UPDATE: ‘Chinese club wil miljoenen op tafel leggen voor Dembélé’

    UPDATE: ‘Chinese club wil miljoenen op tafel leggen voor Dembélé’

    dinsdag 4 september 2018 om 09:15

    Mousa Dembélé speelt nog altijd bij Tottenham Hotspur. Maar vertrekt de Rode Duivel straks naar China? 

    Dembélé stond de afgelopen maanden op het verlanglijstje van Inter Milaan en Beijing Sinobo Guoan. Tot een overgang kwam het niet. Dembélé bleef bij Tottenham Hotspur. Daar heeft hij nog een contract tot het einde van dit seizoen.

    Indien de Spurs nog iets aan Dembélé willen verdienen, moeten ze hem voor die tijd nog verkopen. Volgens The Sun kan dat aan Beijing Sinobo Guoan. Na een mislukte poging in februari wil de Chinese club opnieuw proberen om de 31-jarige middenvelder naar Azië te halen. In China kan de Rode Duivel wekelijks 215.000 euro gaan verdienen. Het is nog niet duidelijk wanneer Beijing Sinobo Guoan een poging gaat ondernemen.

    Update 04/09, 09u15: The Sun meldt nu dat het Chinese Beijing Sinobo Guoan tussen de negen en elf miljoen euro op tafel wil leggen voor de middenvelder. De kans dat Tottenham Hotspur dit bedrag accepteert is groot. De Londense club kan zo toch nog wat vangen voor de Rode Duivel. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

    Poll

    Denk je dat Dembélé naar China trekt?

    (862 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dan4red +400
    zondag 2 september 2018 om 10:09
    Waarom niet, voor dergelijke bedragen kan je hem dat toch niet kwalijk nemen. Zie Witsel ook 2 jaar ginder gezeten en zonder problemen onderdak gevonden in Dortmund.
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 10:12
    Tis spijtig dat ze daar in China zoveel loon willen betalen voor de betere 30+ spelers. Hierdoor is het onmogelijk om dat spelers terug naar de kleinere competities te halen om hun carriere te beëindigen.
    Vind ik leuk
    La joya +212
    zondag 2 september 2018 om 11:47
    Verdienen meer dan genoeg hier in Europa, je gaan begraven in China of het verre oosten dan zak je serieus in mijn achting...
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    zondag 2 september 2018 om 12:12
    Als je 30+ bent vind ik aanvaardbaar, hoe zou je zelf zijn als je op het einde van je carriere nog een grote slag kunt slaan. Maar Carrasco en Witsel dat is iets anders...
    Vind ik leuk
    pie_111 +105
    dinsdag 4 september 2018 om 09:23
    ik volg je gedachtegang, maar vind dat 30 plussers tegenwoordig snel worden afgeschreven... Een Lampard en Gerrard (Simons op Belgisch niveau) hebben bewezen dat je voorbij je 30ste zeker nog een meerwaarde kunt bieden.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    zondag 2 september 2018 om 13:58
    als 31 jarige heb ik daar geen problemen mee. een jaartje of 2 ginder in china en dan nog een jaartje of twee hier bij beerschot en de cirkel is rond.
    Vind ik leuk
    blondel +2448
    zondag 2 september 2018 om 23:19
    Anderhalve maand spelen in China en evenveel verdienen in een jaar bij Tottenham.
    Vind ik leuk
    Robbie007 +525
    dinsdag 4 september 2018 om 14:24
    Zeker voor een Dembélé die de leeftijd heeft en moeite heeft met de intensiteit van de Premier League zou ik dit zeker een acceptabele keuze vinden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    UPDATE: ‘Chinese club wil miljoenen op tafel leggen voor Dembélé’