Verhaeghe geeft steekje aan Cercle Brugge na Champions League-loting

    Verhaeghe geeft steekje aan Cercle Brugge na Champions League-loting

    donderdag 30 augustus 2018 om 20:04

    Club Brugge-voorzitter Bart Verhaeghe mag zich opmaken voor de Champions League, waarin Club Brugge zal uitkomen in poule A. Verhaeghe merkt op dat Club zo dubbel zoveel derby's speelt.

    "Het is een heel mooie loting", vertelt hij in het VTM Nieuws. "We spelen tegen de winnaar van de Supercup met Antoine Griezmann in de aanval. Dat spreekt tot de verbeelding. Met Dortmund hebben we zo een geschiedenis, dus dat is een heerlijke affiche. En dan Monaco nog, dat is onze buur."

    Met dat laatste verwijst hij natuurlijk naar Cercle Brugge, dat dezelfde eigenaars heeft als Monaco en ook veel spelers huurt van die club. "We spelen vier derby's dit seizoen. Ik ga er geen getal op plakken hoeveel punten we moeten pakken, maar we gaan er vol voor gaan", besluit hij nog.

    Plaats een reactie

    SD +9383
    donderdag 30 augustus 2018 om 20:10
    Ik vrees wel dat Monaco A. stukken sterker staat dan hun B-satelliet
    [Reactie gewijzigd op donderdag 30 augustus 2018 om 22:39]
    Vind ik leuk
    Geertkeano +236
    donderdag 30 augustus 2018 om 20:40
    0 punten
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1912
    donderdag 30 augustus 2018 om 20:56
    30 miljoen eur in de zak geertje
    Vind ik leuk
    hoekschop +2614
    donderdag 30 augustus 2018 om 22:10
    als Anderlecht supporter zou ik daar geen vrede mee nemen. Jullie zijn misschien anders gewoon.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2614
    donderdag 30 augustus 2018 om 20:45
    Vooral niet te veel met andere spotten nu.
    Vind ik leuk
    Wimz3 +836
    donderdag 30 augustus 2018 om 22:28
    Inderdaad 0 punten. En Bart, wie laatst lacht ...
    Vind ik leuk
    Hierulf +1085
    donderdag 30 augustus 2018 om 22:50
    Wat een kleine mens zeg...
    Vind ik leuk
    donderdag 30 augustus 2018 om 22:56
    Wat een kleine mens? Meen je dat?
    In godsnaam, vind je dit nu werkelijk zo'n verschrikkelijk laag-bij-de-gronds grapje? Of is het voor jou gewoon weer een gelegenheid om op Verhaeghe zijn kap te zitten?
    Vind ik leuk
    Hierulf +1085
    donderdag 30 augustus 2018 om 22:59
    Verliezen tegen Witsel... Verliezen tegen Tielemans en Chadli... en dan nog tegen Griezman and co... zal niet veel lachen dit jaar Verhaege lol
    [Reactie gewijzigd op donderdag 30 augustus 2018 om 23:00]
    Vind ik leuk
    donderdag 30 augustus 2018 om 23:17
    Jij hebt daar precies veel plezier al in.
    Is gewoon een steek omdat die Monaco voorzitter ons zelfs niet vernoemt bij z'n reactie over de groep.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2942
    donderdag 30 augustus 2018 om 23:40
    4 punten is genoeg. Trouwens de 28 miljoen is binnen en wees gerust daar komen er nog eens minstens 10 bij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 00:15
    Vorig jaar heeft de buur nochtans evenveel punten gehaald in de CL : namelijk 0
    :-):-):-)
    Vind ik leuk