‘Alderweireld hoort flinke opdoffer van Mourinho in verband met transfer’

    ‘Alderweireld hoort flinke opdoffer van Mourinho in verband met transfer’

    donderdag 9 augustus 2018 om 13:31

    Toby Alderweireld leek een tijdje dicht bij een transfer naar Manchester United te staan. Naar verluidt was José Mourinho in de markt voor de Rode Duivel maar een overgang lijkt er echter niet meer aan te komen.

    De Portugese oefenmeester bevestigde dat de huidige situatie niet gunstig is voor nog een transfer. “Op basis van de informatie die ik nu heb, komt er niemand meer bij. De transfermarkt sluit vanavond en voor mij is het tijd om me te concentreren op de spelers die ik wel heb”, wordt Mourinho geciteerd door Het Laatste Nieuws.

    Alderweireld was geen vaste basisspeler afgelopen seizoen bij Tottenham Hotspur. De verdediger lonkte dan ook naar een vertrek bij de Londense club. De transfermarkt in Engeland sluit echter binnenkort en beide clubs zijn nooit tot een deal kunnen komen.

    Plaats een reactie

    Riddlin +2276
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:51
    Een goeie centrale verdediger had er toch nog bij gemoeten denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:55
    Toby vertrek bij de Spurs zijn nog ploegen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:53
    die zoveel willen betalen voor hem?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:37
    Jammer!
    Vind ik leuk
    Regiwitt +184
    donderdag 9 augustus 2018 om 14:46
    er zijn nog toplanden waar topploegen spelen (Duitsland,Spanje,Italië,Congo)
    Vind ik leuk
    SD +8669
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:31
    Het wordt misschien nog een jaar balen voor Alderweireld maar dan gaat hij voor niets weg.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +550
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:55
    Ik verwacht ongezien veel transfers komende winter. Die vervroegde transferdeadline voor se PL maakt dat ze daar veelal moeten kopen vooraleer ze de overbodige spelers kunnen verkopen. De komende weken gaan ploegen uit andere competities allicht veel spelers uit de PL kopen. Dat is geld dat men niet meer kan uitgeven.

    Ik ben voorstander van zo’n vroege deadline. Maar het zou dan wel overal in Europa zo moeten. Zoniet dan wordt het een moeilijke situatie.
    Vind ik leuk
    agdh +1418
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:24
    Niet voor niets, vanaf volgendseizoen kunnen ze hem wegplukken voor 20miljoen, heeft nog 2j contract en heeft een clausule dat hij in zijn voorlaatste contractjaar weg mag voor 20miljoen, daarom wou tottenham zo graag dat hij een nieuw contract tekende met een hogere opstapclausule, hij wou niet tekenen, daarom op de bank, zo heeft tottemham het altijd al gedaan met spelers die niet willen meewerken
    Vind ik leuk
    GBB +87
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:14
    Met wat geluk gaat Boateng bij Bayern weg, dan lijkt Alderweireld me wel de ideale man om hem te vervangen.
    Vind ik leuk
    camargue +1607
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:30
    Ben er bijna zeker van dat dit een bewuste zet is van Mourinho, waardoor ze bij Tottenham even in paniek zullen geraken. Volgend seizoen gratis weg = weg miljoenen transfergelden !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ‘Alderweireld hoort flinke opdoffer van Mourinho in verband met transfer’