'We speelden beter dan Antwerp, ze hebben geluk dat de bal goed valt'

    'We speelden beter dan Antwerp, ze hebben geluk dat de bal goed valt'

    Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 18:19zo 19-08-2018 om 18:19

    Hans Vanaken was niet tevreden na het 1-1 gelijkspel tegen Antwerp. Club Brugge was volgens hem de betere en verdiende dan ook als enige ploeg de overwinning.

    “Dit 1-1 gelijkspel is zuur omdat we beter speelden dan Antwerp", zegt hij op de website van Club Brugge. "We kwamen op voorsprong via Vormer en hadden de match onder controle. Antwerp creëerde geen uitgespeelde kansen en op een stilstaande fase hebben ze geluk dat de bal goed valt."

    Bij die stilstaande fase ging Karlo Letica in de fout. "We verwijten Letica niks, dat zijn nu eenmaal dingen die kunnen gebeuren. We verliezen het duel bij die hoekschop en raken ook niet bij de tweede bal. Er zijn een paar dingen die fout lopen, niet enkel onze doelman is verantwoordelijk. We hadden voldoende mogelijkheden om te winnen, maar dat is jammer genoeg niet gelukt", besluit hij.

    Plaats een reactie

    jericho666 +2580
    zondag 19 augustus 2018 om 18:23
    Ast kind maar ne naam heeft
    Vind ik leuk
    Kris1 +889
    zondag 19 augustus 2018 om 18:27
    Een reactie in het belang van de ploeg. Daarin is Hans duidelijk gegroeid. Ik vond heel Brugge met veel meer maturiteit spelen dan vorig seizoen, behalve de doelman, die bleef op hetzelfde niveau. Nu de echte test tegen Anderlecht.
    Vind ik leuk
    camargue +3283
    zondag 19 augustus 2018 om 18:28
    Als je 94 minuten hebt om 1 goal meer te maken wat heeft u dan tegengehouden?
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    zondag 19 augustus 2018 om 22:44
    Nog zo een uitspraak dat getuigd van weinig voetbalkennis.
    Vind ik leuk
    camargue +3283
    maandag 20 augustus 2018 om 09:37
    Het is een zuivere wiskundige benadering maar dat is iets te hoog gegrepen voor sommige mensen, waarvoor mijn excuses LOL
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:17
    getuigt
    Vind ik leuk
    t757498 +621
    zondag 19 augustus 2018 om 18:28
    Vanaken weet het weer beter, zo goed waren ze nu ook niet Brugge Verdiend gelijkspel en geluk speelt mee in voetbal, dat zou hij toch moeten weten van verleden seizoen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:28
    Uh? Ze hadden voldoende mogelijkheden om te winnen???
    Waar heeft hij die gezien? 😳
    Vind ik leuk
    Goaltje +1135
    zondag 19 augustus 2018 om 18:41
    In elke grap zit een beetje waarheid :).
    Vind ik leuk
    Chris1880 +173
    zondag 19 augustus 2018 om 18:42
    Brugge had mss wel het betere van het spel, maar mogelijkheden????
    Vind ik leuk
    Wimz3 +845
    zondag 19 augustus 2018 om 18:51
    Match onder controle? Hansie toch zo subjectief. Antwerp geluk dat de bal goed valt? Hansie van wie kwam de assist voor Vormer? Van geluk gesproken. Voor de rest heeft Bolat geen bal moeten pakken.
    Vind ik leuk
    E.V +2541
    zondag 19 augustus 2018 om 18:52
    Antwerp creëerde geen uitgespeelde kansen en op een stilstaande fase hebben ze geluk dat de bal goed valt." aldus Hanske.
    Dat is toch dat venke waarvan ze hier enkele weken geleden kwamen vertellen dat hij de beste voetballer in België was?
    Wel Hanske, afgezien van het feit dat je niet kan shotten ben je ook nog blind voor de feiten.....Van Damme alleen had 2 open kansen....
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:58
    En die knalde ze er naast die blinde otter :-)
    Vind ik leuk
    E.V +2541
    zondag 19 augustus 2018 om 18:59
    Tja, maar hij was er wel he ...lol
    Vind ik leuk
    Kris1 +889
    zondag 19 augustus 2018 om 19:06
    De messen zijn blijkbaar geslepen voor volgende week. Ik ben alvast overtuigd dat Club er klaar voor is. Misschien maakt blind Hanske wel de winninggoal ? Anderlecht is blijkbaar ook in vorm dan zullen we hopelijk een leuke match krijgen en dat de beste mogen winnen.
    Vind ik leuk
    E.V +2541
    zondag 19 augustus 2018 om 19:22
    Laat ons hopen dat we een echte topper zien en geen afgietsel zoals vandaag....Al weet ik niet waarom een match met Antwerp een top match wordt genoemd...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:05
    Omdat ne reus lang zaam opstaat nog een 3 of 4 jaar 20 000 abonnees dan wel toppers / B verhage heeft zich in een heel aparte manier met Antwerp voorzitter zich vast gereden
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    zondag 19 augustus 2018 om 22:47
    Awel ,alain van dessel,ik zeg u.Een andere trainer bij den Antwerp,en het liedje is over voor jullie.Antwerp gaat gene betere vinden voor hun spel.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2580
    zondag 19 augustus 2018 om 20:01
    "Ook in vorm"? As dees de vorm van Brugge is wordt het een wandeling in het park voor Anderlecht.
    Vind ik leuk
    Kris1 +889
    zondag 19 augustus 2018 om 20:03
    De vorige novemberwandeling was ook lekker, denk ik
    Vind ik leuk
    jericho666 +2580
    zondag 19 augustus 2018 om 20:31
    Die van april was lekkerder.
    Vind ik leuk
    t757498 +621
    zondag 19 augustus 2018 om 18:54
    Bolat heeft geen enkele save moeten doen ,waar waren die kansen /mogelijkheden dan
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:52
    Trek u nu niks aan 10 matchen dan wel, maar Boloni onder schat de supporters, niet, uiteraard moet er gewisseld worden , het gaat om vertrouwen ivo Rodriges , laat je altijd spelen doet hij dat niet , haalt hij het einde ni
    Vind ik leuk
    1880 +355
    zondag 19 augustus 2018 om 19:55
    Zulke kindercommentaar verdient als reactie maar 1 woord: clown! 😉
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:17
    Jij zou geen vervangingen doen en de eerste speler na 5 of 6 jaar die echt ne man kan uitschakelen op RAFC op de bank zetten
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:17
    Was vooral een match opt middenveld.. Amper kansen en beide hebbe met een gelukje gescoord.. Da is voetbal e
    Vind ik leuk
    DeGreatOld +315
    zondag 19 augustus 2018 om 21:06
    Heb 1 echte zuivere doelkans geteld gecreeerd door FCB, die van Vanaken. De goal werd door Vandamme op een dienbladje aangegevenIpv toe te geven dat hij daarbij moest scoren, leidt hij de aandacht af door te zeuren over n flater van de keper. Was hij misschien ook betrokken bij die corner? Zal nooit n topspeler worden. Buitenland te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:44
    Mo is da een lelijk mormel van stadion die van Antwerp, die zijn blijkbaar in de wolken met een gelijkspel, thuis dan nog...😂😂😂😂
    Vind ik leuk