Soms vraagt Hazard zich af wat hij nog bij Chelsea doet

    "Soms vraagt Hazard zich af wat hij nog bij Chelsea doet"

    woensdag 15 augustus 2018 om 18:34

    Een transfer van Eden Hazard komt er dan toch niet aan. De Rode Duivel lijkt deze zomer gewoon bij Chelsea te blijven. Al gelooft men in Engeland niet dat het al helemaal voorbij is voor Hazard

    De bekende analist Paul Merson gelooft dat een transfer zeker nog mogelijk is. "Als ik naar Chelsea kijk vrees ik dat het moeilijk zal worden. Coach Sarri zal tot het einde van de zomermercato op zijn nagels moeten bijten, hopende dat Hazard niet alsnog vertrekt", reageerde hij bij Sky Sports.

    Journalist Amy Lawrence van The Guardian geeft tegenover France Football ook aan dat Hazard denkt aan een vertrek. Hij zou zich niet goed meer voelen bij de Londenaren.

    "Chelsea is een grillige club. Het ene jaar zijn ze kampioen, het andere jaar presteren ze zeer slecht. Het is ook een zorg van Hazard dat er telkens van systeem veranderd wordt en hij dus van de ene op de andere positie wordt gezet. Soms vraag hij zich af wat hij hier nog doet", klonk het.

    Plaats een reactie

    woensdag 15 augustus 2018 om 18:39
    Machtig veel geld verdienen zou een van de antwoorden kunnen zijn ...
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:57
    Laten we niet vergeten dat Hazard een paar seizoenen geleden ook niet echt briljant was bij Chelsea...
    Vind ik leuk
    RD +796
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:03
    Akkoord, maar Hazard is nu nog steeds pas 27 jaar. Was die grilligheid niet te wijten aan jeugdigheid? Mede dat Hazard een voetballende ploeg nodig heeft en Chelsea vaak een systeem met lange bal hanteerde.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4746
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:08
    Hahaha, nee, da’s waar... Heeft in heel zijn carrière 1 minder seizoen gehad, nl 2015-2016! Voor het overige: 2 keer Chelsea kampioen gemaakt, FA-cup geschonken, Europa League gewonnen, 1 keer beste jongere, 1 keer beste speler en 1 keer 2e beste speler in Engeland, 4 keer in het team van het jaar in Engeland... Niet echt briljant nee...
    Vind ik leuk
    agdh +1441
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:18
    Dat was 1 seizoen, in een ploeg die absoluut niet draaide, zijn 1ste seizoen bij Chelsea was goed, en daarna op dat 1 seizoen na was hij de ster en elk seizoen de beste speler bij Chelsea
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:08
    Vraagt Hazard zich af wat hij nog bij Chelsea doet ? Dat vraag ik me soms ook af wat ik nog al die jaren bij dezelfde werkgever doe. Het verschil is Hazard verdient veel geld voor zijn hobby, terwijl ik niet zoveel als hem verdien voor mijn beroep.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:51
    Ik weet niet wat jij voor job doet.
    Maar als jij weet dat je met je kunde bij de beste van de wereld hoort, zou jij dan ook niet liever naar een werkgever gaan waar veel meer faciliteiten en mogelijkheden zijn om je kunde helemaal ten volle te kunnen benutten?
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1086
    woensdag 15 augustus 2018 om 20:21
    jaja, want zo werkt dat zeker in de echte wereld... Je kijkt teveel naar Hollywood movies, meestal maakt het niet uit welk diploma je hebt of hoeveel je kan, meestal zit je gewoon vast aan 1 van uw eerste werkgevers voor altijd, andere bedrijven zullen wel junioren recruiten die 23-25 zijn. Als uw eerste keuze niet goed is wordt je meestal gen**kt door uw leeftijd die ieder jaar stijgt.. Google als voorbeeld neemt niemand aan van 30-33 jaar, 5 jaar werkervaring is goed genoeg voor hun top engineers. Bedrijven recruiten alsmaar jonger en jonger en behouden die mensen ook zeer lang want ze hebben allemaal de mogelijkheid voor interne opleidingen en meer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:33
    Beste,
    Dat zijt ge toch niet mee met de hedendaagse realiteit ...
    Nog nooit werd zoveel van job veranderd als de voorbije jaren in Vlaanderen!
    Dus neen, dit heeft niets met Hollywood movies te maken ... 🙄
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1653
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:52
    Als ze niet zo goed presteerden in het jaar voor hij kwam, was hij er nooit naar toe gegaan
    Vind ik leuk
    Kettos +2180
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:54
    Boeiende levensverhalen krijg je hier soms toch te lezen in de reacties....
    Vind ik leuk
    firedwarf +3139
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:49
    kan na de supercup vandaag ongetwijfeld naar Real madrid... Kunnen ze daar zeker gebruiken!
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:15
    Zou perfect passen bij Real op het moment, Bale speelt nu op de plaats van Ronaldo, en dat schijnt goed te werken.
    Hazard moet ook maar eens op zijn strepen staan zoals Courtois. Het kan dan wel sport zijn, maar het is ook werk.
    Ongeacht wat iedereen denk van Courtois, als je je kan verbeteren moet je dat doen, het wil niet zeggen dat een club,
    enkele miljoenen voor je neertelde dat je ook persoonlijk bezit bent. Over de zes jaar dat Hazard bij Chelsea speelt is
    dit bedrag al 10x terug verdiend aan portretrechten, verkoop van truitjes enz. Ronaldo was 1 dag bij Juventus, en er waren al enkele honderdduizend truitjes verkocht. Ocharme Chelsea ?? Helemaal niet.
    Vind ik leuk
    zapperboy +780
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:55
    "" Ronaldo was 1 dag bij Juventus, en er waren al enkele honderdduizend truitjes verkocht. Ocharme Chelsea ?? Helemaal niet.""

    5 of 6 dagen later waren er truitjes te koop voor 7 euro en 2 voor 10 euro, op het strand in Torremolinos.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws