Vechtpartij leidt dan toch nog tot enkele arrestaties na geladen duel op de Bosuil

    Vechtpartij leidt dan toch nog tot enkele arrestaties na geladen duel op de Bosuil

    zondag 19 augustus 2018 om 22:45

    Het geladen duel tussen Royal Antwerp FC en Club Brugge leverde geen winnaar op: 1-1. Vooraf werd gevreesd voor onderlinge confrontaties tussen supporters van beide clubs, maar alles verliep rustig in en rond de Bosuil. Zondagavond moest de politie dan toch nog ingrijpen.

    Rond het stadion vonden twee incidenten plaats, al waren er geen fans van Blauw-Zwart bij betrokken. In de namiddag werden drie personen bestuurlijk aangehouden, nadat er zich wat schermutselingen voordeden met de plaatselijke agenten, meldt VTM Stadion.

    Even later moest de politie opnieuw uitrukken, ditmaal richting café Great Old. Na een discussie zou er een vechtpartij ontstaan zijn tussen enkele sympathisanten van Antwerp. Daarbij zouden drie lichtgewonden gevallen zijn, waaronder een zwangere vrouwToen de politie ter plaatse kwam, waren de daders echter al gaan lopen. Er zijn wel camerabeelden beschikbaar die de identificatie zouden kunnen vereenvoudigen. 

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 23:02
    Geweld tegen eender welke persoon vind ik al n brug te ver, maar als je je al niet meer kan inhouden als er zwangere vrouwen in de buurt zijn...
    Dan ben je pas echt een triestig figuur.

    Het is niet omdat je eigen moeder toen ze zwanger was van jou mogelijks klappen heeft moeten incasseren en je daarom niet in staat bent uit te groeien tot een deftige volwassene, dat je daarom de kinderwens van een ander om zeep moet helpen.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    zondag 19 augustus 2018 om 23:05
    Deze reactie is wel overdreven hoor die ware waarschijnlijk helemaal zat en dan weet de ni meer Wa de doe
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:08
    En dat praat het goed?

    Dan stel ik me vragen waarom ze zat worden in de eerste plaats.
    Wat is daar in godsnaam toch de lol en de appetijt van?

    Als je weet dat je, wanneer je gedronken hebt, niet meer weet wat je doet... drink dan gewoon niet.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    zondag 19 augustus 2018 om 23:19
    Ik zeg toch ni als da ok is maar ja ge kent zo’n manne die blijve drinken en dan komt er een discussie en van het een komt het ander.


    En ik denk da iedereen wel eens zat is een dinge doe die hij dan op da moment ni beseft en de volgende ochtend niet meer weet of zit ik fout .
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:30
    Beste Ruben,

    ik snap dat je niet zegt dat het ok is, en ja ik kén ook het gedrag van mensen die blijven drinken. Maar ja, je reactie komt wat over alsof je het gebruikt ter verdediging van de daders. Alsof je het goedpraat. Nogmaals, dat zal waarschijnlijk het geval niet zijn, en ja je zal wel gelijk hebben dat ze door het drankgebruik natuurlijk niet bewust een zwangere vrouw met opzet pijn willen doen. Maar gewoon het feit dat het onder invloed is, vind ik absoluut geen verzachtende omstandigheid. het zou zelfs geen deel van de uitleg mogen zijn.
    Maar bon, misschien ben ik te politiek correct.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    zondag 19 augustus 2018 om 23:33
    In CL is het alcohol vrij bier mss in de JPL ook eens proberen maar zoals ge ziet ze gaan ernaa toch naar een café dus veel zal da ni oplosse. En voor de duidelijkheid ik keur het blijve drinken niet goed en ja het klonk alsof ik ze verdedig maar da is ni zo gelukkig is er niemand zwaar gewond geraakt en zeker de zwangere vrouw niet
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 23:41]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2508
    zondag 19 augustus 2018 om 23:11
    Aaaah... ja, dan is het ok... ze waren zat...
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    zondag 19 augustus 2018 om 23:20
    Ik zeg toch ni als da oké is en lees de reactie van hierboven maar voor moet uitleg achter mijn stampunt 👆👆
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    maandag 20 augustus 2018 om 07:23
    Definitie Stampunt: een standpunt geformuleerd vanuit het stamcafé.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:27
    door Jaap Stam.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:10
    natuurlijk 3mensen opgepakt!op 14000 pers.zelfs daar kom je met op vtm! Zoals op brruuuuuggge 120 arestaties 0 van Antwerp !
    Vind ik leuk
    Blauwe +30
    zondag 19 augustus 2018 om 23:58
    16000
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:14
    Die 3 p waren op bezoek in de zoo van Antwerpen en na een vermoeiende dag waren deze personen(moeder vader en inteelt zoon op de verkeerde tram gestapt!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    wesleyvb +834
    zondag 19 augustus 2018 om 23:30
    UITSCHOT meer kan ik daar niet over zeggen! Hopelijk krijgen ze ooit de slaag van hun leven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vechtpartij leidt dan toch nog tot enkele arrestaties na geladen duel op de Bosuil