'Net Louwagie gehoord in de coulissen, David kost al 35 miljoen euro'

'Net Louwagie gehoord in de coulissen, David kost al 35 miljoen euro'

Gepubliceerd: zondag 12 augustus 2018 om 22:15zo 12-08-2018 om 22:15

AA Gent heeft ruim gewonnen van Waasland-Beveren. Het werd 4-1 in de Ghelamco Arena, met twee doelpunten van invaller Jonathan David. Die viel al drie keer in en scoorde maar liefst vier keer. Reden genoeg voor de fans om in hem een ruwe diamant te zien. 

Plaats een reactie

zondag 12 augustus 2018 om 22:25
En dan noemen ze mij gek als ik 50 miljoen zou vragen voor Berge of Malinovsky
Vind ik leuk
Brick +1108
zondag 12 augustus 2018 om 22:28
Hoe oud zijn die twee? Kdenk dat malinovski het beste afstandschot heeft in de benelux
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 22:39
Berge is 20 en Malinovsky is 25 en Ruslan heeft zelfs buiten Benelux een top afstandschot.
Vind ik leuk
Brick +1108
maandag 13 augustus 2018 om 06:44
Dan zijn die idd voor mij ook heel wat waard
Vind ik leuk
Zetterberg +12745
maandag 13 augustus 2018 om 07:59
Het schot van Malinovsky is echt heel straf! Geleden van een zeker Lucske dat ik iemand met zo een traptechniek op Belgische velden zag! Kan hard als geplaatst
Vind ik leuk
Genome +773
zondag 12 augustus 2018 om 22:43
Voetjes op de grond houden graag zowel supporters, entourage, bestuur, trainer, media en de speler in kwestie.
[Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 22:44]
Vind ik leuk
Lord Wenger +17700
zondag 12 augustus 2018 om 22:57
https://www.youtube.com/watch?v=tXPkfZjdDbE
Vind ik leuk
Pis Tolee +829
zondag 12 augustus 2018 om 22:59
Als hij nu nog een hattrick maakt is hij er 40 waard
Vind ik leuk
ROBSON +3929
zondag 12 augustus 2018 om 23:00
Simon en kalou waren ook 30 miljoen waard volgens louwagie.
Vind ik leuk
Regaal +1093
zondag 12 augustus 2018 om 23:06
Tussen willen en krijgen ligt een groot gat. ;-)
Vind ik leuk
Blue-Blanc +801
zondag 12 augustus 2018 om 23:09
Een tweet van iemand in de spionkop en VP springt erop.. top-journalistiek me dunkt! Ik bied 50 miljoen!
[Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 23:20]
Vind ik leuk
Riddlin +2603
zondag 12 augustus 2018 om 23:18
Als hij tegen Anderlecht scoort is hij evenveel waard als Neymar
Vind ik leuk
Fie +29
maandag 13 augustus 2018 om 01:19
Niet te veel zweven, na 4 speeldagen was Dennis bij Club Brugge vorig jaar ook een diamant. Kan snel omslaan...
Vind ik leuk
maverick +277
maandag 13 augustus 2018 om 08:22
Direkt verkopen zou ik zeggen. Wie zou dat nog geven. Kijk naar teo, die geraak je aan de straat niet meer kwijt, was ook een goal getter...
Vind ik leuk
maandag 13 augustus 2018 om 10:27
Allemaal wel veel waard maar grappig dat er maar om 1/2 spelertjes om het jaar/2jaar voor de bedrag echt word verkocht
Vind ik leuk
Kdb90 +1622
maandag 13 augustus 2018 om 13:55
Haha, ik vind het best grappig dat er mensen denken dat hij 35M waard is. Eigenlijk net zoals Simon 20M was.

Er is nog altijd een verschil tussen waarde en voor welk bedrag de club een speler zou laten gaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws