'Belgische eersteklasser komt binnenkort mogelijk in Colombiaanse handen'

'Belgische eersteklasser komt binnenkort mogelijk in Colombiaanse handen'

Gepubliceerd: dinsdag 14 augustus 2018 om 23:48di 14-08-2018 om 23:48

Excelsior Moeskroen krijgt binnenkort mogelijk een nieuwe eigenaar. Volgens La Denière Heure hangt een nieuwe overname in de lucht.

Moeskroen is slecht aan het seizoen begonnen. De Waalse club bengelt onderin het klassement met nul op negen na nederlagen tegen KV Oostende, Club Brugge en Antwerp. Bovendien is er momenteel nog geen spoor van de gevraagde versterking. Dat heeft misschien wel te maken met een nieuwe overname van de club.

Moeskroen is nog maar sinds maart in handen van de Thaise zakenman Pairoj Piempongsant, maar mogelijk doen nieuwe eigenaars weldra hun intrede. Volgens La Dernière Heure is er een Colombiaanse pits. Er zou immers regelmatig een Colombiaanse vrouw in het stadion gesignaleerd worden.

Plaats een reactie

Dan4red +864
dinsdag 14 augustus 2018 om 23:52
"Er zou immers regelmatig een Colombiaanse vrouw in het stadion gesignaleerd worden" aaahhhhh dan zal het wel kloppen zekerst ;-))
Vind ik leuk
CZNK +302
woensdag 15 augustus 2018 om 03:06
Hahahaha
Vind ik leuk
TageMeister +6345
woensdag 15 augustus 2018 om 05:39
Is dit dan voor volgend seizoen, want ik dacht da een overname tijdens een seizoen niet meer mocht...
Vind ik leuk
9000 +435
woensdag 15 augustus 2018 om 06:08
Een beetje drugsgeld witwassen?
Vind ik leuk
Lupo +562
woensdag 15 augustus 2018 om 08:15
altijd al een beetje een mafiaploeg geweest
Vind ik leuk
mapolean +1012
woensdag 15 augustus 2018 om 09:42
Wat een verduidelijking...: "Er zou regelmatig een Colombiaanse vrouw gesignaleerd zijn in het stadion..." Als bewijsmateriaal voor deze stelling kan dat wel kloppen... In het Astridpark werd trouwens regelmatig een Nederlander gesignaleerd. Zou Coucke zijn aandelen misschien willen verkopen aan een Noorderbuur???
Vind ik leuk
CZNK +302
woensdag 15 augustus 2018 om 11:20
Blijkbaar zou er al een paar weken een Mexicaan rondhangen aan het Jan Breydel stadion...
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 02:12]
Vind ik leuk
Zelfkweek +1238
woensdag 15 augustus 2018 om 20:48
Dat was een Chileen , informeer je beter vooraleer je hier belachelijk te maken 😂😂😂
Vind ik leuk
CZNK +302
donderdag 16 augustus 2018 om 02:12
Mijn Excuses maat
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 02:12]
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 09:51
Wat een klucht . Zo ontsnappen ze aan het gedoe van vorig seizoen .
Vind ik leuk
Roach +2286
woensdag 15 augustus 2018 om 11:07
Dan zullen in ieder geval wel heel voorzichtig gaan worden met own-goals...
Vind ik leuk
mapolean +1012
woensdag 15 augustus 2018 om 20:25
Dat wordt daar direct afgerekend hé... Ze schieten je daar gewoon neer aan de (Esco)bar....
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 14:58
Belangrijke update!
Binnenkort veranderen misschien meerdere clubs van de JPL van eigenaar!
Er werden namelijk meer dan 100.000 potentiële overnemers gespot in de stadions het voorbije weekend ...
😒
Vind ik leuk
Olli +285
woensdag 15 augustus 2018 om 14:59
Ook een hamburgerkraam is meerdere malen gesignaleerd...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws