OPSTELLING: Met of zonder Vadis? Vanderhaeghe stuurt deze elf het veld op

    OPSTELLING: Met of zonder Vadis? Vanderhaeghe stuurt deze elf het veld op

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 18:20do 09-08-2018 om 18:20

    Yves Vanderhaeghe en KAA Gent nemen het in de voorronde van de Europa League op tegen het Poolse Bialystok. De opstellingen zijn inmiddels ook al bekend. Vadis Odjidja maakt weer zijn opwachting in de basiself. Ook kiest Vanderhaeghe voor Coosemans in doel. Eerder waarschuwde Gent ook al voor scharmutselingen in en rond het stadion van de Polen.

    Lees meer over:Europa LeagueKAA Gent

    Poll

    Gaat KAA Gent winnen?

    (161 stemmen)

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +15589
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:25
    Ja lap, Kalinic zijn we dus ook al kwijt voor 't einde van de transferperiode.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:30
    hoezo? Coosemans speelt toch ook in de competitie, dus op zich geen verrassing.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:38
    Hij is meegereisd en zit niet eens op de bank. Zelfs al heeft hij nog niet te veel meegetraind, moet je hem toch altijd in je wedstrijdkern opnemen.
    Vind ik leuk
    freeman +11907
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:32
    Oei ? verdwijnt die ook bij Gent ? Waarheen ? Sorry laatste " mogelijkse ) transfers niet opgevolgd .
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:40
    De kans zit er in. Zeker met deze opstelling. Waarheen of waar niet heen zullen we de komende maand moeten zien. Heb nog niks concreets van namen zien langskomen.
    Vind ik leuk
    freeman +11907
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:47
    Niet in de wedstrijdselectie zitten , is inderdaad een teken aan de wand ! Thnx voor de info ! :-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:52
    No problemo!

    Nu vol achter de ploeg gaan staan en hopelijk met een mooi resultaat naar huis keren om 't dan in de Ghelamco af te maken. Zou welgekomen zijn voor iedereen binnen de club.
    Vind ik leuk
    Watcher +952
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:31
    Anatool heeft niet veel overschot meer. Vadis direct in de basis na zijn blessure. Tegen Standard ook veel te vroeg gebracht. Risico om hem nu direct terug in de basis te droppen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:10
    Als Kalinic nu op het blad staat mag hij bij een eventuele nieuwe ploeg niet europees spelen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:12
    Dat kan een reden, m.a.w. de kans is reëel dat Kalinic ook zal vertrekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    Gent speelt met vuur. Spelers zoals een Simon en Kalu vervang je niet zomaar. En met Vanderhaeghe heb je ook al geen tactisch genie op de bank zitten. Ik zie het somber in voor de club en voor Vanderhaeghe. Gent is komen piepen aan de Belgische top, ze moeten nu hun plaats daar behouden. Maar met Vanderhaeghe...en met al die uitgaande transfer en dan inkomend een oude Vadis.... Nope, ik zie het somber in helaas.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws