'Club Brugge haalt nieuwe goalgetter slechts op één voorwaarde'

    'Club Brugge haalt nieuwe goalgetter slechts op één voorwaarde'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 08:35vr 10-08-2018 om 08:35

    Club Brugge kan een tijdje niet rekenen op Wesley Moraes, een nieuwe targetman zou dus geen overbodige luxe zijn. Wordt dat misschien Michael Krmencik?

    Volgens Danik Sport heeft Club Brugge zes miljoen euro op tafel gelegd om die aanvaller binnen te halen. Nochtans speelt die nog in eigen land, bij Viktoria Plzen. Hij is wél international voor Tsjechie, wat zijn prijs de hoogte in drijft.

    In vijftien interlands scoorde hij al zeven doelpunten. Ook bij Plzen is hij uitstekend bij schot met 28 goals op 59 wedstrijden. Bovendien is hij met zijn 1.90m ook een woelwater in het zestienmetergebied. Club zou hem daarom graag binnenhalen. Afgelopen winter werd Krmencik nog aangeboden aan Anderlecht, maar het kwam niet tot een deal.

    Update 10/08 om 08u35: Het Laatste Nieuws weet dat de Tsjech enkel en alleen wordt gehaald indien Wesley vertrek bij Club Brugge. De Braziliaan heeft nog twintig dagen om een transfer te versieren, maar hij gaf aan te blijven. Blauw-Zwart houdt Krmencik achter de hand.

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 08:54
    Een vervanger voor Wesley?
    OK, we moeten hem even missen, allemaal goed en wel.
    Maar wat gaan we doen eens de schorsing van Wesley voorbij is? Want een speler van 6 miljoen koop je niet om op de bank te zitten he.
    Wesley dan maar op de bank en een heel seizoen vloeken waarom ie toch niet naar Lazio is getrokken?
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:29
    Misschien weten ze in Brugge meer en staat er toch nog een transfer te wachten op Wesley?? Anders begrijp ik het ook niet goed.. aan de andere kant is Diaby weg en wordt de spoeling in de spits toch dun zonder nieuwelingen.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:52
    Kan me niet inbeelden dat er bij de jeugd geen speler rondloopt die je kansen kan geven.
    Openda, Ngonge, De Kuyffer,......
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:57
    Ik weet niks af van de jeugd van Club Brugge dus daar kan ik niks over meedelen... moeten er wel bijleggen dat FCB nu niet echt de club is waar veel jeugd kansen krijgt he.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4007
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:01
    How how how. En Raoul Lambert dan!?
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1970
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:16
    Ja dat is nog eens ne jonge gast.
    Vind ik leuk
    blondel +2737
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:58
    Er moet daarvoor wel talent aanwezig zijn.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:17
    en.... Openda heeft gespeeld en absoluut niet slecht gedaan....
    we moeten absoluut onze jeugd beter leren kennen ipv al die transfers van spelers die onze competitie niets bijbrengen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 12:19
    Je speelt wel Champions League. Het kan geen kwaad om een spits dan eens rust te gunnen en te roteren en hem te vervangen door een gelijkwaardige speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:43
    Het had bij de duivels ook geen kwaad gekund om Mignolet eens in doel te zetten tijdens een vriendschappelijk duel. Maar ja, courtois wou per se alles spelen om zijn vertrouwen niet te breken.

    wat als je een spits hebt die met hetzelfde irritante karakter rondloopt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Uiteraard had Mignolet kunnen spelen en hij zou dat ook verdienen om te spelen. Alleen is een veldspeler iets anders dan een keeper. Veldspelers lopen afhankelijk van hun positie een heel aantal kilometers. Op een gegeven moment is die rust welgekomen. Een keeper moet niet zo diep gaan, voor hem is die rust zo niet van tel. Alleen psychologische rust. Maar Courtois speelde een prima WK, dus je kan hem daar niet op afrekenen. Maar puur menselijk begrijp ik het. Ik denk dat Courtois dat ook jammer vindt voor Mignolet. Maar als het zo is dat Courtois zich beter voelt en beter speelt, dan is dat iets dat we moeten aanvaarden. Liever dat dan dat hij zijn plaats eens een keer afstaat en dat hij uit die flow is.
    Vind ik leuk
    FrankVH +26
    donderdag 9 augustus 2018 om 15:46
    Wesley is geen 6 weken out als hij naar het buitenland trekt !!!
    Vind ik leuk
    Lunam +1626
    donderdag 9 augustus 2018 om 08:58
    Moest deze winter 2.5milj kosten voor Anderlecht, nu 6milj.
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:04
    Misschien contract verlengd?
    Vind ik leuk
    Lunam +1626
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:31
    Zou kunnen, contract zou aflopen 30-06-2021.
    Vind ik leuk
    Vlaming +1536
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:30
    Hopelijk komt ie want we hebben dringend nood aan een scorende spits
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4007
    donderdag 9 augustus 2018 om 09:51
    Ik hoopte deze winter dat hij naar Anderlecht zou komen. Zijn statistieken zien er goed uit, Tsjechië ook op zijn C.V. Vreemd, wel, dat nog niemand hem is komen halen. 6 miljoen is daarom misschien wel een risico.
    Vind ik leuk
    freeman +11908
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:02
    Bij Club is er zeker geen overschot aan spitsen . Vooral door dat er straks op 3 fronten moet gestreden worden is een bijkomende spits zeker gewenst !
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:17
    Leuk om te lezen hoe anderen inzitten met onze jeugd en transfers. Bij de jeugd zit er niemand die nu in aanmerking komt voor de positie van spits.Tijd en boterhammen nog nodig. Deze Krmencik is eerder een aanvulling dan enkel vervanger van Wesley. Kan diens positie en ook die van Diaby en Vossen overnemen. Stevige knul die met een bal overweg kan ... laat maar komen.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:20
    blijkbaar weinig gezien van de eigen jeugd....
    ben blij datOm Openda toch minuten heeft gekregen. deed het absoluut niet slecht.
    Akkoord, misschien niet dezelfde types bij de jeugd, maar daar moet een trainer dan maar tactische oplossingen voor vinden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:34
    Terecht dat er nog gezocht wordt naar een nieuwe spits! De spoeling is inderdaad te dun geworden. Ik heb ook al opgemerkt dat Openda voorlopig nog geen kans heeft gekregen. Dennis is degelijk maar niet elke wedstrijd bij de les.
    Vossen is een werker maar geen afwerker.

    Op de andere posities is mijn inziens alles OK. Ik vermoed dat er ook nog enkele uitgaande transfers zullen gebeuren (Gabulov, Hubert, Decarli?, Tomecak) naast de reeds naar de uitweg zijnde Limbombe, Scholtz, Rafa en Diaby.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:33
    Senessi & Krmencik er nog bij!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:52
    Zou geen concurrentie zijn voor Wesley, eerder uitbreiding van de smalle spitsenkern. Dennis, Wesley, Vossen, Openda, dus mag er nog een (scorende) spits bij gezien het drukke programma. Als hij zo goed is als men beweert, laat maar komen.
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:02
    Als zijn statistieken zo ingevuld blijven dan zou ik per direct halen!
    Vind ik leuk
    Dondie +139
    donderdag 9 augustus 2018 om 13:57
    Je kan toch moeilijk met een niet wedstrijd fitte Wesley en vossen de CL beginnen zeker, dan maak je geen enkele goal. Een beetje concurrentie voor Wesley is ideaal
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:55
    Niet erg slim....met de Champions Leaque en beker kunnen ze wel wat extra gebruiken. Zeker omdat wesley ook een kaartenpakker is en wie weet ook schorsingen in beker en Champions Leaque kan krijgen. Voorin zowiezo nog iemand anders nodig buiten Wesley,Vossen,Dennis en 1jongere.
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:56
    Voor sommigen hier, Wesley mag wel spelen in de CL hé, is enkel geschorst in de JPL!
    Vind ik leuk
    Vlad +2644
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:49
    Blijf nog steeds op mijn honger zitten wat betreft aanvallende versterking bij Club, wanneer komen er een paar kwaliteitsvolle nieuwe aanvallers die direct inzetbaar zijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Ik zou zeggen; geef ze Teo voor 5 milj
    Vind ik leuk
    freeman +11908
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:20
    Téo met nog 5 milj bij , bedoel je toch ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    vertrekt*
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws