Haalt Anderlecht tweevoudig Gouden Schoen terug? Nood aan kwaliteit

Haalt Anderlecht tweevoudig Gouden Schoen terug? "Nood aan kwaliteit"

Gepubliceerd: maandag 10 september 2018 om 10:15ma 10-09-2018 om 10:15

RSC Anderlecht liep op het einde van de transfermarkt nog Lazar Markovic mis. De Serviër moest voor de nodige creativiteit zorgen, maar hij kwam niet. De supporters van paars-wit mikken nu op de terugkeer van Mbark Boussoufa.

De 34-jarige Marokkaan liet op het WK zien nog over aardig wat capaciteiten te bezitten. De gewezen Gouden Schoen was afgelopen zomer einde contract bij Al-Jazira, waardoor Boussoufa nu een vrije speler is.

De fans van Anderlecht zien een terugkeer van hun voormalige publiekslieveling zeker zitten. Het feit dat Boussoufa einde contract is, kan de zaken misschien wel vergemakkelijken. "Halen, meneer Coucke", klinkt het onder meer op Twitter.

Plaats een reactie

TageMeister +6343
maandag 10 september 2018 om 10:20
Ni doen !
Vind ik leuk
Knightofh +712
maandag 10 september 2018 om 10:50
Voila. Dat zou dom zijn.

Tot zover de waarde Twitter wel.
Vind ik leuk
Toca +44452
maandag 10 september 2018 om 10:22
Te laat nu. De Bous van nu is niet meer die we gekend hebben.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:25
Blijft toch een ettertje die de kleedkamer op stelten zal zetten. Maar voor mij niet gelaten. Kan met een aktie wel het verschil maken.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:25
Gaat Coucke van Anderlecht een recyclagebedrijf maken?
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:25
laat het uit aub..
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17609
maandag 10 september 2018 om 10:30
Zelfs bij Gent was die slechts een schim meer van zichzelf.. Die halen is echt gigantisch dom.
Vind ik leuk
Brubru +4038
maandag 10 september 2018 om 10:33
Ook omdat de toenmalige trainer van Gent hem niet wilde.
En die is nu trainer bij Anderlecht.
Coucke zal dus wel slimmer zijn of er komt miserie!
Vind ik leuk
TageMeister +6343
maandag 10 september 2018 om 10:32
@VP jammer dat er hier geen POLL bij was !
Vind ik leuk
Hierulf +1597
maandag 10 september 2018 om 10:42
Overbodig...
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:43
Eigen jeugd terug naar de vuilbak !
Vind ik leuk
ROBSON +3569
maandag 10 september 2018 om 10:57
Transfervrij wil niet zeggen gratis. Deze aasgieren vraag en waarschijnlijk minstens 2 miljoen euro teken geld plus hallucinant loon plus bonussen voor deze marrokaan van 34.
Vind ik leuk
mapolean +1012
maandag 10 september 2018 om 11:34
Volledig gelijk... En dat hij Marokkaanse roots heeft doet er verder niet toe...
Vind ik leuk
Roach +2286
maandag 10 september 2018 om 11:18
Daar heb je Bas weer...
Vind ik leuk
freeman +12784
maandag 10 september 2018 om 11:25
Een " gratis " speler moet Coucke wel in de oren klinken !
Vind ik leuk
mapolean +1012
maandag 10 september 2018 om 11:31
Hein zal hem met open armen ontvangen...
Vind ik leuk
Kettos +2294
maandag 10 september 2018 om 11:49
Mja, als ge de mening van 3 man en ne paardekop als de mening van supporters van anderlecht beschouwt...Bous is fin de carriere en is ondertss meer moeskroen materiaal...
Vind ik leuk
Geertvdd +3891
maandag 10 september 2018 om 12:28
De laatste samenwerking met HVH was dan ook van een ongeziene schoonheid...
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 12:45
Ik weet het niet hoor, zijn wk was zeer zwak en hij word niet jonger wat een probleem is met het systeem van hvh dat veeleisend is voor de wingers 🤔
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 15:04
Ik zou zeggen gewoon doen ! hij kan nog steeds het team dragen en sturen met zijn pak ervaring .een speler die we goed kunnen gebruiken voor de belgse competitie net zoals Carcela
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 15:18
Zouden dom zijn om Boussoufa weer te halen met al zijn fratsen,ik denk dat de sfeer rap naar de kloten zal zijn.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 19:23
En waarom niet Luc Nilis en Jan Mulder? Die zijn ook transfervrij.
Vind ik leuk
Frefke +1092
maandag 10 september 2018 om 19:27
Please niet doen. Bouz is enkel uit op geld...
Vind ik leuk
Watcher +989
maandag 10 september 2018 om 21:12
Bij Gent de grond ingeboord door Hein, zoals er wel meerdere zijn. Vorig seizoen was het de beurt aan Onyekuru
Vind ik leuk
Robbie007 +702
dinsdag 11 september 2018 om 08:18
Goede speler, mooie carrière, massa’s respect, toffe gozer maar jammer genoeg te laat om hem nu nog te halen. Met zijn 34, op die positie en in dat systeem...dat haalt hij niet. Ik onthoud hem liever als de patron van weleer als de speler die niet meer kon brengen wat van hem verwacht werd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 08:18]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws