‘Standard troeft Anderlecht en Club Brugge af en onderhandelt met WK-ganger’

    ‘Standard troeft Anderlecht en Club Brugge af en onderhandelt met WK-ganger’

    woensdag 8 augustus 2018 om 16:03

    Standard Luik is nog niet klaar met winkelen op de transfermarkt. Naar verluidt zijn Michel Preud’homme en Olivier Renard aan het onderhandelen met Saeid Ezatolahi over een transfer.

    De Iraanse middenvelder speelt momenteel bij het Russische FK Rostov en heeft daar nog een contract tot medio 2019. Standard zou een bod van 1,3 miljoen euro hebben neergelegd. Momenteel is de zaakwaarnemer van de middenvelder op Sclessin aan het onderhandelen over een overgang.

    De 21-jarige middenvelder werd eerder genoemd bij Anderlecht en Club Brugge maar het ziet er naar uit dat Standard met de middenvelder gaat lopen. Afgelopen seizoen was Ezatolahi goed voor één doelpunt in zestien wedstrijden bij Rostov. De Iranees heeft ook 27 caps achter zijn naam staan en was ook afgelopen WK in Rusland actief.

    Poll

    Is dit een goede aankoop van Standard?

    (472 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 8 augustus 2018 om 16:12
    Had hem graag bij RSCA gezien
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:54
    Ik ben de Rostov kater ook nog niet vergeten. Deze man speelde toen heel erg goed, samen met ene Azmoun. Vreemd dat hij maar voor 1.3 mag vertrekken, is blijkbaar toch niet helemaal doorgebroken dan.
    Vind ik leuk
    Hierulf +542
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:26
    Nooit zijn naam gehoord/gelezen in relatie met RSCA noch KVCB...
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:25
    https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/827301/-club-brugge-en-rsca-strijden-om-handtekening-van-wk-ganger-.html
    Vind ik leuk
    oesje +425
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:16
    als ik dat aallemmal moet geloven speelde anderlecht met 4 ploegen
    Vind ik leuk
    Mathifcb +354
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:46
    Dan speelde de hele G5 met 4 ploegen denk ik
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4606
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:29
    Wow, wat zijn we stikjaloers op Standard dat ze deze goaltjesdief gehaald hebben voor het duizelingwekkend bedrag van 1,3 miljoen! Devroe buiten omdat hij deze kans heeft laten liggen!
    Vind ik leuk
    MoCa +130
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:20
    Wow, 1 goal op 16 matchen, is wel echt een goaltjesdief !!! Omgerekend amper 3 op een volledig seizoen, PO inbegrepen !!!
    Vind ik leuk
    SD +7182
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:38
    Naar het schijnt zou een deal met Anderlecht onmogelijk zijn omdat de speler een hekel heeft aan dikke nekken.
    Vind ik leuk
    sporting +118
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:51
    Naar het schijnt heeft Preudhomme hem een cursus beenhouwer beloofd.
    Vind ik leuk
    MoCa +130
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:22
    En ook als circusartiest als speler van Standard de merde !!!
    Vind ik leuk
    Dan4red +192
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:38
    Eerst en vooral, het is een middenvelder, en geen spits, dus 1 doelpunt is quasi normaal. Rostov was na een uitzonderlijk seizoen in 16/17 terug in de middenmoot vorig seizoen, maar zijn uitstekend begonnen en zijn samen (na de overwinning tegen CSKA Moskou afgelopen vrijdag) met Zenit de enigste ploeg met het maximum van de matchen. Hij speelde 2 matchen mee op het WK (zoveel spelers lopen er nu ook niet rond op de Belgische velden die meegedaan hebben in Rusland), Zijn Russische statistieken zijn: selectie: 28, basiselftal: 12, ingevallen: 3, zonder invalbeurt bij de selectie: 13, geschorst: 1, geblesseerd: 0. Hij heeft 2 CL matchen gespeeld...zodus zo slecht is dat nu ook weer niet. Daarnaast is hij nog maar 21 en is hij 1.90m groot dus goed voor in de kopduels op stilstaande fases...laat maar komen zou ik zeggen tegen Renard !!!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:34
    Standard heeft een mooie ploeg. Zeker wat ik gezien heb tegen ajax. Als ze iets willen bijhalen dat ze eerst kijken in hun eigen jeugd. Daar zit ook talent. Voor dat andere clubs deze weer weghalen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ‘Standard troeft Anderlecht en Club Brugge af en onderhandelt met WK-ganger’