Scheidsrechter Boucaut zal komende maand niet te zien zijn in de JPL

    Scheidsrechter Boucaut zal komende maand niet te zien zijn in de JPL

    donderdag 9 augustus 2018 om 20:19

    Niet alleen spelers, maar ook scheidsrechters krijgen weleens te maken met blessures. Ook in België. Zo zal één scheidsrechter een tijdje niet te zien zijn.

    De Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) gaf via Twitter mee dat Alexandre Boucaut een poos buiten strijd is. De scheidsrechter kan door een blessure de komende maand geen wedstrijden meer fluiten.

    'Alexandre Boucaut is out wegens blessure en leidt deze maand geen wedstrijden meer. Veel beterschap Alexandre', schrijft de KBVB.

    Boucaut was voor deze speeldag alvast niet aangeduid om een wedstrijd te fluiten. De 36-jarige scheidsrechter is één van de tien semi-professionele scheidsrechters.

    Plaats een reactie

    firedwarf +2812
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:24
    na de regen een 2de gebed dat verhoord is...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Boucaut? Een maand op reis samen met vandenstock waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:15
    Had dat nog tegoed van Monaco om Cercle eventjes te helpen
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1236
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
    Oei Boucaut gekwetst
    Dan heb ik vast iets gemist
    Ik dacht dat daar al langer ne hoek af was
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12777
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:08
    Dat kunnen we alleen maar toejuichen 😅
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1000
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
    Wss niemand die hier een probleem mee heeft, buiten zijn vrouw mss
    Vind ik leuk
    WBs +1137
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Ohhhhhhh ! Das spijtig ... op wie zijn kap moeten we nu zitten ? Kandidaten genoeg zekers 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Triestig hoor, al die reacties hier op boucaut.
    Ik blijf fan van de man.
    Vind ik leuk
    WBs +1137
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:10
    Jeuhhhhh !! We hebben hem gevonden.... de fan van Boucaut ! Hopelijk kan hij na zijn herstel van zijn blessure het niveau van 1ste klasse nu wel aan ..... maar heb toch mijn twijfels ! Zolang die rare kronkels in zijn hoofd blijven zitten komt er niets van !
    Vind ik leuk
    ickx22 +390
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:08
    Bartje Verhaeghe heeft weer een keer ingegrepen en Bocaut 5 weken op non-actief gezet, dat is toch duidelijk.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:13
    Uiteraard. Ik snap niet dat we de competitie hebben laten starten, want Verhaeghe heeft toch al de titel gekocht, en de VAR, en de scheidsrechterscommissie, en de uitzendrechten van Extra Time. Het schijnt zelfs dat het eiland voor de kust van Knokke door Bart werd gesponsord zodat Oostende minder goeie zeelucht krijgt waardoor ze niet kunnen uitgroeien tot een deftig concurrent.
    *zucht*
    Vind ik leuk
    DDT +2889
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:24
    Dat eiland dient om Uplace of het nieuwe stadion op te zetten 😉
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1330