Belangrijke pion baart opzien: “Ik zou graag heel mijn leven bij Club blijven

    Belangrijke pion baart opzien: “Ik zou graag heel mijn leven bij Club blijven"

    zondag 19 augustus 2018 om 08:00

    Brandon Mechele keert terug in de ploeg bij Club Brugge. Coach Ivan Leko kan weer rekenen op de belangrijke pion centraal achterin.

    Mechele kwam dit seizoen nog niet in actie, maar was afgelopen seizoen een belangrijke schakel in het team van Leko. Aan een transfer denkt Mechele niet. “Dat hoeft niet voor mij. Als ik kan spelen zoals vorig seizoen, zou ik graag mijn leven lang bij Club blijven.”

    “Stel je voor dat ik de status kan bereiken van Timmy Simons: dat zou prachtig zijn”, laat Mechele weten tegenover De Zondag. Al sluit de verdediger het buitenland niet uit. “Je weet nooit in het voetbal. Ik zeg ook niet op voorhand neen tegen het buitenland”, aldus Mechele.

    Plaats een reactie

    freeman +11484
    zondag 19 augustus 2018 om 08:26
    Brandon is dan ook wel een echte Club-speler !
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2767
    zondag 19 augustus 2018 om 08:44
    Brandon groot gemaakt door leko bij sint truiden
    En nu onmisbaar bij club
    Hopenlijk kan hij straks spelen
    Tegen den antwarep
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    zondag 19 augustus 2018 om 08:46
    Geeft aan dat hij een echte Clubman is en ook dat hij zichzelf goed kan inschatten. Goed voor de Belgische top en dan zit je goed bij Club. Sommige andere jongens zouden meer van dit realisme mogen hebben. Dendoncker is zo één recent voorbeeld . Goed voor de Belgische top maar te licht voor Europese top. Blijf dan toch bij de club die je groot maakte. Spijtig dat voor veel jongeren geldt " Money rules the world" Edmilson is daar de uitblinker in maar ook Limbombe is net als zo velen gedreven door geldgewin. Dan is Mechele toch een verademing voor de supporters.
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    zondag 19 augustus 2018 om 09:33
    Je kan spelers toch niet verwijten ambitie te hebben. Jij weet precies al op voorhand wie in het buitenland zal falen. Maar dat weet je dus niet, voor hetzelfde geld slaagt een Limbombe of Dendoncker wel. Mss ook niet maar je moet als topsporter toch op het hoogste proberen te mikken zeker. Enkel bij Edmilson is het zuiver ingegeven door geldgewin, daar heb ik ook weinig respect voor...
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    zondag 19 augustus 2018 om 09:41
    Is Wolverhamprton het hoogste ? Ik denk dat hij bij Anderlecht op het Europese toneel ook mooie kansen zou krijgen om zich te tonen. Dan kon hij misschien op termijn naar een grotere club. Ik denk dat het bij veel jongeren om het geld draait en niet om het sportieve. Anderlecht heeft toch veel meer uitstraling dan Wolverhampton ?
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    zondag 19 augustus 2018 om 09:44
    PL is beste competitie ter wereld, elke voetballer wil daar spelen. Juist slim om niet meteen naar topclub te gaan om sowieso op de bank te gaan zitten. Wolves is een goeie hogere stap want zal daar tegen echte toppers spelen. Lukt het niet kan je altijd terug naar belgie komen.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4397
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:13
    Glazen Bol?
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    woensdag 22 augustus 2018 om 23:43
    Geen glazen bol, maar als ik zie hoeveel er hem zijn voorgegaan en hoeveel er met hangende pootjes zijn terug gekomen dan is de kans mathematisch groter dat het niet lukt.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4397
    donderdag 23 augustus 2018 om 00:04
    gohja ik val eigenlijk meer over je naar mijn aanvoelen nogal verkeerde inschatting van de wolves
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    zondag 19 augustus 2018 om 09:28
    Blijven is geen utopie denk ik. Een topper in België houdt na belastingen zo een 450 000 euro over. Neem daar nog af en toe een kampioenenpremie en een Europese premie bij. Speel een 8 tal jaren bij de ploeg waar je roots liggen en je op handen gedragen wordt. Investeer die bijna 3 miljoen euro goed . Rijkdom kan ook schuilen in een gevoel dat je ergens echt gewaardeerd wordt. Ik weet dat er weinigen aan de lokroep van het geld weerstaan. Maar ik denk niet dat een Engels op dit moment gelukkiger is dan toen hij bij Club speelde. Integendeel
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    zondag 19 augustus 2018 om 09:34
    Geld is niet alles. Ik had een functie waar ik een stuk meer verdiende dan de gemiddelde Belg. Die functie slorpte me volledig op. Ik heb bewust gekozen voor een functie die veel minder betaalt maar waar ik rijker mee voel dan ooit.
    Vrijheid en veel vrije tijd.
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    Van varkensboer naar preiplanter dus...
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    zondag 19 augustus 2018 om 09:44
    Jouw reactie lijkt me nogal boerig. Enjoy the club.!
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    zondag 19 augustus 2018 om 09:46
    We mogen toch is lachen he :p
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3822