Vormer heeft al Gouden Schoen, maar kan nu ook boekentopper worden

Vormer heeft al Gouden Schoen, maar kan nu ook boekentopper worden

Gepubliceerd: dinsdag 14 augustus 2018 om 15:15di 14-08-2018 om 15:15

Ruud Vormer is nog steeds één van de meest populaire spelers bij Club Brugge. De fans van Blauw-Zwart kunnen de Nederlander nu ook in huis halen, zij het dan in  boekvorm.

Voetbalschrijver Olivier Wille heeft namelijk een boek gewijd aan de carrière van de nu 30-jarige middenvelder. Daarin wordt niet alleen zijn periode bij Club beschreven, maar ook zijn stappen in de Eredivisie.

'Hij is gaandeweg uitgegroeid tot absolute topvedette en uithangbord van de stijl en ambities van de club. Dit boek is een uniek portret van deze beroemde voetballer', zo laat uitgeverij Lannoo nog weten over het boek, dat de toepasselijke titel Ruud! Ruud! Ruud! heeft meegekregen. Het boek zal wel pas verschijnen op 4 september van dit jaar. Eind oktober vindt de Boekenbeurs plaats, er worden traditioneel dan ook veel boeken uitgegeven in september. 

Plaats een reactie

BS90 +4576
dinsdag 14 augustus 2018 om 15:22
Nu nog fans vinden die kunnen lezen...

Het is maar een graptje he, Pol!
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
dinsdag 14 augustus 2018 om 21:14
Man dit is humor van de bovenste plank
Kom bijna niet meer bij van het lachen
Vind ik leuk
Frutos +27
dinsdag 14 augustus 2018 om 15:23
Pfff, mán man man, dat boekje gaat zeker evenveel over de toonbank als die van Zlatan en dergelijke...
Wat een carrière toch ...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 augustus 2018 om 15:25]
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
dinsdag 14 augustus 2018 om 21:21
Dat Ruud enkel wereld beroemd is in Brugge
Daarvoor hadden we zo’n pippo’s als
Jij niet nodig.
En als Ruud je geen reet kan schelen
Dan koop of lees je dat boek toch niet
Simpele toon
Vind ik leuk
Toca +52665
dinsdag 14 augustus 2018 om 15:35
K wist niet dat Vormer zijn leven zo spectaculair was. Kan ik met nieuwjaar kopen voor de fopcadeau's
Vind ik leuk
dinsdag 14 augustus 2018 om 19:02
Och ja Toca , hoe en waarom je het koopt interesseert hen niet.
ALS je het maar koopt : kassa kassa.
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
dinsdag 14 augustus 2018 om 21:11
Toca ben jij niet te koop ?
Dat zou pas een fop kado zijn
Vind ik leuk
dinsdag 14 augustus 2018 om 15:55
Persoonlijk had ik als titel liever gezien 'En nu? Doorgaan! Kapotmaken!'
Vind ik leuk
RubenRSCL +214
dinsdag 14 augustus 2018 om 21:00
Beroemde voetballer mss in Nederland en België maar voor de rest denk ik ni ze ne
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws