Raes en Joos verwelkomen nieuwe tafelgast bij Extra Time

    Raes en Joos verwelkomen nieuwe tafelgast bij Extra Time

    maandag 20 augustus 2018 om 12:15

    Maandagavond zendt Canvas de tweede Extra Time van dit seizoen uit. De panelleden van de voetbaltalkshow nemen speeldag vier in de Jupiler Pro League onder de loep. Zij ontvangen deze keer een opmerkelijke tafelgast.

    Naast de vaste gezichten Frank Raes, Filip Joos en Marc Degryse schuiven ook Peter Vandenbempt en Mo Messoudi mee aan tafel. Vooral die laatste naam is nieuw. De Marokkaanse Belg maakte zijn debuut als analist al tijdens het WK voetbal.

    De aflevering van maandagavond start om 21u50. Het spandoek van Antwerp FC, de blunder van Karlo Letica, de sterke prestatie van Adrien Trebel,… Er is alweer heel wat stof om over na te kaarten.

    Plaats een reactie

    Fcb for ever +2767
    maandag 20 augustus 2018 om 12:18
    Ik ken de mo al een hele tijd
    Toffe gast
    Paraate kennis van voetbal
    Een goede zaak voor extra time
    Vind ik leuk
    JanB +5941
    maandag 20 augustus 2018 om 12:18
    Die gast is 1000 x interessanter dan bompa Mulder
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11611
    maandag 20 augustus 2018 om 13:19
    Ga je daar echt elke week over zagen? Als jij Mulder geen interessant persoon vindt, dan wil ik wel eens weten wie jij wel interessant vindt? Bruno Tobback? Wouter Beke? Hugo Camps?
    Over het feit dat het een bompa is ga ik niet discussiëren.
    Vind ik leuk
    JanB +5941
    maandag 20 augustus 2018 om 13:50
    Heb het enorm moeilijk om nog te kiezen tussen Mark Eyskens, Willy Claes, Margriet Hermans, Michel Follet, Aimé Van Hecke & Lutgart Simoens
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:24
    Als we vroeger afzwaaiden van het leger zongen wij Smeerlappen ge zet ons kwijt
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:30
    Het is weer Anderlecht Team en dan met die mooie Fhilip Joost
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11611
    maandag 20 augustus 2018 om 13:43
    Anderlecht team? Jij weet blijkbaar NIKS over Anderlecht, anderen zou je zoiets doms niet uitkramen.
    Het is Filip Joos trouwens. Voor een mens met jouw niveau had ik eerder Filip Jood verwacht...
    Vind ik leuk
    Regiwitt +183
    maandag 20 augustus 2018 om 12:30
    Toffe gast, ja klopt. Maar bij de vrt lopen ze toch achter de feiten: 'Sports Leet Naait'(grapje) is op zondagavond hen in alles toch al voor geweest,met naar mijn bescheiden mening dezelfde inhoud....Maar, ik ben ook iemand voor wie al die achteraf-praat niet té nodig is : match gedaan, OK,op naar de volgende.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:49
    Alweer een Beerschotter erbij, binnenkort gaat het programma Extra Time van naam moeten veranderen...😂😂🙈
    Vind ik leuk
    SD +9343
    maandag 20 augustus 2018 om 14:39
    Spijtig dat die Joos er altijd bij is. Messoudi zal snel ondervinden waarom.
    Vind ik leuk
    blondel +2576
    maandag 20 augustus 2018 om 15:53
    Zou liever hebben dat ze over het positieve van voetbal praten ipv,tackles,spandoeken en alle andere negatieve onderdelen.
    Vind ik leuk
    Ronnymo +91
    maandag 20 augustus 2018 om 16:49
    Jammer dat Joos blijft !!! Dus ik zie weer niet . Geniet ervan zou ik zeggen .
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11611
    maandag 20 augustus 2018 om 21:30
    Joos maakt mee dit programma, je hoeft dus nooit meer te kijken...
    Vind ik leuk
    Ronnymo +91
    maandag 20 augustus 2018 om 16:56
    Klopt Regiwitt . In het weekend herhalen ze elke goal of fout of misser 5 tot 6 keer en dan moet ge dat nog eens zien op maandag . Ah ja , klopt , met "hun" mening daar bij . Wie zit er op te wachten . En dan gaan ze daar beginnen over vierkanten of driehoeken op het middenveld ( momentopnames ) die ge in 3 de provinciale ook ziet als ze filmen vanuit de lucht . En dan praten ze in " voetbaltaal" over "omschakeling " . Van Wijk had het op goed 2 minuten zelfs ne keer of 10 op z'n lippen . Ge ziet waar deze voetbalkenner ondertussen staat . Bij mij mogen ze dat nog steeds tegenaanval noemen , heb ik geen probleem mee .
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:19
    Was nochtans een leuke spandoek!
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +214
    maandag 20 augustus 2018 om 20:33
    Vind ik ook het perfecte lettertype mooi da mes in het logo me bloed eraan tot in de puntjes afgewerkt😂😂
    Vind ik leuk