KRC Genk wint van KV Oostende na attractieve tweede helft

    KRC Genk wint van KV Oostende na attractieve tweede helft

    Gepubliceerd: zondag 12 augustus 2018 om 16:25zo 12-08-2018 om 16:25

    KV Oostende ontving zondagmiddag KRC Genk. De tweede helft was een pak attractiever dan de eerste met een karrenvracht aan kansen.

    De eerste helft was veel rustiger dan de tweede. In de tweede helft ging het spel op en neer met kansen langs beide kanten. Zinho Gano kwam er zeer dicht bij maar beroerde de bal met zijn hand. Aan de andere kant was het Canesin die alleen op doel mocht stormen, maar de Braziliaan schoot naast.

    Tien minuten voor tijd kreeg Wout Faes de bal tegen de hand. Leandro Trossard mocht aanleggen vanop elf meter en miste niet: 0-1 KRC Genk. Vijf minuten later was het Malinovskiy die de boeken helemaal toe deed en de 0-2 eindstand besliste.

    Plaats een reactie

    zondag 12 augustus 2018 om 16:32
    Waarom klagen over spits als we Malinovsky hebben. Die maakt er 30 dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4852
    zondag 12 augustus 2018 om 16:47
    in sprookjes geloven is eerder voor kinderen weggelegd
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 16:52
    Ge hebt gelijk, 20 is ook voldoende.
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    maandag 13 augustus 2018 om 09:37
    Ben jij niet bekwaam om tussen de regeltjes te lezen ?
    Vind ik leuk
    wesleyvb +963
    zondag 12 augustus 2018 om 16:58
    Ja maar ge doet mee op 3 fronten, beker-competitie en europees, als je dan Ruslan niet eens kan laten rusten tegen een zwak Oostende, zo zullen er snel blessures komen. Dus moet er een goeie spits bij die scoort.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 17:01
    Ingvartsen is er ook nog, Samatta en zelfs Karelis is nog niet weg. En als Vanzeir vlot zou scoren bij Beerschot, kan hij ook nog terug komen tijdens winterstop. Dus grote weelde.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +963
    zondag 12 augustus 2018 om 17:09
    Ingvartsen zal gene slechte zijn, maar ge moet hem aanspelen hoe hij het kan afwerken en dat is zoals bij Vossen, die kan geen man voorbij, die moet je de bal terugtrekken en boem.Gano, vandaag weer gezien, niet bekwaam ! Karelis valt buiten de spelstijl van Clement! Dan houd het toch op.Je hebt wel spitsen, maar als ze niet in het systeem renderen zoals al dikwijls bewezen, moet je ze verkopen, nog poen pakken en ne goeie gaan halen
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 17:11
    Tis makkelijker om systeem aan te passen. Als Clement minder stijfkop is, moet het zeker lukken om met 2 spitsen te spelen. Misschien 1 verdediger minder opstellen, aangezien we toch 90% op helft tegenstander spelen dit seizoen.

    Vucko - Lucumi-Dewaest-Aidoo-Berge-Maly-Pozo-Tros-Dieu-Aly-Ingvartsen(Gano)
    [Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +214
    zondag 12 augustus 2018 om 22:06
    Mss spele jullie tegen zwakke tegenstanders met 90% balbezit op de helft van de tegenstander maar tege topploegen of subtopploegen ni hoor want tot nu toe kon da tegen 3 echt zwakke tegenstanders maar jullie hebbe nog geen echte test gehad mss Lech maar die zijn ook weer ni zo goe dus eert maar afwachten
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 22:10
    OK, laat ons dan voor 80 tot 85% op de helft spelen van betere tegenstanders. Dan kunnen we ook best met 3 verdedigers spelen.
    Vind ik leuk
    freejazz +1370
    maandag 13 augustus 2018 om 09:40
    En zo kan je bezig blijven. Trouwens, de ploegen die nu het maximum der punten hebben, kregen ook nog geen sterke tegenstanders (als ik jouw redenering moet volgen).
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +214
    maandag 13 augustus 2018 om 11:03
    Da ik ook waar alleen Anderlecht ui tege Charleroi
    Vind ik leuk
    Chroom +344
    zondag 12 augustus 2018 om 16:49
    De slag van Canesin gaat nog voor veel beroering zorgen, deze was zeker zo erg en werd zelfs niet bestraft, twee maten en gewichten.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2062
    zondag 12 augustus 2018 om 17:28
    Lange tijd was het overwicht van Genk zo steriel dat er bijzonder weinig kans was op besmetting van het Oostendse doel. En toen kwam Malinovskyi.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 23:56
    7 spelers laten rusten en nog wînnrn op verplaatsing is knap. Met een berge, uronen, samata en malynovski van het begin erbij was het waarschijnlijk 0/4 geworden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws