Gent waarschuwt voor EL-confrontatie: “Op gezicht krijgen of sjaal afgeven”

    Gent waarschuwt voor EL-confrontatie: “Op gezicht krijgen of sjaal afgeven”

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:00

    KAA Gent neemt het donderdag in de voorronde van de Europa League op tegen het Poolste Bialsystok. De Buffalo’s komen echter met een opvallende boodschap  op sociale media een paar uur voor de wedstrijd.

    Via het officiële twitterkanaal van KAA Gent waarschuwt de club de meegereisde supporters alvast. “Aan alle Buffalo’s in Białystok: draag geen clubkleuren in de stad of rond het stadion! Eerste melding is binnen van een supporter met sjaal die de keuze kreeg: op zijn gezicht krijgen of sjaal afgeven...RT aub!”

    Toch een schrijnende boodschap die duidelijk maakt dat het niet echt veilig is in en rond het stadion in Polen.

    Lees meer over:Europa LeagueKAA Gent

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +12719
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:05
    Sommige supporters hebben een lekkende gootsteen meegenomen om de Polen af te leiden.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12719
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:08
    Te zot voor woorden overigens dat je zelfs geen sjaal mag dragen.

    Onze tegenstander van de avond in actie btw:

    https://www.youtube.com/watch?v=83q-iuv90CI&feature=youtu.be
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:24
    Iemand idee of match te volgen is
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12719
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Op hesgoal.com of livetv.sx moet er wel een stream te vinden zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    bedankt lord
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1071
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
    Zoek maar ne keer fimmelke op van die van Lech Poznan (tegenstander van due van Genk) waartegen wij met Club enkele jaren terug tegen speelden...
    Dat van die sjaals vinden wij Clubsupporters ook wanneer we in het mooie Gent komen 😉
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12719
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:35
    Tja, daar beslis ik niet over, anders was dat geen probleem.

    Van Poznan heb ik er al regelmatig zien passeren, Bialsystok wist ik alleen van hun bestaan. Dat ze zo een knap stadion hebben wist ik bv al niet.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:45
    Op weg naar het wk zijn we in Polen aan een paar stadions gestopt, Lech Poznan, lechia Gdansk, prachtige stadions (werd ek in gespeeld) maar zelfs een ploeg als Arka Gdynia heeft een stadion dat mijlenver voor ligt op de meeste stadions bij ons....
    Vind ik leuk
    freeman +9151
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:44
    idd In Gent mogen de Club supporters geen clubkleuren dragen !
    Vind ik dan ook wel discrimerend !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gent waarschuwt voor EL-confrontatie: “Op gezicht krijgen of sjaal afgeven”