Iedereen bij Anderlecht zal snel terug met de voetjes op de grond staan

    "Iedereen bij Anderlecht zal snel terug met de voetjes op de grond staan"

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 21:48vr 10-08-2018 om 21:48

    De verwachtingen bij RSC Anderlecht zijn dit seizoen enorm hoog. De Brusselaars willen weer voor de titel gaan en zijn alvast goed begonnen aan het seizoen. Na de 1-4 overwinning tegen KV Kortrijk en de 5-2 tegen KV Oostende geloven de fans er alleszins in.

    De fans van RSCA werden al op hun wenken bediend en kregen heel wat doelpunten te zien. Hein Vanhaezebrouck waarschuwt zijn achterban echter voor de wedstrijd tegen Charleroi.

    "Verwacht niet dat we er nu zes gaan maken. Charleroi is van een ander niveau. Ik vind dat die ploeg zelfs nog beter in evenwicht is dan de voorbije jaren. Het zal moeilijk worden", klinkt het tegenover La Derniere Heure.

    Hij vond Anderlecht dan ook nog niet perfect spelen. "We hebben niet twee heel goede wedstrijden gespeeld. We waren efficiënt, dat is waar, maar we hebben ook veel fouten gemaakt. Charleroi zal een heel andere match worden. Iedereen zal wel snel terug met de voetjes op de grond staan", geeft hij aan.

    Plaats een reactie

    hoekschop +3158
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:52
    Klopt als een zwerende vinger.
    Vind ik leuk
    Lunam +1659
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:55
    Als het zo is zal je alweer op wat minder steun moeten rekenen Hein, als het anders is zal je hierop gepakt worden. Dus no-win situatie in beide gevallen voer voor de vele criticasters.
    Vind ik leuk
    sirxel +32
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:23
    Hein zal nooit goed kunnen doen maar toch al meer goals gezien van de spitsen dan vorig jaar in de hele heenronde! En zo wow is het team nu ook niet hoor
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:51
    Hij is zich alweer aan het indekken.. we hebben geen geweldige ploeg en hij heeft zijn ploeg misschien nog niet gekneed hoe hij wilt maar altijd die excuses en gezever...
    Vind ik leuk
    freeman +12016
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:10
    Er zijn toch nog nuchter kijkende mauve-supporters ! Blij dat jullie het ook snappen !
    Vind ik leuk
    Smuuw +866
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:11
    Gy kunt ook een pakske zagen man, staat is achter u ploeg of ga fifa spelen eh
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:14
    En waarom sta ik niet achter mijn ploeg ?? Ik sta er volledig achter en besef heel goed dat we niet freewheelend door de competitie zullen gaan. Met de jonge gasten neem ik dat er zelfs met plezier bij maar Heintje is altijd excuses aan het zoeken en zich aan het indekken.. blijkbaar mogen we niet tegen heilig Heintje zijn want dan laat ge uw ploeg in de steek of wat?? Vreemde logica.. ik zal me aanpassen en alles geloven wat Heintje zegt 👍
    Vind ik leuk
    Smuuw +866
    zaterdag 11 augustus 2018 om 18:47
    Wie zegt dat ik hem altijd geloof. Wie zegt dat alles wat hij zegt tegen de pers waar is? Wie zegt dat zijn woorden soms niet verdraaid worden? Komop je bent toch slimmer dan dat? Of heb ik het verkeerd? Charleroi thuis is normaal gezien niet gemakkelijk, het een hechte ploeg sinds Mazzu er is. In dit artikel lees ik geen excuses, alleen maar wat er effectief is gebeurd. We hebben 2maal gewonnen, de ploeg is vers maakt hier en daar fouten. Al heel wat mooie acties gezien en we moeten geduld hebben. Waar zijn De excuses nu? Verklaar u eens nader? Als je niets van de coach moet hebben ook goed maar dan is alles slecht ....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:58
    Altijd die excuses zeg je vlak na je zegt ; wij hebben geen geweldige ploeg en de ploeg is nog niet gekneed etc...
    Dat klinkt verdacht veel op excuses...
    Wat het bericht dan ook zever maakt...

    Hein zegt helemaal niets verkeerd. Slaagt zelfs nagels met koppen. Charleroi is voor Anderlecht altijd moeilijk.
    Maar mss liever dat de trainer roept dat we ze allemaal pakken en gewoon de titel ver binnen is. Zou de commentaar dan wel es willen lezen.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:09
    Aaah hier is mijn kameraad alweer... wij, supporters, weten dat we geen geweldige ploeg hebben en dat Heintje na een korte periode nog aan zijn ploeg aan het sleutelen is.. wij weten ook dat het voor ons nooit makkelijk is om in Charleroi even te gaan winnen.. dus wij weten dat we ook op onze bek gaan gaan.. maar is dat een reden om ons al te waarschuwen?? Neen wij zijn daar wijs genoeg voor.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:13
    Jij wel. Ik ook. Sommigen hier ook.
    Maar ik heb al genoeg gelezen zelfs op deze site dat de titel zo goed als binnen is.
    Voor die mensen duidelijk niet. En het zijn net die mensen die het meeste lawaai maken of aandacht krijgen in de pers.
    En als je al zo lang voetbal volgt dan zal je wel weten dat 99 procent van de interviews volgens een vast traject lopen. Ze zeggen gewoon elk jaar allemaal hetzelfde. In elk land.
    Heel af en toe hoor je eens iemand die buiten de toon valt en het zijn net die trainers die commentaar krijgen.

    Btw zijn wij de enige twee die nog wakker zijn? ;-) :-)
    Vind ik leuk
    firedwarf +3223
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:36
    nee hoor ik ben er ook nog :p
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:38
    Goeienavond :-)
    Vind ik leuk
    Dan4red +742
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:56
    Charleroi een ander niveau? Wat gaat hij zeggen volgende week tegen FCB? RSCA moet normaal altijd winnen tegen RCSC, maar inderdaad de voorbije jaren is dat al eens mislukt, maar nu om te zeggen dat Charleroi een ander niveau is... wai wai wai... de Constant draait zich om in zijn graf...

    RSCA is niet langer het RSCA van 2000-2001, of andere succesvolle periodes... dat RSCA zoveel jeugd moet inpassen is niet van kunnen of willen...maar van moeten. Het geld is er blijkbaar niet meer om Stanciu en Kums te kopen, en vandaar dat de jeugd van RSCA een kans krijgt.

    Mijne prono 1-2
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 10:57]
    Vind ik leuk
    Gimini +747
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:10
    Wanneer gaan ze bij Anderlecht eens zien dat HVH gewoon geen meerwaarde is ? Spelers kneden ? spelers beter maken? een ploeg motiveren, daar heeft hij geen kaas van gegeten . Zijn paraplu open trekken , daar is hij dan wel weer goed in. Ben eens benieuwd als hij tegen de topploegen moet spelen, Brugge, Standard , Gent, Genk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:57
    En hoe komt het dan dat Hein enkele jaren geleden KAAG naar de kampioenentitel loodste met mijn inziens toen toch niet de intrinsiek sterkste ploeg van België? Puur chance zeker?
    Vind ik leuk
    vampire81 +1199
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:00
    er wordt elk seizoen alles aan gedaan te voorkomen dat de titel naar club brugge zou gaan en er wordt eveneens alles aan gedaan hem aan anderlecht cadeau te doen, anderlecht was dat seizoen al uitgeteld voor de titel en het kampioenschap mag ten allen koste niet naar brugge gaan en dan hebben ze gent maar gebruikt als noodoplossing, dat is het echte volledige relaas van de titel van gent, een éénmalige vervangende schande die normalieter ten voordele is van anderlecht
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    zaterdag 11 augustus 2018 om 19:29
    Zieligaard
    Vind ik leuk
    vampire81 +1199
    zondag 12 augustus 2018 om 14:19
    duidelijk iets dat zwaar valt, 'DE WAARHEID'
    [Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 14:20]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    zondag 12 augustus 2018 om 14:33
    Je bedoelt iets dat jij niet kent ; DE WAARHEID.
    Vind ik leuk
    Smuuw +866
    zaterdag 11 augustus 2018 om 18:51
    Standard heeft met opzet verloren van Gent zodat besnik geen kampioen werd 😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:58
    Laat hem gewoon eens een half seizoen zijn werk doen en beoordeel dan of het goed was of niet
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:27
    Spelers beter maken? Rafinha trok zijn streng zelfs in de champions league.
    Hij heeft heel de ploeg boven zijn capaciteiten laten spelen. Je kan over Hein veel zeggen maar dat absoluut niet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws