'AC Milan zoekt en meldt zich bij Nederlands international van 25 miljoen euro'

    'AC Milan zoekt en meldt zich bij Nederlands international van 25 miljoen euro'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:34

    De naam van de Nederlander Quincy Promes duikt vrijdag weer op in het geruchtencircuit. AC Milan heeft de 26-jarige aanvaller van Spartak Moskou op de korrel.

    Dat meldt Gianluca Di Marzio. De leiding van AC Milan zou deze week contact hebben gezocht met het management van Promes. Dat verliep goed, want de Oranje-international ziet een transfer naar de Serie A blijkbaar helemaal zitten. Hij wil zich graag meten met een hoger niveau.

    Van een afgeronde transfer is nog geen sprake. Milan moet eerst onderhandelen met Spartak Moskou, dat naar verluidt 25 miljoen euro vraagt. In Moskou wacht men het openingsbod uit Italië geduldig af. Mogelijk wil Milan eerst proberen Promes te huren om de Financial Fair Play-regels te omzeilen.

    Milan is deze zomer (weer) bezig met een grondige renovatie van de selectie. Mattia Caldara en Gonzalo Higuain, die beiden overkwamen van Juventus, zijn tot dusver de meest in het oog springende versterkingen. Daar staat het vertrek van Leonardo Bonucci naar Juventus tegenover.

    Plaats een reactie

    Riddlin +2279
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:47
    Dacht dat Milan geen transfers mocht doen?
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4623
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Dat is ingetrokken.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2279
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:44
    Heb ik gemist
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4623
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/824465/ac-milan-keihard-gestraft-twee-jaar-lang-geen-europees-voetbal.html

    Laatste update.
    :-)
    Vind ik leuk
    mapolean +655
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:33
    Het moet toch niet gekker worden hé... 25 miljoen???? Die denken dat ze nog met Italiaanse lires bezig zijn zeker???
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4623
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Slaap jij de laatste jaren of zo? Dat is best een schappelijke prijs.
    Vind ik leuk
    User251 +1502
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:06
    Best goedkoop nog als je sommige andere prijzen al ziet...
    Vind ik leuk
    mapolean +655
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:12
    Een schappelijke prijs? Noem me één speler uit de Belgische competitie die méér waard is dan 15 miljoen en je begrijpt waarom ik 25 miljoen voor Quincy Promes veel geld vind... Straks ga je nog beweren dat dit een uitzonderlijke speler is... Trouwens ik doe niet mee aan die inflatoire opbiedtoestanden... 25 miljoen is het totale budget van 3 kleinere clubs in de JPL... Dat is 1.000 keer het nettojaarsalaris van een hardwerkende fabrieksarbeider....
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4623
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:36
    Speelt Promes in de Belgische competitie?
    Nee toch. En als die hier zou spelen dan zou hij 1 van de beste zijn.
    België is een koopjesland. In Nederland kosten spelers het dubbele.

    En altijd dat gezever over dat is zoveel keer meer als een fabrieksarbeider... alsof ze er meer als een miljard mensen zijn op de wereld die hun geld willen geven om iemand een mat te zien maken voor de nieuwe Toyota...
    Als er zoveel geld in het voetbal zit is dat de schuld van de supporters. En als er IEMAND dat geld verdient dan eerder de spelers dan het bestuur. Dit spel is al jaren bezig. Als je er niet tegen kan dan zou ik een andere sport zoeken. Of kijk naar de vrouwen.
    25 miljoen is de huidige markt voor een speler als Promes een goedkope prijs. Zo simpel is het.
    Vind ik leuk
    mapolean +655
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:23
    Beste man, ik heb helemaal geen moeite met de salarissen van de spelers. Lees mijn post! Ik heb er moeite mee dat clubs aan kapitaalsvernietiging doen en dat de modale voetballiefhebber dat blijkbaar heel normaal vindt.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4623
    zaterdag 11 augustus 2018 om 18:05
    Zoals ik zeg dat is al jaren zo. Nieuwe wereld. Dit IS het nieuwe normaal. Voor je eigen bloeddruk, geef het op. Klagen gaat niet helpen. En dat meen ik oprecht.
    Vind ik leuk
    mapolean +655
    zondag 12 augustus 2018 om 10:19
    Beste, Ik weet dat al jaren zo is. Ik weet dat de nieuwe wereld is. Ik weet dat dit (helaas) het nieuwe normaal is. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat normaal moet vinden... Financial Management is me niet vreemd, en ik zeg jou dat deze exorbitante uitgaven van clubs zullen leiden tot situaties zoals bij Doyen Sports in Marseille. En dat vind ik - als voetballiefhebber - heel beangstigend. Ziet er dan niemand in dat deze bedragen (ik heb het niet over salarissen, maar over afkopen van lopende contracten), enkel dienen om de makelaars en andere tussenpersonen te dienen? Bedankt voor je bezorgdheid trouwens... met mijn bloeddruk gaat het goed!!!
    Vind ik leuk
    Riddlin +2279
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:16
    Was nu wel benieuwd hoeveel euro 25 miljoen lire zouden zijn en is blijkbaar nog geen 13000 euro.

    25 miljoen euro lijkt mij een goeie prijs voor deze speler.
    Vind ik leuk
    mapolean +655
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:25
    Ik snap jullie echt niet hoor... We spreken hier over Quincy Promes!!!! Niet over een of andere toptalent. 25 miljoen? Dat is 2 keer de jaarrecette aan ticketsverkoop van pakweg Standard Luik, of AZ Alkmaar... Ik heb er geen idee van in welke business jullie werken, maar een bedrijfleider die een investering doet van 25 miljoen, die wil wel enige zekerheid hebben. Denken jullie dat Promes die zekerheid bij benadering kan bieden???
    Vind ik leuk
    Riddlin +2279
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:34
    Silva heeft bijna 40 miljoen gekost en zal waarschijnlijk weggaan.
    Morata vorig jaar naar Chelsea voor 70 of 80 miljoen...
    Zeker ben je nooit.

    Wel zeker is dat promes blijkbaar 58 keer gescoord heeft in 112 wedstrijden.
    Dus voor de transferbedragen die het afgelopen jaar betaald worden en dat de Russische competitie nu ook niet direct de zwakste is lijkt mij dit een vrij veilige investering.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4623
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:38
    Inderdaad. Sluit mij hier volledig bij aan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'AC Milan zoekt en meldt zich bij Nederlands international van 25 miljoen euro'