Mechele onthult openhartig: “Daarom zat ik echt in de put”

Mechele onthult openhartig: “Daarom zat ik echt in de put”

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 17:50zo 19-08-2018 om 17:50

Brandon Mechele miste afgelopen seizoen geen minuut bij landskampioen Club Brugge. De centrale verdediger kende echter ook mindere tijden in zijn voetbalcarrière.

Mechele maakte ook even moeilijke periode mee. “Ik zat echt in de put twee jaar geleden. Ik kreeg van overal te horen dat ik niet goed genoeg was. Ik werkte dat thuis ook uit, onbewust. Ik ben geen prater. Ik wil mijn problemen zelf oplossen. Maar wie zich slecht voelt, kan dat niet wegstoppen.”

“Mijn vriendin wou wél praten. Dat zorgde voor spanningen. Gelukkig is zij mij blijven steunen. Vorig seizoen is de buitenwereld gekeerd. Ik voelde dat match na match. In het begin waren de supporters nog kritisch, maar op het einde spraken ze al over de nationale ploeg. Dat heeft deugd gedaan”, vertelt Mechele openhartig.

Plaats een reactie

Blauwe +34
zondag 19 augustus 2018 om 17:52
BleitBleitsmoel
Vind ik leuk
TageMeister +9447
zondag 19 augustus 2018 om 17:53
Voor?
Vind ik leuk
Messifanboy +1229
zondag 19 augustus 2018 om 19:19
Hou u smoel maar al idioot.
Vind ik leuk
Zelfkweek +1470
zondag 19 augustus 2018 om 21:06
Sukkeltje toch.....
Vind ik leuk
TageMeister +9447
zondag 19 augustus 2018 om 17:53
Logisch! Heeft zich goed herpakt!
Vind ik leuk
camargue +6614
zondag 19 augustus 2018 om 18:15
ja maar toch nog niet voor de nationale ploeg zeker.
Vind ik leuk
freeman +14175
zondag 19 augustus 2018 om 18:26
Nog even geduld ! Maakt veel meer kans dan DenDoncker ! Even afwachten !
Vind ik leuk
camargue +6614
zondag 19 augustus 2018 om 18:31
Ben ik mee eens dat Dendoncker het laatste jaar er niet vooruitgegaan is in tegendeel. Ben eigenlijk blij dat die weg is want is toch enorm overroepen geweest. Wat Mechele betreft, dat zullen we volgend week-end zien hé :-)
Vind ik leuk
Kris1 +1290
zondag 19 augustus 2018 om 18:34
Dat vind ik nu eens leuk een supporter die objectief kijkt naar de (ex) spelers van zijn club.
Vind ik leuk
camargue +6614
zondag 19 augustus 2018 om 18:36
Oei, ik denk dat ik hier luidop heb gezegd wat velen al wisten hé :-)
Vind ik leuk
Kris1 +1290
zondag 19 augustus 2018 om 18:39
Mechele opstellen zonder wedstrijdritme tegen Anderlecht is het domste wat Leko zou kunnen doen. Als hij dat wilde doen had hij hem vandaag al wat minuten gegund. Het wordt zo al moeilijk genoeg om te kiezen tussen Mirovic( die Leko er absoluut bij wilde) en Mechele.
Vind ik leuk
Kris1 +1290
zondag 19 augustus 2018 om 18:33
Nog niet voor morgen die wissel maar als Kompany stopt of moet stoppen (medisch) zal het gaan tussen Mechele en Dendoncker. Kijken hoe Dendoncker het in de PL doet. Misschien geraakt hij zelfs niet in de ploeg.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 19:09
Die twee hebben zeker hun kwaliteiten, toch is het hopen dat er nog wat verdedigend talent in de pijplijn zit. Vertongen, Alderweireld en Vermaelen blijven ook geen jaren meer op niveau vrees ik. Hopen dat mannen als Denayer en Vanheusden zich verder ontwikkelen.
Vind ik leuk
Kris1 +1290
zondag 19 augustus 2018 om 19:12
Vanheusden wordt op termijn een grote.
Vind ik leuk
Kris1 +1290
zondag 19 augustus 2018 om 18:08
Mechele is onze beste allround verdediger. In de duels is Poulain misschien iets sterker maar uitvoetballend is Mechele stukken sterker. Denswil is uitvoetballend beter maar in de duels de mindere van Mechele.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws