Probleem bij Club Brugge nog niet opgelost? “Heel de match onzeker”

    Probleem bij Club Brugge nog niet opgelost? “Heel de match onzeker”

    zondag 19 augustus 2018 om 16:40

    Karlo Letica blunderde in de wedstrijd tegen Antwerp. De Kroatische goalie liet een ogenschijnlijke makkelijke bal los en Faris Haroun kon de gelijkmaker binnentikken.

    Club Brugge kwam op voorsprong dankzij een doelpunt van aanvoerder Vormer. The Great Old kwam echter op gelijke hoogte na een hoekschop. Karlo Letica had veel moeite met een kopbal en liet de bal stuiteren. Haroun was bij de pinken en kon de 1-1 scoren.

    De reacties op Twitter zijn dan ook gemengd bij het optreden van de Kroatische sluitpost. “Is het doelmannenprobleem bij Club Brugge (nog) niet opgelost?”, is de hamvraag op sociale media.

    Poll

    Is het doelmannenprobleem opgelost bij Club?

    (351 stemmen)

    Plaats een reactie

    E.V +2474
    zondag 19 augustus 2018 om 16:45
    Denk dat de kleuters vooraan een veel groter probleem zijn dan de keeper.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1272
    zondag 19 augustus 2018 om 17:03
    Gisteren adviseerde FCB4ever RSCA Markse van de kampioenen te kopen in hun zoektocht naar nog een extra spits; kunnen jullie misschien tegelijk met Boma den transfer van Xavier regelen...LOL
    Vind ik leuk
    camargue +1567
    zondag 19 augustus 2018 om 18:04
    Mijn gedacht ...
    Vind ik leuk
    E.V +2474
    zondag 19 augustus 2018 om 18:46
    Lol.......super
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2559
    zondag 19 augustus 2018 om 18:59
    Pascaleke toerne general ,voor mij nen dagschotel
    En voor kingambo ne chocomelk on the rocks
    Vind ik leuk
    Kingambo +1272
    zondag 19 augustus 2018 om 19:23
    FCB wat doet gij hier in mijn café , gij zijt nog veel te groen achter uw oren voor dagschotels , allée ga maar terug naar uwe pa Fernand en uw 6 broerekes
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2559
    zondag 19 augustus 2018 om 19:28
    Allee weer ni goed
    Nu wil ne mens is trakteren
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:21
    Ging Letica in de fout? Ja. Maar heeft niets met zijn kwaliteiten te maken, eerder met een gebrek aan concentratie. In 80 minuten geen deftige bal moeten pakken, en dan ja jeugdzonde. Uit deze fouten moeten jonge keepers leren en weten dat een wedstrijd 90 minuten duurt en 90 minuten concentratie vereist.
    Vind ik leuk
    Kris1 +652
    zondag 19 augustus 2018 om 17:29
    Concentratieproblemen zijn de ergste. Voor leerlingen met dit soort problemen helpt geen bijles. In sommige gevallen probeert men dit op te lossen met medicatie. Maar ik geloof niet dat relatine in het voetbal gangbaar is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:21
    erg, da een club als fcb, nix van aanvallend en of middenvelders op bank kan/wil zetten, op den duur, stonden we met 8 verdedigers opt veld!! Diaby NIET willen spelen, wel, fcb NIET betalen, hij zal rap op da veld staan!!! ocharme volgende week tegen die purple trutten, mss met 11 verdedigers spelen?
    Vind ik leuk
    Kris1 +652
    zondag 19 augustus 2018 om 17:26
    Het is niet dat Diaby niet wil. Club stelt hem gewoon niet op omdat ze er hem niet klaar voor vinden. Ik denk dat hij juridisch gezien gewoon moet betaald worden. De wedstrijdpremies loopt hij wel mis maar Brugge is in deze de verliezer. Hij speelt niet, wordt betaalt en zijn marktwaarde daalt.
    Vind ik leuk
    Kris1 +652
    zondag 19 augustus 2018 om 17:22
    Ik vond Dennis vandaag zeer aanwezig met gedurfde acties en ook verdedigend knapte hij zijn taken op. Openda deed het goed in deze moeilijke uitmatch. Schrijvers komt voorlopig te kort en ook Danjuma had moeite met het ritme. Brugge speelde organisatorisch sterk en verliest een dom punt door de doelman. Hopelijk kan hij zich herpakken maar op hoge ballen vind ik hem te weinig dominant met zijn lengte.
    Vind ik leuk
    Goaltje +1025
    zondag 19 augustus 2018 om 18:21
    Is nog jong.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    zondag 19 augustus 2018 om 18:18
    Vermeer huren? :-)
    Vind ik leuk
    Roach +1400
    zondag 19 augustus 2018 om 18:49
    Zolang de media elk missertje blijven uitvergroten, zal er altijd een keepersprobleem zijn bij Club. Net zoals penalty’s bij Anderlecht; als er eentje gemist wordt, kan heel dat circus ook weer van voren af aan beginnen. Het zou misschien al een goed begin zijn om twitterberichtjes van God en klein pierke niet als nieuws te beschouwen. Hè VP!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:17
    Horvath remember had the team up by 10 points last year when Leko benched him for one mistake. Then he said he wanted mature keeper & brought in 2 older keepers both failed & Horvath had to rescue them in end. He is the solution but Leko is too weak to admit it ! Banking on unproven Letica will be Lekos downfall how can no one see this ???
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:07
    Allez vooruit, we zijn al weer zover. één blunder, en er is al weer een keepersprobleem.

    Dus wat? Als RSCA zijn volgende strafschop mist, spreken we dan ook alweer over 'het penaltyspook van het Astridpark'?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Probleem bij Club Brugge nog niet opgelost? “Heel de match onzeker”