Anderlecht verrast vriend en vijand: 'Brusselaars brachten bod uit bij Liverpool'

Anderlecht verrast vriend en vijand: 'Brusselaars brachten bod uit bij Liverpool'

Gepubliceerd: dinsdag 7 augustus 2018 om 10:08di 07-08-2018 om 10:08

Volgens Luc Devroe valt Lazar Markovic veel te duur uit, maar in Turkije denkt men daar anders over. Het Turkse Sporx weet namelijk dat RSC Anderlecht al een bod neerlegde bij Liverpool FC.

Hoeveel dat bod precies bedroeg, kan het medium niet zeggen, maar paars-wit zou Markovic dus wel degelijk nog als een versterking beschouwen. Er liggen echter kapers op de kust. Zo hebben Olympiakos en enkele Spaanse teams evenzeer interesse voor de Servische vleugelspeler.

Eén zaak staat vast: bij Liverpool heeft Markovic geen toekomst meer. Enkele jaren terug werd hij nochtans aangetrokken als topspeler in spe, maar die belofte kon hij nooit inlossen. De 24-jarige aanvaller kwam de voorbije zes maanden op huurbasis uit voor Anderlecht. Daarin liet hij een stijgende vormcurve bewonderen.

Poll

Heeft Anderlecht Markovic nog nodig?

(1060 stemmen)

Plaats een reactie

TageMeister +9205
dinsdag 7 augustus 2018 om 10:23
ipv Gerkens .

ben benieuwd
Vind ik leuk
Riddlin +2659
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:39
Begin nog te denken dat ze bij Anderlecht niet graag Belgen hebben. Dondencker speelt minder na een goed seizoen en het is ne dikke nek die snel weg moet. Gerkens één van de weinigen op niveau vorig jaar speelt 2 matchen minder en hij is ook al niks meer waard.
Terwijl een Poolse prutser die 3 maand goed gespeeld heeft 1 van de populairste spelers is
Vind ik leuk
Bonanza +1140
dinsdag 7 augustus 2018 om 19:23
Gerkens?? Die 's toch echt niet goed genoeg
Vind ik leuk
Toca +52290
dinsdag 7 augustus 2018 om 10:27
Als je veel geld wil neerleggen voor iemand die gemiddeld 10 matchen per jaar speelt.
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1537
dinsdag 7 augustus 2018 om 10:42
Hij heeft nu een degelijke voorbereiding gehad en heeft ook speelkansen gekregen.. misschien dat hij nu wel fit kan blijven wanneer hij op regelmatige basis kan blijven spelen. Op de juiste momenten hem sparen, zal dan van cruciaal belang zijn
Vind ik leuk
FcRazor +1660
dinsdag 7 augustus 2018 om 11:12
Blijft een moeilijk geval. Als hij veel speelt zegt niemand iets en anders is het weer een rotbeleid... Het verleden met spelers die weinig gespeeld hebben door blessures is dan ook niet positief. Ik kijk er met een erg groot dubbel gevoel naar uit
Vind ik leuk
Lunam +1990
dinsdag 7 augustus 2018 om 10:44
Is nog maar pas 24 je kan dus zeggen past wel in de denkwijze van Anderlecht na toch wel een beloftevol aantreden verleden jaar.
Maar te blessuregevoelig, toch grondig testen indien men verder wilt duwen, een heel groot risico, kan lukken maar denk 70-30 en dan 70 % dat het tegenvalt, indien anders super.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 7 augustus 2018 om 10:45]
Vind ik leuk
GBAU +1785
dinsdag 7 augustus 2018 om 11:40
"Hoeveel dat bod precies bedroeg, kan het medium niet zeggen"

50 euro is 50 euro...
Vind ik leuk
Prpldynmt +7975
dinsdag 7 augustus 2018 om 11:57
Ik dacht dat het bestuur net wou af geraken van zware contracten. ALS Markovic komt, zal het niet voor een Servische appel en ei zijn. Is te blessuregevoelig om er zwaar in te investeren.
Vind ik leuk
Joesay +883
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:15
Met een schoon bedrag zie ik die kerel later ook nog voor een nog schoner bedrag vertrekken
Vind ik leuk
camargue +6555
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:24
Hoeveel zouden er geen bod doen om gewoonweg de prijs op te drijven?
Vind ik leuk
dinsdag 7 augustus 2018 om 14:31
Kan Trebel weg ?
Vind ik leuk
Joesay +883
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:08
Als lazar moest komen zit je in een zetel en heb je keuzes genoeg om op verschillende fronten mee te spelen voor de knikkers
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws