Eén Anderlecht-speler valt helemaal door de mand: 'Dat is N'Sakala 2.0'

    Eén Anderlecht-speler valt helemaal door de mand: 'Dat is N'Sakala 2.0'

    Gepubliceerd: zondag 12 augustus 2018 om 19:28zo 12-08-2018 om 19:28

    RSC Anderlecht speelt zondagavond op het veld van Sporting Charleroi. Dennis Appiah speelt aan de linkerkant in de driemansdefensie van Hein Vanhaezebrouck, maar hij beleeft moeilijke momenten op Charleroi. En dat hebben veel supporters natuurlijk gemerkt. 

    Plaats een reactie

    Dirk H +3114
    zondag 12 augustus 2018 om 19:31
    Is toch niks nieuws
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5796
    zondag 12 augustus 2018 om 19:31
    Appiah met Deschacht vergelijken is Deschacht oneer aandoen! Appiah komt nog niet tot aan de enkels van Deschacht. Maar Appiah is inderdaad de slechtste speler die de laatste 15 jaar in het Astridpark heeft rondgelopen. Geef dan maar Delcroix een kans!
    [Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    agdh +1598
    zondag 12 augustus 2018 om 19:35
    Appiah is een rechterflankverdediger en speelt nu links in een driemansdefensie, niet helemaal eerlijk om hem af te maken terwijl hij niet op zijn plaats staat
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 20:55
    Klopt wel maar verleden seizoen stond hij op zijn eigen positie en we kunnen moeilijk zeggen dat hij toen wel goed was.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 19:49
    Volgende wedstrijd zou ik appiah en de cornervlag wisselen
    Vind ik leuk
    Kettos +2247
    zondag 12 augustus 2018 om 20:00
    Tja als je een zeer matige rechter flankverdediger, links centraal zet... kdenk ni da Hein het nog zal doen...
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 20:58
    Klopt wat je zegt maar hij heeft ook niet ingegrepen.. zou hij het niet gedurfd hebben om Delcroix te brengen ??
    Vind ik leuk
    Kettos +2247
    zondag 12 augustus 2018 om 21:02
    Ja ik denk dat hij ook niet wil overdrijven met teveel jongeren en toch ook genoeg ervaring wil, wat ik ergens wel begrijp, maar aan de andere kant, ik zie niet in hoe Delcroix het nog slechter zou hebben gedaan :D
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 21:08
    Zoals ge zegt he.. slechter dan appiah doen , wordt moeilijk he.. maar zelfs ik (geen fan van heintje) begrijp dit keer zijn keuze. Met Saelemaekers - Bornauw- Delcroix en Cobbaut (op Vranjes na dan) was onze verdediging wel heel jong geworden op die manier en dan nog een niet al te ervaren doelman erachter.. een begrijpbare beslissing.
    Vind ik leuk
    Joesay +666
    zondag 12 augustus 2018 om 20:48
    Is deschacht nog vrij?
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    zondag 12 augustus 2018 om 21:26
    Zou hein niet beter een kans geven aan obradovic?
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 21:29
    Obradovic zijn tijd is gedaan op Rsca.. helaas past hij niet in het systeem van Heintje.. hij is niet de persoon die de flank alleen aan kan en als linkse verdediger in de driemansverdediging voldoet hij niet als pure verdediger.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    zondag 12 augustus 2018 om 21:35
    appiah is dat ook niet en dat bewijst hij elke match...
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 21:51
    Ja dat weet gij en dat weet ik ook maar tegen Obradovic is gezegd dat hij weg moet en tegen Appiah is dat niet gezegd (vreemd genoeg). Helaas is Najar zo blessuregevoelig en willen ze daarom Appiah behouden als back-up voor Saelemakers
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 21:49
    Appiah moet op rechts spelen en niet om links !!
    Fout van HVH !!
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zondag 12 augustus 2018 om 21:52
    Fout.. Appiah moet NIET spelen 😂
    Vind ik leuk
    maverick +217
    maandag 13 augustus 2018 om 08:35
    Misschien probeert hvh iets met een andere positie om hem nog een kans te geven en anders de transfer markt op. Dan kunnen ze beter Lombaerts halen = deschacht 2.0 en wss een duur salaris .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws