich rechtstreeks te plaatsen voor de Champions League...en de uitzondering bevestigt de regel: buiten Ajax en PSV ...al de rest veel slechter dan Belgische top 6 .....en als het hier toch zo slecht is ...daaaaaag, tot nooit meer....hou jev vooral bezig met andere competities....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 13:11
    De Hollanders kennen niet de RUUD van Club. Infiltrerende middenvelder, geeft veel assist, ploegspeler, scoort regelmatig en goed bij geven van vrijschoppen en hoekschoppen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 14:08
    Wel Ruud, in alle eerlijkheid, bij FCB speel jij op een positie die je toelaat uit de tweede lijn gevaarlijk te zijn.
    Daarnaast is de tegenstander zelden van het niveau van Frankrijk, dat voetbalt toch net wat makkelijker hé ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 13:14
    We mogen nooit een grote mond met een groot verstand vergelijken en zeker die twee kazen niet.
    Vind ik leuk
    Dondie +124
    dinsdag 11 september 2018 om 13:16
    Ruudje kan het niveau van Olland eenvoudig aan want er is gewoon geen niveau
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 13:23
    je moet wel iets van voetbal kennen als je iemand van commentaar wil dienen.
    Vormer is top, maar dan moet het volledige team top zijn, kijk naar onze Belgen, moet Nederlans nog heel veel groeien. Succes.
    Vind ik leuk
    SD +8667
    dinsdag 11 september 2018 om 13:28
    Dat de hollandse arrogantie zich keert tegen een landgenoot is niet eens merkwaardig. De noorderburen excelleren in de kunst van de zelfkastijding maar zijn zo intellectueel middelmatig dat zij het zelf niet beseffen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 13:36
    Als Vormer niet moeten is het goed om geen blesure op te lopen he Ruud.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2526
    dinsdag 11 september 2018 om 13:37
    Ik zou blij zijn met een speler die 2 keer alleen voor een keeper weet op te duiken. Scoren komt dan wel vanzelf...
    Maar uiteindelijk kan je dit niet winnen hé: stel hem niet op en je krijgt commentaar, stel hem wel op en 't is van hetzelfde...
    Vind ik leuk
    zapperboy +678
    dinsdag 11 september 2018 om 13:53
    De afgunst op de RD scheert ongekende toppen in kaasland.
    Alles wat ook maar iets ruikt naar Belgisch voetbal wordt onmiddellijk afgemaakt.
    Nu is het al zover gekomen dat Hollanders die in Belgie spelen ook al de grond ingeboord worden.
    Ook opvallend:
    Op de blauwe VP is er met GEEN ENKEL woord gesproken over de wedstrijd Schotland-Belgie.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 11 september 2018 om 14:03
    Ik zou echt niet weten waarom ze jaloers zouden zijn.
    Ze hebben een palmares (Europees kampioen, DRIE keer vice-wereldkampioen) wat ik met de RD tijdens mijn leven niet zal meemaken.
    Vind ik leuk
    zapperboy +678
    dinsdag 11 september 2018 om 15:14
    Ga ff naar de blauwe vp.
    En kijk ff naar de posting van 7.26 uur.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    dinsdag 11 september 2018 om 18:18
    Op de kern van vandaag, he Brubru. Of had je dat niet door? Het meeste van wat je opnoemt dateert van toen de dieren nog praatten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 14:13
    Zou het nu echt aan onze Vormer liggen dat Nederland niet meer wint?
    Of ligt het misschien aan de arrogante blinde manier waarop ze naar zichzelf kijken.
    Het wordt tijd dat het nog eens Nederland - België is... Dan kunnen we ze daar eens goed op hun plek zetten. En laat vormer dan thuis die dag, anders is het allemaal nog zijn fout. Op zijn West-Vlaams : kèt get mé die arrogante ollandse analysen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 18:03
    Belgen zijn goed in een ander arrogant noemen terwijl ze zich zelf uiterst arrogant en ongenuanceerd uitspreken.

    De manier waarop jij dat met deze waanzinnig domme leeghoofdenreactie aantoont, spreekt boekdelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 19:02
    Uw reactie is niet veel beter blijkbaar. Jullie moeten echt eens naar jezelf leren kijken. Wat je juist deed is het grootste bewijs dat jullie altijd de fout bij een ander leggen. Ik had het wel over die analisten he....
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 19:34
    Slappe hap Koen. Misschien moet je de reacties van je landgenoten eens lezen hier in dit draadje. Als je je daar niet ongemakkelijk van gaat voelen, zou ik gauw professionele hulp zoeken.
    Vind ik leuk
    Brugois +258
    dinsdag 11 september 2018 om 14:24
    je speelt een speler uit op de rechterflank terwijl hij een infiltrerende verdedigende middenvelder is... je kunt zo een spits als keeper posteren en hem ook afmaken he... stomme hollanders
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 18:13
    Vormer verliest de bal op amateuristische wijze aan tegenstanders. Verdedigen doet hij dus ook niet goed. Daarnaast mist hij 100% open doelkansen. Dat heeft niets meer te maken met de positie waar je speelt: dat zijn dingen die per definitie niet meer horen te gebeuren op dit niveau.

    Maar ja, jij hebt natuurlijk de interlands van Vormer helemaal niet gezien. Jij doet gewoon oogkleppen op en begint maar wat te raaskallen en schelden hier. Want dat doen alle andere sukkels in dit topic ook. En ondanks dat blijft één ding hetzelfde: jullie hebben toch allemaal gelijk en de Ollanders zijn blind en stom. Ofwel: anderen weer beschuldigen van dat waar je je zelf schuldig aan maakt.
    Allemaal omdat jullie er niet tegen kunnen dat Vormer slecht is, want dat betekent dat de JPL geen reet voorstelt.

    Het is alsof je vijf-jarigen ziet die zich kwaad maken omdat ze geen lolly krijgen. Stomme Belgen.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    dinsdag 11 september 2018 om 18:28
    Zeg, bronstige, laat ajb dat schelden op dit forum. En Koeman zal de selectie van Vormer wellicht goed overwogen hebben. Ik help je hopen dat Oranje er bovenop komt. Maar niet als jullie, zoals jij nu aan 't bevestigen bent, denigrerend gaan doen over ons voetbal. Over Belgen in 't algemeen. De arrogante Hollander ten voeten uit. Ik ken er andere. Het zou me trouwens niet verbazen mocht het bashen hoofdzakelijk van Ajax en PSV-fans komen, door zijn Feyenoord verleden. Zoals bij ons ook voorkomt dat de afkomst de perceptie beïnvloedt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 18:37
    Denigreren? Je bedoelt met feiten onderbouwen waarom het niet gek is dat Vormer faalt in Oranje. Maar ja, je zou geen Belg zijn als je je niet direct geslachtofferd zou voelen.

    Blijft heerlijk, die Belgische cultuur. Friet, bier en zonder onderbouwing buurlanden arrogant noemen door een zielig minderwaardigscomplex.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    dinsdag 11 september 2018 om 18:47
    Pfff. Laat maar.
    Vind ik leuk
    Brugois +258
    dinsdag 11 september 2018 om 19:36
    have fun met je wereldploeg op het wk... als je er geraakt natuurlijk...
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 11 september 2018 om 14:43
    Vormer is een goede speler maar eerlijk bij de RD zou die ook geen kans maken waarom dan bij Oranje wel ?
    Vind ik leuk
    Reagens +2015
    dinsdag 11 september 2018 om 14:51
    Volledig juist. Voor een land dat een resultaat hoopt neer te zetten in een WK/EK is er weinig materiaal in de JPL.
    Verandert niets aan het feit dat in de JPL Vormer 1 van de beste spelers is om in je ploeg te hebben.
    Oranje is gewoon een stap hoger en ik vermoed ook dat ze daar liever 'Ajax' voetballers zien dan werkers zoals Vormer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 14:52
    omdat de RD een hééééééél hoger niveau hebben dan het Nederlands elftal!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 19:41
    Juist, want de RD kwamen ook terug op gelijke hoogte in een toernooiwedstrijd tegen Frankrijk. Toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 14:54
    omdat ge in elke ploeg ne werker nodig hebt maar moet dan wel op zijn plaats spelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 17:43
    Hij kwam al vrij voor doel , dat is in het huidige Oranje al een hele prestatie
    Vind ik leuk
    Frefke +437
    dinsdag 11 september 2018 om 17:44
    Als hij een ploegmaat heeft mogen vervangen, zal die ook geen hoog niveau gehaald hebben anders haal je er hem niet af.
    En begin er maar aan als de rest van de ploeg ook al geen potten breekt... groetjes RSCA-fan
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 17:47
    Kan Vormer het niveau van Oranje aan? Van het huidige oranje wel ja :p
    Vind ik leuk
    hoekschop +2156
    dinsdag 11 september 2018 om 19:11
    Wat verwachten die Hollanders ook? Vormer staat toch niet op het veld op goals te maken. Daar heb je spitsen voor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vormer-bashing gaat gewoon door: “Koeman was naïef”