Basisspeler van Anderlecht kermend afgevoerd: lange onbeschikbaarheid dreigt

    Basisspeler van Anderlecht kermend afgevoerd: lange onbeschikbaarheid dreigt

    Gepubliceerd: zondag 12 augustus 2018 om 20:20zo 12-08-2018 om 20:20

    RSC Anderlecht heeft zondagavond met 1-2 gewonnen op het veld van Sporting Charleroi. Er was echter ook slecht nieuws voor paars-wit. Elias Cobbaut moest naar de kant met een blessure.

    De linkerflankspeler ging tien minuten voor affluiten kermend naar de grond na een ogenschijnlijk onschuldig duel met Gholizadeh. Cobbaut kwam slecht neer op de enkel en kon niet verder. Hij vroeg meteen achter een vervanging en werd op draagberrie weggedragen.

    Bij Anderlecht moet men beginnen vrezen voor een lange onbeschikbaarheid. Cobbaut stond de afgelopen wedstrijden steevast in de basiself van Hein Vanhaezebrouk. De coach van paars-wit kan binnenkort wel opnieuw rekenen op Kenny Saief, die op de terugweg is na een blessure.

    Lees ook: Anderlecht pakt met een gelukje drie punten op het veld van Charleroi

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +5796
    zondag 12 augustus 2018 om 20:24
    Hopelijk is hij niet te lang uit, want hij was redelijk goed begonnen. Maar met Amuzu, die wel offensiever en bijna niet verdedigt, hebben we wel een sneller alternatief.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 20:27
    Zouden ze morgen een persconferentie geven en al de 1e crisis moeten gaan bezweren? Want dat is toch meestal de gewoonte bij RSCA bij een blessure.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    zondag 12 augustus 2018 om 20:58
    Ne hele zomer gerust geweest en fuck hier is hij terug
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 21:22
    We zijn allemaal "tous ensemble" geweest tijdens WK en nu mogen we weer elkaars club afbreken.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    zondag 12 augustus 2018 om 21:30
    Zoals gewoonlijk gefrusteerd omdat je weeral met je clubje achterop hinkt hahaha
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 21:40
    2 puntjes maar, eind aug staan we 1e. Trouwens, ben niet hebberig naar die 1e plaats. Jullie mogen die plaats afwisselen met Club. Zolang we die maar hebben na laatste speeldag van PO1.
    Vind ik leuk
    Hierulf +1277
    zondag 12 augustus 2018 om 21:49
    En we zijn de 'nekken' lol
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4016
    zondag 12 augustus 2018 om 21:51
    Zucht....inderdaad, wat een ongelooflijke eikel, die genkenaar. Leedvermaak bij een blessure. Best wel laag.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 22:03
    Is geen leedvermaak. Hoop dat alles ok is met die jongen. Tis gewoon een vaststelling op basis van voorbije jaren.
    Iedere tegenslag is goed voor een persconferentie en onnodig aandacht trekken. We hebben vorig seizoen stuk of 10 langdurig geblesseerden gehad en het beste er van gemaakt. Zonder te klagen of persconferenties.
    [Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 22:55
    Wat een gezever.. ik heb sympathie voor Genk als Limburger maar van supporters als u ... daar word ik moe van.. ik heb verleden seizoen Genk anders ook heel hard en heel veel horen wenen toen Ruslan en Trossard gekwetst waren.. ik kan dat begrijpen maar dan moet ge ook niet zagen als andere ploegen hierover communiceren.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 20:53
    Jammer voor Cobbaut.. hij was zeker niet slecht aan het seizoen begonnen. Ik ben fan van Amuzu maar ik vrees dat Saief een betere keuze gaat zijn omdat Amuzu waarschijnlijk verdedigend teveel steekjes gaat laten vallen.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 21:33
    Zware verstuiking en hopelijk niets gescheurd 🙄
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws