Stijn Stijnen doet zijn zegje over Courtois: “Zonder WK zat hij nog bij Chelsea”

    Stijn Stijnen doet zijn zegje over Courtois: “Zonder WK zat hij nog bij Chelsea”

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 19:00do 09-08-2018 om 19:00

    Thibaut Courtois is officieel voorgesteld bij Real Madrid. De Rode Duivel lonkte al een tijdje naar een transfer naar de Spaanse hoofdstad. Ook Stijn Stijnen heeft nu zijn mening over de toptransfer gegeven.

    Tegenover TV Limburg vertelt de oud-doelman dat iedereen fier mag zijn op de transfer. “We mogen allemaal trots zijn. Na al die jaren is het er eindelijk van gekomen”, begint Stijnen. “Courtois doet de job als keeper zo makkelijk lijken. Nu gaan we pas echt zien hoe goed Courtois met de druk kan omgaan, maar daar heb ik geen twijfels over.”

    Ook denkt Stijnen dat het helemaal anders had kunnen lopen voor de sluitpost. “Op dit moment is Courtois de beste doelman ter wereld. Hij heeft geen topjaar gehad bij Chelsea maar hij herstelde dat tijdens het WK. Ik denk wel dat Courtois zonder het WK nog steeds bij Chelsea zou spelen, maar dat fantastische WK veranderde alles”, aldus Stijnen.

    Poll

    Heeft Stijnen hier gelijk?

    (483 stemmen)

    Plaats een reactie

    ScheveStek +1537
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:16
    Zonder Frigo zag de wereld er ook heel anders uit voor u Stijntje!
    Vind ik leuk
    Paars hart +204
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:54
    Tja als stijntje in de plaats van courtois stond, had hij waarschijnlijk onder een pseudoniem op sociale media voor onrust gezorgd om een transfer af te dwingen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:29
    "Nu gaan we pas echt zien hoe goed courtois met de druk kan om gaan"
    Volgens mij paar jaar terug met atletico kampioen gespeeld in spanje voor barca en real, europa league gewonnen en jaar erna finale chmpions league gespeeld, dit jaar halve finale wk, maar volgens stijnen gaat hij nu pas leren om met druk leren om te gaan???
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:10
    Als Stijnen steeds zulke verstandige uitspraken moest doen zat hij nu wel bij een of andere eersteklasser als doelmannentrainer
    Vind ik leuk
    BOEREH +185
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:43
    Als hij toen ie doelman was brugge niet vernedert via social media en dan het nog steken op zijn broer zou ie dan wel niet staan waar dat hij nu staat heeft bij brugge 5/6 rode kaarten gepakt als doelman
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:49
    De intresse van real was er ook al voor het wk plus het feit da zijn kinderen er wone en hijzelf voor een belachelijke prijs en anders volgend sz gratis wegging
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:05
    zegt een ex-keeper vol frustratie en jaloezie..... typisch belgisch iemand anders niet gunnen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws