Tegenslag: Club Brugge heeft slecht nieuws te melden over Vossen

    Tegenslag: Club Brugge heeft slecht nieuws te melden over Vossen

    zondag 19 augustus 2018 om 13:28

    Jelle Vossen zit niet in de selectie voor Club Brugge tegen Antwerp, de Limburger is geblesseerd. Het is nu ook al zeker dat hij Anderlecht zal missen.

    VTM meldt namelijk dat Vossen drie weken out is en dus ook niet kan spelen in de topper. Een streep door de rekening voor Club Brugge, dat met Wesley Moraes ook al een andere spits zag 'uitvallen'. Hij kent zijn schorsing nochtans nog niet, maar wordt toch al aan de kant gehouden.

    Voor Ivan Leko blijven Siebe Schrijvers, Loïs Openda en Emmanuel Dennis dus nog over als aanvallers. De schreeuw voor een nieuwe spits zal bij de fans dan ook steeds luider worden. Eén opsteker: Brandon Mechele is wel weer speelklaar geraakt. De situatie van Marvelous Nakamba is nog niet bekend.

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 13:47
    Nu afwachten naar prestatie's van youngsters spitsen, vooral niet veroordelen na 1 match. De zaak moet wel al duidelijk zijn, geen transfer van Diaby met betaling in schijven en deze week ook eens durven investeren in dure spits met ervaring en onmiddellijk inzetbaar. Niet luisteren naar makelaars.
    Vind ik leuk
    wimpieee +37
    zondag 19 augustus 2018 om 13:56
    Dat ze nog altijd niks meer weten over Wesley vind ik er eigenlijk wel over.. Mag die nu eigenlijk nog spelen? Want " Hij kent zijn schorsing nochtans nog niet, maar wordt toch al aan de kant gehouden." suggereert dat ie eigenlijk wel mag opgesteld worden.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2374
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    Die mag spelen net als Carcela.

    https://m.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/ft-belgie-10-08-standard-haalt-voorlopig-slag-thuis-voor-carcela-antwerp-wil-mpenza-een-kans-geven~a6cece59/
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    zondag 19 augustus 2018 om 14:00
    Ik denk dat zowel Openda, Siebe en Dennis meer voetballend vermogen hebben dan Vossen en zelfs Wesley. Vossen teerde op een tomeloze inzet en Wesley op pure kracht. Laat de youngsters nu maar eens bewijzen dat zij het verlies kunnen opvangen.
    Vind ik leuk
    larédo +1460
    zondag 19 augustus 2018 om 14:03
    Ik lees het slecht nieuws nergens?
    Vind ik leuk
    Riddlin +2374
    zondag 19 augustus 2018 om 14:26
    Slecht nieuws voor Anderlecht dan? ;)
    Vind ik leuk
    hoekschop +2607
    zondag 19 augustus 2018 om 14:37
    Komt Leko goed uit. Die vraagt al lang een extra spits en zal die nu ook wel krijgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws