Problemen op komst in Brugge? De twee beteren van vorig jaar zijn er niet

    Problemen op komst in Brugge? "De twee beteren van vorig jaar zijn er niet"

    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:39

    Twijfel in de bestuurskamer van Club Brugge. Nu Wesley Moraes afstevent op een lange schorsing en Abdoulay Diaby het huis zal verlaten, moet er misschien wel een nieuwe spits bij. Het panel van Extra Time oordeelt alvast dat dat nodig zal zijn.

    Wesley Sonck ziet een gebrek in de voorhoede van Ivan Leko. "Ze hebben geen snelheid voorin. Diaby en Wesley, de twee beteren, die vorig jaar zo goed waren, zijn er niet", aldus de oud-aanvaller. Marc Degryse sluit zich daarbij aan. "Als ze Wesley niet hebben, hebben ze geen spits die op een verdediging weegt."

    En wat met Jelle Vossen? De sluipschutter begon het seizoen niet onaardig, al rendeert hij het best met een sterke spits naast zich. "Ik kijk graag naar Vossen", springt Jan Mulder in de bres voor onze landgenoot. "Ik vind dat een goeie voetballer en een goeie spits. Geef hem een klein beetje vertrouwen."

    Poll

    Moet Club Brugge nog een extra spits halen?

    (547 stemmen)

    Plaats een reactie

    TageMeister +4052
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:49
    nu 2 andere spitsen halen en dan komt Wesley terug uit schorsing(die nog niet is ingegaan of gekend is) en raakt Diaby toch niet weg en zit je daar met een overschot aan spitsen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:55
    En toch vraag ik me dan af wat beter is : een weelde aan spitsen of een tekort ? In een kern van elke grote ploeg, moeten toch alternatieven aanwezig zijn ? Stel Diaby blijft, Wesley is uit schorsing... Beide raken gekwetst, of uit vorm... Dan is het toch beter om een alternatief op je bank te hebben ipv dan te gaan lopen janken dat er geen alternatieven zijn. Ik zou alleszins op zoek gaan naar waardige alternatieven voor beide heren.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4052
    dinsdag 14 augustus 2018 om 10:57
    Je hebt die jonge gast, Dennis, Groeneveld .

    Er zit al iets in de kern, als je direct versterkingen haalt zit je met 4 "basis" spelers voor 2 plaatsen is ook duur é . 1 goed alternatief lijkt mij voldoende
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:46
    kwantiteit is er genoeg, nu nog kwaliteit om te presteren in de CL.
    Vind ik leuk
    buck +2422
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:28
    Zowel Anderlecht als Brugge best nog goeie spits gaan halen zal ons Europees zeker goed doen.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:35
    Goede morgen Bucky
    Deze keer hebt ge nu eens overschot van gelijk zie
    Maar ja paraate voetbalkennis is niet iedereen gegeven
    Volgens mij zijn er hierop dit forum nog veel die van u iets kunnen leren
    Vind ik leuk
    buck +2422
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:43
    Ben zeker geen hater, streef naar een sterkere competitie in Belgie.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    dinsdag 14 augustus 2018 om 15:05
    Respect
    Nog effe en wie weet worden we nog vriendjes
    Vind ik leuk
    BOEREH +166
    dinsdag 14 augustus 2018 om 13:28
    Jij verdient nu respect man 🤙
    Vind ik leuk
    freeman +10184
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:18
    Toch om het even toe best nog minimum één spits bijhalen ! Is een absolute must !
    Vind ik leuk
    buck +2422
    dinsdag 14 augustus 2018 om 11:31
    Inderdaad.Weet nooit e beter te ruime kern dan...Ben wel benieuwd Europees dit jaar?Niveau nog beetje omhoog en zie het wel goed komen.
    Vind ik leuk
    FrankVH +26
    dinsdag 14 augustus 2018 om 19:00
    Misschien eens polsen bij Gent voor David, is daar toch maar invaller :):):)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Problemen op komst in Brugge? "De twee beteren van vorig jaar zijn er niet"