Coucke én Dendoncker reageren voor het eerst na transfer

    Coucke én Dendoncker reageren voor het eerst na transfer

    Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 17:14do 09-08-2018 om 17:14

    Leander Dendoncker heeft zijn gedroomde transfer naar de Premier League te pakken. Wolverhampton huurt de Rode Duivel met een verplichte optie tot aankoop.

    Dendoncker is uiteraard in de wolken met zijn transfer en heeft al een eerste interview gegeven bij zijn nieuwe club. “Ik denk dat het een ambitieuze club is, en dat spreekt me aan. Ik ben klaar om alles te geven voor de club”, aldus Dendoncker.

    Ook Marc Coucke heeft voor het eerst gereageerd op de transfer. Uiteraard op typische wijze via Twitter wenste de flamboyante voorzitter Dendoncker veel succes in Engeland. “Bedankt Leander voor je jarenlange inzet bij RSCA en het ga je goed daar, veel succes en geluk gewenst! Make us proud”, aldus Coucke.

    Poll

    Is Wolverhampton een goede stap voor Dendoncker?

    (644 stemmen)

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1551
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:17
    ZAAALIG
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
    'huren met een verplichte optie tot aankoop'.

    Ben ik de enige die de futiliteit van deze transfervorm in vraag stelt?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6573
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:40
    Wolves kan op die manier een zware kost uitstellen naar volgend seizoen
    Vind ik leuk
    Diego A M +3886
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    Heb ik dit seizoen al enkele keren gelezen. OK, je kan deze kost uitstellen naar volgend seizoen maar Ik blijf het maar raar vinden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:11
    Zouden ze idd moeten verbieden
    Vind ik leuk
    WouterB +511
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:15
    Heeft gewoon met Financial fair play te maken
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Hij ziet er dol enthousiast uit ...
    Vind ik leuk
    Rimka96 +1047
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:31
    Het geeft me een raar gevoel om Leander in een ander truitje te zien, maar we mogen zeker niet klagen over zijn prestatie’s en zijn inzet die hij ons bracht in al die jaren. Laatste seizoen ga ik daarbij snel vergeten, dat geef ik toe. Het blijft al bij al een persoon met een Paars hart die heel loyaal en respectvol is gebleven voor RSCA. Misschien zelfs teveel, want hij kon zijn transfer realiseren vorig zomer, maar deed dat niet naar vraag van bestuur. Ik wens hem een leuke carrière toe. Hopelijk krijgen we alleen maar goed nieuws te horen uit Engeland over Leander. I will always love you Leander!
    Vind ik leuk
    Dsf +1
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:03
    Goede stap of stap voor stap maar Engeland is Belgie niet
    Vind ik leuk
    mapolean +955
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:12
    Dat is niet de gedroomde transfer zoals in het artikel wordt geschreven. Dit is niets min of meer dan een troostprijs voor een speler die luidop droomde van hoger aangeschreven clubs. Dit is de kortste weg naar de vergeethoek.
    Vind ik leuk
    Julien +1192
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:13
    Echt een club naar zijn kwaliteiten. Jelle Van Damme heeft er ook ooit een seizoen gesleten ….. op de bank. Hopelijk vergaat het hem beter. Maar het blijven "the Wolves". Een mooie maar een o zo onvoorspelbare en grillige club.
    Vind ik leuk
    agdh +1626
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:18
    Zijn droom komt uit? Ik denk dat er geen enkele profvoetballer (buiten mss lokale voetballers van daar) droomt om voor Wolverhampton te spelen... Dit is naar het buitenland gaan om naar het buitenland te gaan. Ik ben geen Anderlecht supporter, maar als ik zou mogen kiezen: je mag bij Anderlecht spelen of bij Wolverhampton zal ik altijd Anderlecht kiezen en voor de titel spelen, regelmatig CL of EL. Veel plezier met het vechten tegen de degradatie Leander!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Intel +1324
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:36
    Als profvoetballer wilt ge toch sowieso liever in de pl spelen dan in onze competitie ? Trouwens de wolves zouden hier meedoen voor de titel hoor ge speelt elke week tegen goede tegenstanders mooie competitie en veel meer kans om in de belangstelling van grotere clubs te geraken, en een goeie tussenstap vind ik , nu al naar 1vd de grote ploegen gaan zou gewoon niet slim zijn nu heeft hij veel meer kans om te spelen .
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4863
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:30
    Gaat nooit tegen degradatie spelen. Wolverhampton is veel sterker dan je denkt. Zitten spelers die veel te goed zijn om in België te spelen.
    Ik gok op een plaats tussen 8 en 14
    Vind ik leuk
    Vaneigens +936
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:44
    Volgens mij is Wolves een goede club. Weliswaar een nieuwkomer in de PL. Maar een blijver. Met een grote horde Portugese voetballers verwacht ik niet dat ze kick and rush gaan spelen. Ik denk dat hij daar goed zit. Beter als bij een Huddersfield, Newcastle, Leicester, Palace, Cardiff, Brighton en dergelijke pottenstampers.
    Vind ik leuk
    Den Araab +196
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:43
    Vind dit toch een vreemde evolutie: van record landkampioen naar een nieuwkomer in PL en dat heet dan een stap vooruit in de carriereplanning.
    Dit is tranfereren om te transfereren; enkel de poen telt nog.
    Vind ik leuk
    Pajot1 +243
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51
    Toptransfer van een topper naar een topclub!Hahahahahaha
    Juist niks!!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    Veel gezever hier, Wolves is een goede nieuwe club voor hem. Transfer naar topploeg in PL zou dom zijn want daar zou hij nooit mee doen. Hier kan hij zien of hij het niveau aankan. PL is de grootste en populairste competitie ter wereld dus is altijd een stap vooruit vanuit een belgische club. Altijd da gezever van die keert terug want is te slecht, blablabla. Dat weet je pas als je het hebt geprobeerd. En is het zo wat dan nog, dan weet je het tenminste, in Belgie leert hij nu niks meer bij...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    blondel +2796
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:49
    De grootste competitie zou ik niet zeggen,wel de populairste.En vooral de competitie met het meeste geld en meest fanatieke supporters.Voor sfeer zal het wel top zijn en voor het geld ook.Het enige waar hij nu gaat in verbeteren is de hardheid in de competitie daar,het fysieke.Maar mooie voetbal,mmm,weinig ploegen die mooie voetbal spelen daar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws