Goed nieuws voor KAA Gent: “Ik hoop hier nog lang aan de slag te gaan”

    Goed nieuws voor KAA Gent: “Ik hoop hier nog lang aan de slag te gaan”

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:51

    KAA Gent heeft al enkele spelers zien vertrekken en hoopt de selectie zo goed als rond te hebben. Foket daarentegen heeft nog maar één jaar op zijn contract staan maar is niet van plan weg te gaan.

    Tegenover Het Laatste Nieuws vertelt Foket enkel aan KAA Gent te denken. "Dat ik nog maar één jaar contract heb? Dat houdt me totaal niet bezig. Vorig jaar zat ik in dezelfde situatie, toen zijn we er ook uitgekomen. We zijn daarmee bezig, maar ik verwacht dat er ook nu wel iets uit de bus zal komen.”

    Foket hoopt nog lang bij Gent te blijven voetballen. “Ik ben blij dat ik bij AA Gent kan voetballen en ik hoop dat ik hier nog lang aan de slag kan blijven”, aldus de rechtsachter van de Buffalo’s.

    Plaats een reactie

    SD +8612
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:04
    De vraag is wel of AA Gent hem nog wil
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:09
    Volg Gent nu niet, maar dacht toch dat Foket één van de basiskrachten is van Gent, of is dat nu niet meer het geval dan?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13984
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:18
    Foket is momenteel de enige RB in de kern. Maar speelt wel als een patatje. Moet dringend zijn niveau terug gaan opkrikken van een aantal seizoenen geleden.

    Bronn zou daar ook nog uit de voeten kunnen, maar die gaan we centraal meer dan nodig hebben.
    Vind ik leuk
    JLo +592
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:45
    Fokket heeft dringend stevige concurrentie nodig..
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13984
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Sowieso, dat zal hem zeker geen kwaad doen. En ook voor ons, in het geval van een blessure of schorsing van Foket hebben we niemand meer lopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Ik vind Foket daar interessant omdat hij een enorm loopvermogen heeft en heel de flank kan doen. Maar dan is het meeste ook over hem gezegd. Hij zou aanvallend beter moeten zijn om echt goed te zijn. Als je kijkt naar Meunier, dat zou zijn voorbeeld moeten zijn. Maar Meunier is aanvallend beter.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13984
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:43
    Heeft zowel op aanvallend als verdedigend vlak nog stappen te zetten. Als hij nu al terug enkele goede voorzetten per match zou geven is dat al een hele goede ontwikkeling voor hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:05
    Juist nog trainen op zijn voorzetten!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Goed nieuws voor KAA Gent: “Ik hoop hier nog lang aan de slag te gaan”