Gent-fans voelen de bui al hangen: “Hij is zo goed als weg”

    Gent-fans voelen de bui al hangen: “Hij is zo goed als weg”

    donderdag 9 augustus 2018 om 19:20

    Doelman Lovre Kalinic is speelklaar maar zit in de Europese confrontatie tegen het Poolse Bialystok niet eens op de bank. Vadis Odjidja staat wel weer in de basis.

    De aanhang van KAA Gent voelt de bui dan ook al hangen. Lovre Kalinic wil Europees niet in actie komen om een transfer te realiseren, zo luidt het oordeel op Twitter. “Toch raar dat ze Kalinic laten meetrainen en dan niet op de bank? Misschien omdat hij dan bij transfer geen Europese mag spelen”, is één van de vele reacties.

    Poll

    Denk jij dat Kalinic nog vertrekt bij Gent?

    (541 stemmen)

    Plaats een reactie

    SD +8612
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:31
    35 miljoen cashen is blijkbaar niet genoeg voor het bestuur
    Vind ik leuk
    Reagens +1999
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
    Gij dacht echt dat die ging blijven?
    En dat het bestuur keuze heeft bij een goed bod?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2565
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:54
    35?? Er wordt gesproken over 8 a 10 miljoen en dat is waar het schoentje wringt. Gent wil minstens 20 miljoen naar verluidt maar voor een keeper worden deze bedragen enkel betaalt aan de top en die hebben voorlopig geen interesse in kalinic.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:57
    Liever nog een jaartje houden of tenminste tot de winterstop, met al die uitgaande transfers kunnen de verbouwingswerken starten om die gracht te dichten bij wijzen van spreken, centen genoeg.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Reagens +1999
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
    Ja want de club heeft de keuze...
    Vind ik leuk
    JLo +592
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    Ik gun het hem ten zeerste!!
    Is van begin tot einde op en top professioneel geweest en heeft alles voor de club gegeven.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    Als hij weg wil en er zijn ernstige biedingen of toch ernstige opties open, dan is het verstandig om hem niet te laten spelen. Anders is hij minder interessant voor ploegen die Europees spelen en die hebben meer geld. En Coosemans is nu ook wel een degelijke keeper he en heeft al wedstrijdritme in dit team.
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +285
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:28
    Degelijk? Er hing broine ziep aan zijn handschoenen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    Als Kalinic ook wordt verkocht zitten we gewoon zonder keeper, zoveel is zeker ! Beide anderen zijn op zich niet slecht maar het niveauverschil met hem is veel te hoog op vooral hoge ballen !!! Hij straalt steeds grote zekerheid uit en dat hebben de anderen spijtig genoeg te weinig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gent-fans voelen de bui al hangen: “Hij is zo goed als weg”