UPDATE: 'Club krijgt concurrentie van Nederlandse topclub voor 'nieuwe Kanté''

    UPDATE: 'Club krijgt concurrentie van Nederlandse topclub voor 'nieuwe Kanté''

    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:18

    Club Brugge is nog niet klaar op de transfermarkt. Ivan Leko gaf eerder al aan dat er nog drie versterkingen zullen komen. Een verdedigende middenvelder lijkt één van die versterkingen te gaan worden. Club heeft alvast één speler in het vizier.

    Het Nigeriaanse The Independent meldt dat de jonge Nigeriaan Abdul Zubairu op weg is naar ons land. De exacte ploeg waar hij naar trekt, is niet geweten, maar Club Brugge werd vaker naar voren gebracht door het medium.

    Zubairu is een negentienjarige Nigeriaan die momenteel uitkomt voor AS Trencin. Heel wat Belgische ploegen deden eerder al zaken met de club, zo haalde Club Brugge Wesley Moraes weg bij Trencin en ging KAA Gent onder andere Moses Simon losweken bij de Slowaken.

    De middenvelder wordt in eigen land alvast gezien als een bijzonder groot talent. Zo wordt hij bestempeld als 'de nieuwe Kanté'. Bij Club Brugge moet Zubairu de doublure worden van Marvelous Nakamba, die momenteel nog out is.

    Update 11/08 15u18: Club Brugge heeft Zubairu nog lang niet binnen. Zo meldt Own Goal Nigeria dat er heel wat clubs het vizier hebben gericht op de Nigeriaan. Niet alleen is er concurrentie uit België, maar ook Ajax zou zich inmiddels hebben gemeld voor de middenvelder.

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 20:08
    Trencin staat bij de rust 3-0 voor tegen Feyenoord... :-)
    Vind ik leuk
    SD +7183
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:14
    De nieuwe Kante ? Makelaarspraat !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12773
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:15
    Ook Janga en Kalu kwamen uit Trencin bij Gent.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:26
    En Bailey van Genk.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +929
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:31
    Technisch gezien is em van de jeugd van Genk naar Trencin gegaan 😁
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:06
    En ene Wesley … :p
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Stond al in het artikel.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12773
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:44
    Ook al!
    Vind ik leuk
    ScheveStek +929
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:29
    Onmenselijk toch! Wat is het verschil tussen hun scouting en die van onze topploegen?!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12773
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:44
    Ze halen die spelers veelal transfervrij binnen wel. Maar als je ziet wat er daar al allemaal gepasseerd is dan hebben ze wel al wat miljoenen gemist.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +559
    zaterdag 11 augustus 2018 om 22:49
    En Moses Simon
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    De nieuwe kante wat een titel weer, straks komen waarschijnlijk ook nog de nieuwe messi en ronaldo naar belgie
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1236
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    For live?
    Oei manneke toch
    Ze hebben daar pillekes voor
    Maar die moet ge natuurlijk wel pakken
    Alle weer al ne nek erbij in het Mauve nestje
    Vind ik leuk
    apes_moel +191
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    For ever is anders ook forever. Maar ik zeg niks 😉😉
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1236
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Lol
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1330
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    Die was hier toch al? Jullie hebben 'm al wel terug van de hand gedaan, maar toch...😉
    Vind ik leuk
    ROBSON +1828
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:59
    Wanneer Anderlecht een transfer doet wordt er altijd vergeleken met.....daar is het altijd de nieuwe.....dat was zo met marin,trezequet,stanciu,....
    Vind ik leuk
    Diego A M +2954
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:46
    Volgens VP lopen hier al verschillende Ronaldo 's en messi 's rond.
    Vind ik leuk
    blondel +1988
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Versterking?Doublure voor de bank.Dat noemen ze versterking.Heb nog altijd geen versterking gezien,alleen bankzitters.
    Vind ik leuk
    ROBSON +1828
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:05
    Ja want letica en groeneveld zzijn bankzitters. Trouwens rits speelt voorlopig ook net als mitrovic. Ook net gearriveerde Perez viel al in. De echte transfers bij club gaan komen geloof me. Er moesten er eerst een paar weg en dat lijkt met diaby,limbombe,scholz,pina,gaboulov,...En het verder uitlenen van een paar spelers nu ook gebeurt te zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    UPDATE: 'Club krijgt concurrentie van Nederlandse topclub voor 'nieuwe Kanté''