RSC Anderlecht hoopt op toptransfer: Ze moeten een krachtig signaal geven

RSC Anderlecht hoopt op toptransfer: "Ze moeten een krachtig signaal geven"

Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 12:30ma 20-08-2018 om 12:30

RSC Anderlecht heeft zijn start niet gemist. Het vernieuwde paars-wit heeft na vier wedstrijden nog steeds het maximum van de punten. Eén van de uitblinkers is zonder twijfel Adrien Trebel, al blijft zijn toekomst in het Astridpark onzeker.

Philippe Albert hoopt voor de Brusselaars dat Trebel gewoon blijft. "Ik zie niet in wie hem kan vervangen. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen gedurende zo een lange periode. Hij is topfit en is ook een beetje de 'grote broer' van spelers als Saelemaekers", klinkt het in La Capitale.

Extra moeite
Paars-wit deed de Fransman al een contractvoorstel, maar hij hapte nog niet toe. "Ze moeten een krachtig signaal geven door hem te overtuigen om een nieuw contract te tekenen, dat is de taak van de club", gaat de ex-Rode Duivel verder.

De analist ziet de Anderlecht-kapitein in bloedvorm verkeren, iets wat bij een vertrek mogelijk niet meer het geval is. "Voor Trebel zou het ook beter zijn om te blijven, want anders breekt hij mogelijk zijn positieve spiraal", besluit Albert.

Poll

Zie je Trebel te blijven?

(922 stemmen)

Plaats een reactie

Zetterberg +12302
maandag 20 augustus 2018 om 12:31
Voor Trebel zou het ook beter zijn om te blijven, want zo breekt hij mogelijk zijn positieve spiraal

?? bij vertrek breekt hij zijn positieve spiraal?
Vind ik leuk
Brick +1030
maandag 20 augustus 2018 om 12:32
Die artikels moeten stromen e , denk dat die mannen 2 minuten krijgen per artikel
Vind ik leuk
Brick +1030
maandag 20 augustus 2018 om 12:31
Allez trebel, restez avec nous!!
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 15:10
Kan hij niet zingen, anders chante avec nous. :)
Vind ik leuk
Brick +1030
maandag 20 augustus 2018 om 15:57
Eerlijk gezegd wil ik em liever bij ons houden voor te ballen dan hem mee te pakken naar de karaoke haha
Vind ik leuk
Prpldynmt +7054
maandag 20 augustus 2018 om 12:32
Hij moet blijven, anders mogen we titel nu al op onze buik schrijven. Ondertussen wel al in januari naar een mogelijke vervanger kijken voor dit seizoen zodat hij zich kan inwerken om hem volgend seizoen te vervangen.
Vind ik leuk
Fcb for ever +3877
maandag 20 augustus 2018 om 12:38
Trebel is van goudwaarde voor de nekken
Zijn beslissing Zal het seizoen van de Mauve bepalen
Maar als ze nog ne taxi zoeken om hem naar de luchthaven
Te doen
Dan valt er altijd te klappen
Liefst voor zondag
Want die dag heb ik al een andere afspraak in Brugge
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:38]
Vind ik leuk
Zetterberg +12302
maandag 20 augustus 2018 om 13:11
Bespeur ik daar respect voor een speler van anderlecht?
Vind ik leuk
Fcb for ever +3877
maandag 20 augustus 2018 om 13:56
Jazeker
Om eerlijk te zijn is trebel eigenlijk te goed voor Anderlecht
Maar dat zullen jullie zelf ook wel beseffen
Vind ik leuk
Zetterberg +12302
maandag 20 augustus 2018 om 13:58
dat wel ja! ;)
Vind ik leuk
Fcb for ever +3877
maandag 20 augustus 2018 om 14:00
Dus laten vertrekken aan de juiste prijs van jan Thijs
En cassa cassa
Vind ik leuk
Zetterberg +12302
maandag 20 augustus 2018 om 14:02
ik hou hem toch liever, kost wat kost!
Vind ik leuk
Timme +47
maandag 20 augustus 2018 om 23:15
Uw aantal spitsen tellen.
Vind ik leuk
maverick +276
maandag 20 augustus 2018 om 12:44
"Nekken" zo mag je ons noemen en wemogen dat ook hebben als grootste club van het land met ver vooruit de meeste titels haha. Liever ne nek hebben dan ne boer zijn en blijven :-)
Ps zondag zitten jullie mss al op 5ptn van het grote rsca bye bye ...
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 12:53
Aja toen wij bijna een seizoen voorstonden was het iedere week van pfff, pas vanaf de PO's telt het en de punten halveren nog.
Dus bedoel je op 2.5 pntn ALS jullie winnen.
Vind ik leuk
Kris1 +1130
maandag 20 augustus 2018 om 13:14
Of misschien staan we terug een punt voor, sorry 0,5 !
Vind ik leuk
Fcb for ever +3877
maandag 20 augustus 2018 om 13:59
Ik weet niet of jij het verhaal kent van het vel en de beer
Misschien toch maar eens nalezen
Vind ik leuk
MrComment +2102
maandag 20 augustus 2018 om 14:16
Misschien zelf ook eens lezen. Want jij gaat er duidelijk ook van uit dat jullie zullen winnen...
Vind ik leuk
Fcb for ever +3877
maandag 20 augustus 2018 om 14:20
Ik ga daar niet vanuit,
Als club supporter kan ik dat alleen
Maar hopen
Vind ik leuk
Paars hart +332
maandag 20 augustus 2018 om 15:46
Misschien uw commentaren van de vorige dagen eens teruglezen.
Vind ik leuk
Fcb for ever +3877
maandag 20 augustus 2018 om 16:03
Wees eens flink
En lees wat er staat
Blinde mol
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 12:49
Een krachtig signaal geven door hem te verkopen? Mooie titel op het artikel...
Vind ik leuk
maverick +276
maandag 20 augustus 2018 om 23:38
Hé, het boereverstand komt boven zeker?
Toptransfer als hij een contractverlenging zou tekenen bij rsca !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws