Nieuwelingen van Club Brugge maken gehakt van zwakke Kortrijkzanen

    Nieuwelingen van Club Brugge maken gehakt van zwakke Kortrijkzanen

    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:19

    Club Brugge heeft zonder al te veel moeite gewonnen van KV Kortrijk. In eigen huis waren de nieuwelingen Siebe Schrijvers en Arnaut Danjuma de grote uitblinkers bij Club. Het werd 3-0.

    Veel beter kon de wedstrijd niet beginnen voor Club Brugge. Op het natte grasveld van Jan Breydel ging Danjuma met gemak voorbij de zwemmende Ouali. De vervanger van Limbombe zorgde voor een bom en verschalkte Thomas Kaminski in de verste hoek.

    Kortrijk leek er niet uit geleerd te hebben, want nog geen zeven minuten voetballen stond het al 2-0 na een doelpunt van, jawel, Danjuma. Kortrijk verdedigde kinderlijk en werd er dan ook voor gestraft.

    De Bruggelingen kende geen enkel probleem met de bezoekers. Het bleef geconcentreerd voetballen, Karlo Letica werd amper aan het werk gezet. Aan de andere kant moest Kaminski nog enkele keren ingrijpen.

    Freewheelend Club Brugge
    Ook in de tweede helft kon Kortrijk de thuisploeg helemaal niets in de weg leggen. Het werd een echte galawedstrijd voor Club Brugge, zeker nadat ook Siebe Schrijvers zijn eerste voor Club Brugge wist te scoren.

    Voor Club Brugge was het niet meer van moeten, Kortrijk geloofde er ook niet meer in. De Bruggelingen kregen nog wel enkele kansjes, maar het bleef uiteindelijk 3-0 voor Blauw-Zwart.

    Plaats een reactie

    Genome +320
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:25
    Opnieuw een match waarvan je enkel de score moet onthouden. Een vrij matige partij met veel balverlies en te weinig doelgevaar en tempoversnellingen. Een gemakkelijke zege voor Club vandaag.

    OT: Wat is er gebeurd met de tenue van KVK wat een lelijke combinatie? Waarschijnlijk iets fout gelopen bij het wassen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 02:53]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:26
    3-0.
    En 9 op 9
    Met de vingers in de neus
    1e plaats
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +315
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
    Tegen Eupen, Moeskroen en Kortrijk...
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2603
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:32
    Juist daarom
    Met de vingers in de neus
    En het goede nieuws is dat het alleen
    Maar beter kan
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:55
    Et alors
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:26
    Danjuma, mijn nieuwe beste vriend....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:31
    A piece of cake...
    Ons ploegske heeft zijne start ni gemist.
    Met dank aan het goede en gerichte transferbeleid van Mr. Mannaert.
    Spelers die direct een meerwaarde betekenen....
    Vind ik leuk
    freeman +11012
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:53
    Toch best leuk dat de nieuwkomers de richtlijnen van Leko oppikken . Allemaal vervangers voor Mechele, Nakamba en Wesley ! Danjuma als opvolger van Limbombe & Izquierdo deed het voortreffelijk ! Rits trekt zijn plan op het middenveld , en Mitrovic als vervanger van Mechele .
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:04
    Heeft Schrijvers dan zo een geweldige 2e helft gespeeld? Ik heb enkel de 1e helft gezien en daar heeft geen bal tegoei geraakt. Dus uitblinker?
    Die Hollander heeft wel een actie in huis, dat zeker. Maar wat een verdediger..ppff!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:29
    Als we winnen is de tegenstander zwak. Hoop echt dat we dan iedere match zwakke tegenstanders hebben. Ja Schrijvers ligt jullie zwaar op de maag want in elke reactie zijn jullie over hem bezig. Is z'n eerste match dat hij start,mag hij eventjes het niveau wat oppikken?
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:24
    Ik zeg toch dat die Hollander een actie in huis heeft?! Maar geef toe, hoe die pipo van Kortrijk de eerste 10min verdedigde zo verdedigd niemand :-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nieuwelingen van Club Brugge maken gehakt van zwakke Kortrijkzanen