Scheidsrechter Boucaut zal komende maand niet te zien zijn in de JPL

Scheidsrechter Boucaut zal komende maand niet te zien zijn in de JPL

Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 20:19do 09-08-2018 om 20:19

Niet alleen spelers, maar ook scheidsrechters krijgen weleens te maken met blessures. Ook in België. Zo zal één scheidsrechter een tijdje niet te zien zijn.

De Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) gaf via Twitter mee dat Alexandre Boucaut een poos buiten strijd is. De scheidsrechter kan door een blessure de komende maand geen wedstrijden meer fluiten.

'Alexandre Boucaut is out wegens blessure en leidt deze maand geen wedstrijden meer. Veel beterschap Alexandre', schrijft de KBVB.

Boucaut was voor deze speeldag alvast niet aangeduid om een wedstrijd te fluiten. De 36-jarige scheidsrechter is één van de tien semi-professionele scheidsrechters.

Plaats een reactie

firedwarf +3644
donderdag 9 augustus 2018 om 20:24
na de regen een 2de gebed dat verhoord is...
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
Boucaut? Een maand op reis samen met vandenstock waarschijnlijk
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 00:15
Had dat nog tegoed van Monaco om Cercle eventjes te helpen
Vind ik leuk
Fcb for ever +3741
donderdag 9 augustus 2018 om 21:03
Oei Boucaut gekwetst
Dan heb ik vast iets gemist
Ik dacht dat daar al langer ne hoek af was
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18437
donderdag 9 augustus 2018 om 22:08
Dat kunnen we alleen maar toejuichen 😅
Vind ik leuk
Rune1891 +5421
donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
Wss niemand die hier een probleem mee heeft, buiten zijn vrouw mss
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
Triestig hoor, al die reacties hier op boucaut.
Ik blijf fan van de man.
Vind ik leuk
ickx22 +423
vrijdag 10 augustus 2018 om 01:08
Bartje Verhaeghe heeft weer een keer ingegrepen en Bocaut 5 weken op non-actief gezet, dat is toch duidelijk.
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
vrijdag 10 augustus 2018 om 07:13
Uiteraard. Ik snap niet dat we de competitie hebben laten starten, want Verhaeghe heeft toch al de titel gekocht, en de VAR, en de scheidsrechterscommissie, en de uitzendrechten van Extra Time. Het schijnt zelfs dat het eiland voor de kust van Knokke door Bart werd gesponsord zodat Oostende minder goeie zeelucht krijgt waardoor ze niet kunnen uitgroeien tot een deftig concurrent.
*zucht*
Vind ik leuk
DDT +3793
vrijdag 10 augustus 2018 om 07:24
Dat eiland dient om Uplace of het nieuwe stadion op te zetten 😉
Vind ik leuk
Geertvdd +3956