Flinke sneer naar Vanhaezebrouck: Was dit dan de schuld van Extra Time?

    Flinke sneer naar Vanhaezebrouck: "Was dit dan de schuld van Extra Time?"

    zondag 19 augustus 2018 om 13:00

    Hein Vanhaezebrouck haalde donderdag flink uit naar het programma 'Extra Time', omdat ze Ognjen Vranjes in een slecht daglicht wilden stellen. Zijn timing kon niet slechter, want diezelfde Vranjes pakte tegen Charleroi rood. Het Nieuwsblad fluit de coach dan ook terug.

    Die krant geeft meteen een steek terug aan Vanhaezebrouck. 'Alles verliep probleemloos tegen Moeskroen, tot Vranjes het in zijn hoofd haalde om op de middellijn met twee voeten vooruit te gaan tackelen. Het zal de fout van 'Extra Time' geweest zijn dat hem als een agressieveling bestempelde.'

    Vranjes laat zijn ploeg zo in de steek. 'Zo verzamelde de Bosniër niet alleen zijn eerste rode kaart, maar hij is meteen ook geschorst voor Club en paars-wit zit al niet breed in de defensie. Worden het dan Appiah, Milic en Bornauw, of komt Sanneh nog snel? Of het in Brugge een match zonder franjes wordt, kunnen we nu nog niet zeggen. Dat het een partij zonder Vranjes wordt, dat wel.'

    Plaats een reactie

    CedricVDE +1063
    zondag 19 augustus 2018 om 13:09
    Deze fout heeft niets met extra time te maken, zegt HVH ook niet. Het is echter wel zo dat dat fragment van extra time een bepaald etiket op Vranjes plakt waardoor hij veel rapper kaarten gaat pakken. Voordat ik weer uitgemaakt ga worden lees goed deze fout is enkel en alleen zijn eigen schuld. Moest altijd rood zijn en een extra straf er bovenop zou fair zijn, maar in de toekomst gaat hij wss extra kaarten krijgen die onterecht zijn puur door het etiket dat er door Extra time werd opgekleefd.

    Conclusie: Nieuwsblad is een gazet van niks, en HVH heeft gelijk met wat hij heeft gezegd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:12
    Helemaal mee eens, de journalist verdient overigens ook rood voor het niveau van zijn of haar woordspeling.
    Vind ik leuk
    Boktor +665
    zondag 19 augustus 2018 om 13:15
    Meent ge dat nu werkelijk ? Die man had al een dergelijke reputatie vooraleer hij bij de mauven terechtkwam.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1063
    zondag 19 augustus 2018 om 13:47
    Dan nog is het manipulatie van de scheidsrechters eh zeker als er geen enkele van de fases fout is eh.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:08
    ja dat menen wij....
    tegen charleroi kreeg hij al onterecht geel, zonder dat hij de speler geraakt had...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:25
    Vranjes zijn reputatie gaat hem ver vooruit. Het is een heel vuile speler ga zijn carrière als profvoetballer maar na.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:09
    zei de anti anderlecht supporter....
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    JDP +125
    zondag 19 augustus 2018 om 13:47
    cedric, als elke arbiter zich zou laten leiden door een uitspraak van een journalist of een analist... het zou proper zijn.
    Heb toch ook eens wat vertrouwen in de beroepsernst van deze mensen ...
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1063
    zondag 19 augustus 2018 om 13:49
    Het is naief te denken dat dit niks doet met een arbiter. Onrechtstreeks speelt dat zeker in de hoofden mee van de arbiters om bij een twijfelgeval een kaart te trekken. Kijk naar de fase Vormer, daar heeft Verhaege zeker ook invloed op gehad door zijn uitspraken na Club Anderlecht.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:04
    Misschien heb je gelijk maar de fout op Bornauw aan de cornervlag verdiende ook rood en daar wordt helemaal niet meer over gepraat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:55
    fout van speler Moeskroen was ook rood , zo zie je maar
    Vind ik leuk
    Jasper55 +209
    zondag 19 augustus 2018 om 16:22
    Goed voorbeeld
    Vind ik leuk
    Goegebuer +987
    zondag 19 augustus 2018 om 17:04
    Wie zegt er dat alle scheidsrechters naar extra time kijken en zo deze indruk delen??? Jongens toch, belachelijk.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1063
    zondag 19 augustus 2018 om 17:25
    Je moet zelfs niet naar extra time kijken eh. Het komt overal in de media, je kan er niet naast zien
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Iedereen leest en kijkt alles daar ben ik vrij zeker van,wat zou je zelf doen?
    Vind ik leuk
    Watcher +903
    maandag 20 augustus 2018 om 19:09
    Nieuwsblad is dé mauve gazet bij uitstek, met Geril als opper mauve journalistje
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1063
    maandag 20 augustus 2018 om 19:37
    Ik vind van niet. Dit artikel getuigt toch van weinig inzicht. Is gewoon onnozel om deze kaart van Vranjes te gebruiken om HVH belachelijk te maken.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 13:09
    Hein heeft het voorspeld dat zijn woorden, het opnemen voor Vranjes, nu tegen hem zouden worden gebruikt. De pers laat zelden zo'n kans onbenut. Zeker niet van Hein. Heins woorden zijn als goud voor de pers.
    Vind ik leuk
    Boktor +665
    zondag 19 augustus 2018 om 13:16
    Natuurlijk zijn zijn woorden goud voor de pers. Stommere uitspraken kunnen immers niet !
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:10
    zei de club supporter...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:34
    als het zo snel volgt op de uitspraak kan je het de pers moeilijk kwalijk nemen...
    Vind ik leuk
    camargue +1412
    zondag 19 augustus 2018 om 13:48
    Vranjes komt natuurlijk uit een competitie waar zulke zaken wekelijks gebeuren zonder dat daar moord en brand wordt over geschreeuwd. Zelfs in de Engelse competitie zie ik wekelijks zulke zaken zonder dat daar kaarten voor getrokken worden. Oké het hoort niet thuis op een voetbalveld, maar we moeten dan ook consequent blijven. De Belgische ploegen welke in Europa spelen worden dan ook als brave kleuters bestempeld als je de agressieve tussenkomsten van hun opponenten bekijkt.
    Vind ik leuk
    vampire81 +992
    maandag 20 augustus 2018 om 15:54
    als ge engeland toch als maatstaf neemt, daar zijn dit weekend 2 rode kaarten gegeven, beide direct rechtstreeks rood en in beide gevallen voor iets veel minder erg dan wat vranjes deed, zelf gezien in MOTD, dus wat ge zegt gaat helemaal niet op

    akkoord dat ze meer toelaten in engeland dan in andere competities maar daar zijn ze toch al zeker ruim een jaar (iets wat) op terug gekomen, ik kan het weten al zeg ik het zelf want ik ben een fervent volger van het engels voetbal en dat tot zelfs in lagere regionen toe
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    SD +8017
    zondag 19 augustus 2018 om 14:06
    Er zijn mensen hier die spoken zien. De integriteit van een ref in twijfel trekken toont duidelijk aan welk niveau sommige fans hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:12
    oei was jij het niet die vorig jaar de scheids aanviel bij die handsbal van vormer waarop club scoorde???en ja je had gelijk ,maar toen was het scheids is voor club en dit en dat....
    hypocriet
    Vind ik leuk
    TageMeister +4094
    zondag 19 augustus 2018 om 14:07
    Dit is een persoonlijke afrekening tov Hein, hij had na extra Time gewoon gelijk. ..

    Toen had hij gelijk en ben blij dat hij het nu niet tracht goed te praten....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:35
    Die brabbelaars moeten hie buiten gehouden worden
    Vind ik leuk
    camargue +1412
    zondag 19 augustus 2018 om 16:28
    klopt Jan, ik heb ook de indruk dat er velen zijn die hun dagelijkse portie frustratie nergens anders kwijt kunnen ...
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    zondag 19 augustus 2018 om 17:07
    Veel daarvan zijn mauve
    Vind ik leuk
    camargue +1412
    zondag 19 augustus 2018 om 17:51
    ik zie er niet veel 'mauve' zo gefrustreerd reageren op artikels van andere ploegen hoor. Maar ja, er wordt inderdaad weinig geschreven over andere ploegen hé, wegens niet interessant. LOL
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    zondag 19 augustus 2018 om 18:18
    Als gij da denkt er is altijd wel een artikel al geinigers dom zegt en da is dan natuurlijk vaak
    Vind ik leuk
    camargue +1412
    zondag 19 augustus 2018 om 18:26
    Sorry, zegt dat nu eens in het verstaanbaar nederlands ...
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    zondag 19 augustus 2018 om 19:25
    Sorry het moest zijn als Hein iets dom zegt geen spatie getypte en dan autocorrectie
    Vind ik leuk
    camargue +1412
    zondag 19 augustus 2018 om 19:33
    ah oké :-)
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    zondag 19 augustus 2018 om 20:09
    👍👍
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:30
    Vranjes heeft bewezen dat hij een domme smeerlap is op het voetbalveld, extra time heeft daar niks mee te maken. Enkel kunnen ze er in Brussel niet tegen als de waarheid wordt verteld.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:31
    Vranjes ging er voor onze competitie-element er te fel in en kreeg terecht rood.
    ECHTER in Engeland of Europees voetbal is dit amper geel !
    Eén van de reden waarom Belgische ploegen tekort zullen komen in de CL - EL !

    Vind ik leuk
    Dan4red +383
    zondag 19 augustus 2018 om 21:23
    Hein had beter gezwegen. Als toptrainer ( dat hij wil zijn) moet je boven dergelijke TV programma's staan. Je moet maar eens kijken in Nederland hoe het er daaraan toe gaat...dan is Extra Time nog voor doetjes... Als Hein een toptrainer wil worden, laat hem aub snel een PR cursus doen, want het zal er anders in de toekomst niet beter op worden.
    Vind ik leuk
    Panpeter +44
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    En Frank Raes mogen ze ook van het scherm halen.Vergeet alles ,vergist zich constant en kan ook zijn symphatie voor blauw zwart niet wegsteken.Ben benieuwd of ze iets gaan zeggen over de penalty fout van Vormer op Antwerp,zuiver penalty.Vranjes is een harde speler Vormer daarentegen vuil en achterbaks en geniepig.
    Vind ik leuk
    vampire81 +992
    maandag 20 augustus 2018 om 15:33
    totaal niet akkoord, nu zullen zijn zware fouten en onacceptabele ingrepen in de toekomst misschien wel eens naar waarde bestraft worden en niet zoals tegen Charleroi waar hij geheel ten onrechte de match mocht uitspelen terwijl hij daar altijd een rode kaart had moeten krijgen als gevolg van 2 keer geel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Flinke sneer naar Vanhaezebrouck: "Was dit dan de schuld van Extra Time?"