Leko treedt captain Vormer bij: Hij is jong en mist stabiliteit

    Leko treedt captain Vormer bij: "Hij is jong en mist stabiliteit"

    donderdag 9 augustus 2018 om 15:45

    Ivan Leko moet Wesley Moraes een tijdje missen, de weg ligt dus open voor andere spitsen om hem te overtuigen. Zo hopen de fans op Emmanuel Dennis, maar Leko heeft voorbehoud.

    Leko hoopt dat Dennis zijn kans voluit gaat grijpen in deze weken, maar kan dat niet zeker weten. "Een kans voor Dennis? Hij heeft kwaliteiten, een actie in de voeten, ik verwacht veel van hem. Maar hij is ook jong en mist stabiliteit. Het is een groeiproces", geeft hij aan. Met Siebe Schrijvers en Loïs Openda heeft hij wel nog twee opties.

    Afgelopen schudde Ruud Vormer zijn eigen ploegmaat nog wakker in Het Nieuwsblad. "Ik weet dat die jongen heel goed kan zijn. Die eerste wedstrijden waren fantastisch, dus hij kan het wel. Het is echt zonde", vertelde hij toen nog over de Nigeriaan. 

    Poll

    Wie is de beste optie?

    (667 stemmen)

    Plaats een reactie

    TageMeister +3556
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:58
    zouden ze Dennis niet een seizoen uitlenen?
    Zo kan hij spelen en die fouten maken
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1112
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:26
    Laat hem die fouten maar bij ons maken 😉
    Vind ik leuk
    TageMeister +3556
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:53
    daar maakt hij meer fouten als minuten :P

    na zijn debuut weten we allemaal wat hij in zijn mars heeft, waarom komt dit er niet meer uit? en maakt hij nog amper minuten?


    Dat laatste is niet optimaal voor zijn ontwikkeling
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1112
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:12
    Persoonlijk denk ik dat hij dat mentaal allemaal ni aankan... is niet enkel opgegroeid in armoede, maar heeft ergere dingen dan dat meegemaakt, denk ik... Soit... zo zie je maar dat je op meer dan alleen maar talent moet scouten he de dag van vandaag (zoals bij Wesley)
    Vind ik leuk
    TageMeister +3556
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:17
    Daarom mijn voorstel om hem uit te lenen . Laat hem een seizoen spelen (in België) hou als club véél contact met hem en hij kan sterker terug komen...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Wel niet vergeten een Sander Coopman-clausule op te nemen in het contract. ;)
    Vind ik leuk
    TageMeister +3556
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:31
    dan moet Brugge zelf een deel van zijn loon betalen , maar ik snap deze heisa niet en zal ze nooit snappen, dit is toch geweten als je de huurovereenkomst afsluit !

    Dit gezegd zijnde, waar zit Coopman?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:57
    ik dacht bij de B-kern van Club Brugge.
    Vind ik leuk
    blondel +1988
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:05
    We weten allemaal,eenmaal ze verhuurd zijn ,keren ze niet meer terug.Alleen Mechele heeft geluk gehad dat Leko er trainer werd bij Club.Bij een andere trainer zou hij ook nooit meer teruggekeerd zijn.En van dat hij veel heeft meegemaakt is zever.Kijk naar Lukaku ,die werd er sterker door,door hun miserie.Voor mij is het gewoon gemakzucht en te snel veel verdienen.
    Vind ik leuk
    blondel +1988
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:05
    We weten allemaal,eenmaal ze verhuurd zijn ,keren ze niet meer terug.Alleen Mechele heeft geluk gehad dat Leko er trainer werd bij Club.Bij een andere trainer zou hij ook nooit meer teruggekeerd zijn.En van dat hij veel heeft meegemaakt is zever.Kijk naar Lukaku ,die werd er sterker door,door hun miserie.Voor mij is het gewoon gemakzucht en te snel veel verdienen.
    Vind ik leuk
    Kris1 +328
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    Zou het ook geen gebrek aan vertrouwen schenken zijn. Mechele kreeg bij Sint-Truiden alle kansen omdat er niet veel alternatieven rondliepen. Hij groeide en kwam met zijn trainer mee naar Club. Daar speelde hij verschillende matige tot slechte machten(Europees) maar Leko liet hem staan en dan ontbolsterde hij helemaal. Vertrouwen is super belangrijk. Dennis speelde zo geweldig dat Leko niet langs hem heen kon maar dan kreeg hij een terugval en verloor Leko snel het vetrouwen. Hij moest naar de bank en mocht af en toe eens invallen. Weg vertrouwen, weg flitsen. Hetzelfde verhaal bij Rafa.
    Klassespelers die vertrouwen nodig hebben, verliezen veel kwaliteiten als je hun na een mindere periode aan de kant zet.
    Nakamba is gelukkig sterker in zijn hoofd anders had het spelletje met Clasie hem ook geknakt.
    Leko is zeker een goede trainer maar heeft zeker ook nog werkpunten op het gebied van omgaan met klassespelers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Leko treedt captain Vormer bij: "Hij is jong en mist stabiliteit"