Leko steekt kop niet in het zand: Zijn afwezigheid zal geen excuus zijn voor mij

    Leko steekt kop niet in het zand: "Zijn afwezigheid zal geen excuus zijn voor mij"

    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:20

    Club Brugge neemt het vrijdagavond op tegen KV Kortrijk. De bezoekers hebben er twee zeer belabberde wedstrijden op zitten, waardoor Club zich geen misstap kan permitteren. Zelfs niet zonder de geschorste Wesley Moraes.

    De aanvaller van Blauw-Zwart kreeg een bijzonder zwaar schorsingsvoorstel na zijn elleboog tegen Royal Excel Moeskroen, al kan er later op vrijdag nog clementie volgen vanuit de beroepsprocedure. Ivan Leko heeft de Braziliaan alvast niet opgenomen in zijn kern voor het duel met KVK.

    "We hebben voldoende kwaliteiten, maar niemand met het profiel van Wesley", vertelt de Kroaat daarover bij Het Laatste Nieuws. "Het is heel stom wat er gebeurd is en bijzonder jammer voor ons. Dit is een goeie les voor Wesley en Club, maar zijn afwezigheid zal de komende weken geen excuus zijn voor mij."

    Poll

    Kan Club Brugge het verlies van Wesley opvangen?

    (301 stemmen)

    Plaats een reactie

    TageMeister +3549
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:31
    Klasse !
    Vind ik leuk
    freeman +9166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:42
    Leko draait er geen doekjes om ! Zoekt ook geen redens bij mindere afloop , wat " sommige " trainers dan wel doen !
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:32
    Leko is een grote meneer.
    1m79 om precies te zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    ROBSON +1825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:34
    Openda zal hem moeten tonen want met vossen zie ik het niet goed komen.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1235
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
    Er zijn er misschien op dit forum die denken ( hopen)
    Dat club zonder wesley in elkaar zakt als een pudding,
    Maar de kern is inderdaad sterk genoeg om dit mits
    Een andere tactiek op te lossen
    Alle vertrouwen in leko
    Ze zullen wel zeer allert moeten zijn tegen Kortrijk
    Want ik geloof nooit dat zelfs na 2 slechte matchen
    Kortrijk een hap klare brok wordt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    De deur zal idd niet zo wijd openstaan in de verdediging zoals in hun eerste match. De Boeck zal z'n ploeg nu wel klaarhebben.
    Vind ik leuk
    freeman +9166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:44
    En het blijft een " derby " ! Oppassen geblazen .....
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1004
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:08
    We zullen vanavond wel zien welk wit konijn hij uit zijn hoed tovert
    Vind ik leuk
    Fie +30
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:11
    Vanavond de ideale moment om iets te testen!
    Vind ik leuk
    freeman +9166
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:41
    Nu eens de kans om te tonen wat ze kunnen , voor Openda & Schrijvers ?
    Vind ik leuk
    ROBSON +1825
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:24
    Idd starten met vossen en schrijvers. Openda een minuut of 20 gunnen.
    Vind ik leuk
    grego +136
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:16
    Heintje kan hier nog wat van leren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Leko steekt kop niet in het zand: "Zijn afwezigheid zal geen excuus zijn voor mij"