Malinovskyi geeft meer uitleg na contractverlenging bij Genk

    Malinovskyi geeft meer uitleg na contractverlenging bij Genk

    woensdag 15 augustus 2018 om 17:16

    Ruslan Malinovskyi zal KRC Genk nog niet verlaten. De Limburgers konden het contract van de middenvelder verlengen. Hij is er naar eigen zeggen ook bijzonder tevreden mee.

    "Ik ben heel dankbaar voor wat de club voor me deed in de voorbije jaren", geeft Malinovskyi aan tegenover de camera's van KRC Genk TV.

    "We hebben een sterk elftal dat iets kan bereiken dit seizoen. Er is een geweldige relatie tussen het team en de coach, dat is belangrijk. Bijna de volledige ploeg van vorig seizoen blijft ook. Dat speelt mee voor mij", verklaart hij zijn keuze om te blijven.

    "Ik ben hier gelukkig. Ik ga mijn best doen. De supporters hebben me altijd gesteund. De resultaten van de voorbije wedstrijden geeft energie aan de fans en dat geven ze terug aan ons, ook aan mij", aldus Malinovskyi.

    Plaats een reactie

    Bonanza +595
    woensdag 15 augustus 2018 om 17:57
    Had al lang bij Anderlecht moeten spelen....
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3154
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:24
    Ahja? En waarom? De tijd dat de goei voetballers in België naar Anderlecht moeten is voorbij hoor!
    Een redelijk bekrompen reactie vind ik... Hij zit in Genk perfect op zijn plaats, dat blijkt wel uit het niveau dat hij haalt!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2329
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:48
    Ik denk dat bonaza bedoelt dat zulke spelers voor de prijzen willen spelen. Nu ja komt er een ploeg met een mooi voorstel is hij evengoed weg. Alleen zal hij dan wat meer moeten kosten. Hij wou destijds al naar club komen die hem 4 jaar geleden al op de radar hadden maar daar vond men de vraagprijs te hoog en huren was voor club geen optie. Een zoveelste foutje van mr mannaert.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:09
    Genk ga dit seizoen wel voor de prijze spele denk ik hoor
    Vind ik leuk
    ROBSON +2329
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:40
    Yup idd.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:49
    1/ kunnen hem niet betalen
    2/ is een topspeler, dus TE GOED voor RSCA
    3/ is een teamspeler en dat vind je niet bij Anderlecht
    4/ heeft een betere instelling ( mentaliteit )
    5/ heeft geen sterallures, harde werker, enz...
    Vind ik leuk
    ROBSON +2329
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:45
    6.heeft geen dikke nek
    7.is een eerlijke speler
    8.laat zich niet omkopen
    9.gokt niet
    10.is geen vriendje van de var
    11................
    12..................
    13.................
    14.kortom is geen maffiafiguur
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:58
    Geweldig😂😂😂
    Vind ik leuk
    firedwarf +2922
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:54
    Had anderlecht hem willen hebben hadden ze hem moeten kopen toen zijn huurcontract bij Genk afliep eh... De tijd dat anderlecht over heel belgie de beste spelers wegkaapte is helaas allang voorbij... Tegenwoordig zijn zo spelers voor anderlecht al lang niet meer betaalbaar
    Vind ik leuk
    Reagens +1860
    woensdag 15 augustus 2018 om 21:05
    Allicht was er ook simpelweg weinig tot geen interesse.
    Kan fantastisch spelen (net zoals Genk als ploeg), maar kan het niveau geen lange tijd aanhouden. Misschien dit jaar dé uitdaging van Genk. Op zijn minst hebben ze deze keer hun start niet gemist.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Malinovskyi geeft meer uitleg na contractverlenging bij Genk