‘Arsenal probeerde nog op het laatste moment JPL-speler weg te kapen’

    ‘Arsenal probeerde nog op het laatste moment JPL-speler weg te kapen’

    Gepubliceerd: zondag 12 augustus 2018 om 16:45zo 12-08-2018 om 16:45

    De transferperiode is afgesloten in de Premier League. Arsenal probeerde nog vlak voor het sluiten van de transferperiode een speler uit de Jupiler Pro League weg te kapen.

    Het Noorse Dagbladet meldt dat Arsenal nog op nippertje Sander Berge wilde binnenhalen. Makelaar Mike Kjolo was aanwezig in Engeland maar weigert vooralsnog commentaar te geven.

    Naar verluidt zou ook het Spaanse Sevilla nog steeds in de markt zijn voor Berge. KRC Genk zal dus nog even zijn hart moeten vasthouden. Overigens eist KRC Genk een flink bedrag voor de middenvelder dus de kans is klein dat de Noor nog vertrekt.

    Plaats een reactie

    zondag 12 augustus 2018 om 16:47
    Onder de 50 miljoen per speler zal niemand van de super driehoek vertrekken bij Genk.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3815
    zondag 12 augustus 2018 om 17:41
    Laat ons hopen dat dit als grap bedoeld is
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:00
    Helemaal niet, waarom zou Genk zon spelers goedkoop moeten laten gaan. Als ge voor een keeper 80 miljoen wilt betalen, dan is 50 miljoen niks voor 3 top middenvelders. We moeten eens ophouden om eens topspelers voor een appel en ei te laten gaan. Als Chelsea Hazard niet onder 200 miljoen laat gaan, mogen Belgisch clubs ook gek doen voor hun toppers.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:31
    waarom? jij gaat Chelsea toch niet vergelijken met KRC Genk?
    Kepa en Hazard hebben al veel meer bewezen dan die middenvelders van Genk. La Liga en de Premier League is veel zwaarder/beter dan de Jupiler Pro League ze... Blijf jij maar dromen. Ge moogt 50 mio vragen, maar niemand zal dat betalen
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:34
    Dan blijven ze hier he. Iedereen wil hier precies dat onze topspelers weg gaan. Ik wil mijn club zo sterk mogelijk houden en niet anderen versterken. En zolang de spelers willen blijven, kan Genk weigeren.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:45
    dat zullen ze ook doen, en dat is het beste voor hun carrière. Anders zullen ze snel op de bank belanden
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 04:15
    Er word meer geld betaald voor een speler die bij barca, city, real, psg... heel jaar met zijn kont op de bank zit dan iemand als trossard of malinovsky die alles kapot spele bij genk. Vind het zelf ook niet juist maar is de realiteit nu eenmaal, onze competitie is internationaal gezien een prulle competitie
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 04:43
    Als onze comp niks voorstelt, dan onze spelers ook niet. Dus dat ze dan maar spelers kopen in eigen of betere comp.
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    zondag 12 augustus 2018 om 18:10
    5o miljoen voor en berge en pozuello en malinovwski en trossard zou wel kunnen ja. Nu ja als ik ze vandaag zag spelen was dat niet om van naar huis te schrijven al viel malinovwski wel bere in.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:14
    Idioot, Berge alleen al is 50 miljoen waard. Dat ge RSCA leeg kunt kopen voor 10 miljoen, ok.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:36
    waarom vind jij Berge 50 miljoen waard? meer dan bv Nainggolan, Fabinho, Torreira, Pastore, Seri, Golovin, etc...
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:38
    Hij gaat zeker niet moeten onderdoen. Genk heeft al genoeg toppers afgeleverd die dat bewijzen.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:45
    bwa dat weet ik niet. Dat hij het maar een paar jaar bewijst en dan zien we wel. Genk heeft inderdaad al toppers afgeleverd, maar daarom niet allemaal.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:51
    Berge,Malinovsky en Trossard komen zeker in het rijtje met Milinkovic, Ndidi, Bailey,...
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:58
    we zullen wel zien he...
    Vind ik leuk
    Dan4red +741
    zondag 12 augustus 2018 om 18:16
    Euh niet vergeten dat je hier in de Jupiler Pro League zit hé, dat is iets anders als je spelers transfereert tussen de 2 grootste competities in de wereld. Ok ik vind 80miljoen voor een doelman ook belachelijk, maar wees nu eerlijk zoals Sander Berge lopen er nog heel wat rond in Europa. En het is niet omdat je het bij Genk maakt dat je altijd maakt bij een topclub. Zie Vossen, ook terug gekomen. Daarentegen Ndiddi zit goed bij Leicester...niemand zal ooit meer geven dan 10 miljoen voor elk van deze 3 Genkies ;-) of KRCG zal 1/2 Europa League moeten spelen en zo hun spelers in de vitrine zetten
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:33
    Noem eens iemand op die beter is als Berge en kom niet af met Pogba ofzo he. Wil niks zeggen, maar is Witsel zoveel beter als Berge of Malinovsky?
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:38
    Witsel is een andere type dan die 2.
    Een Naby Keita bijvoorbeeld is beter. Kevin de Bruyne
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:53
    Witsel speelt op zelfde positie als Berge of Malinovksy.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:57
    Witsel is defensiever ingesteld dan die twee. Axel is een 6, terwijl die andere meer een 8 zijn
    [Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    RD +807
    zondag 12 augustus 2018 om 18:54
    De Belgische competitie heeft niet genoeg in huis en heeft niet de uitstraling die nodig is om 50m te vragen. Ook al kan een Berge dat ooit wel waard zijn. Realistisch blijven hé.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 19:03
    Als we ze goedkoop laten weggaan zal JPL zeker nooit uitstraling krijgen. En JPL moet buiten PL, Liga en BL niet onderdoen voor Fransen, Italie of Portugal. Het feit dat spelers uit JPL in die 3 grote makkelijk meegaan, bewijst het.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zondag 12 augustus 2018 om 17:00
    Laat die gast nog maar een jaarke blijven. Zowel voor Genk als voor de Belgische coëfficiënt zal dat goed doen.

    Verder ook gewoon een mooie voetballer om bezig te zien.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10555
    zondag 12 augustus 2018 om 18:53
    Gene bang onder de 50 miljoen gaat die niet weg 😉
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    zondag 12 augustus 2018 om 19:18
    Goeike 😄
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 19:38
    Lach maar, we zullen zien wat die opbrengt
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10555
    zondag 12 augustus 2018 om 20:05
    Ik geloof wel dat hij veel zal opbrengen maar jij beweert dat het Genkse middenveld 200 miljoen waard is,...je weet ook dat Belgische ploegen dat er niet voor zullen krijgen...zelfs al zouden ze het waard zijn op termijn! Maar een bedrag rond 25 miljoen zou toch al heel knap zijn, niet?
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 20:15
    Had ik u 10 jaar geleden gezegd dat er spelers uit JPL tussen 10 en 20 miljoen verkocht zouden worden, zou ik zelfde reacties krijgen. Toen waren we blij met alles onder 10 miljoen. Tis juist omdat die wereldploegen zo gestoord bezig zijn, dat "kleine" ploegen ook meer kunnen vragen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10555
    zondag 12 augustus 2018 om 21:07
    Dat is wel waar, wie weet over welke bedragen we binnen een jaar of drie spreken. Moet wel zeggen dat sinds de transfer van Neymar de bedragen een pak hoger liggen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:39
    Is niet meer dan juist ik vind dat onze spelers zowiezo al te goedkoop verdwijnen en aps anderlecht kan caschen op vertrek van praet 12,5 miljoen thielemans 28 miljoen en dendoncker oook nog eens 18 miljoen kunnen vragen waarom zouden club genk gent standard of eender andere Welke ploeg dit niet doen?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10555
    dinsdag 14 augustus 2018 om 08:58
    Tuurlijk, maar de initiële discussie ging over 50 miljoen..maar ook dat mag voor mij hoor! Malinovski zullen ze alleszins nooit onder 25 miljoen verkopen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:58
    Ja maar ik vind ook wel wij verkopen onze spelers veel te goedkoop dus waarom zouden wij niet hoger gaan met de transferprijzen?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10555
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:22
    Omdat die wereld zo werkt, het is dankzij ploegen als Genk (Milenkovic, Malinovski, bailey,...) dat we door sommige beloftevolle spelers als transitland worden gezien! Maar als je Ajax heet, krijg voor een zelfde speler 30 a 40procent meer! Dat is nu eenmaal de reputatie die je opbouwt, op dat vlak is Genk goed bezig
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws